Un home agredix a dos metges en un hospital en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de presumptament agredir a dos metges del servici d’urgències d’un centre hospitalari, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, 30 d’agost, cap a les 21.30 hores, quan els policies han rebut l’avís de l’agressió. En arribar a l’hospital, les autoritats han vist com els vigilants tenien retingut a un home que havia ferit a dos metges.

 

Els agents van identificar a l’acusat que es trobava en el centre mèdic esperant rebre l’alta d’Urgències. Segons han informat fonts policials, el detingut estava molt agressiu i sense acceptar les indicacions que li donava el personal sanitari.

 

L’home agarrà del coll a un dels metges

A demés, en un moment donat, l’home suposadament ha llançat una cadira a dos doctores que es trobaven allí. Posteriorment, l’agressor ha pegat una punyada a una de les dones en la cara i l’ha agarrat del coll per a tirar-la a terra.

 

Les dos víctimes han presentat lesions a conseqüència d’esta agressió, concretament una d’elles tenia contusions en la mandíbula, nas i galta, i l’altra en la cuixa. Per tot això, els agents han detingut al delinqüent, de nacionalitat espanyola, com a autor d’un delicte de lesions i atemptat contra els funcionaris públics. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.