Un home agredix a dos metges en un hospital en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de presumptament agredir a dos metges del servici d’urgències d’un centre hospitalari, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, 30 d’agost, cap a les 21.30 hores, quan els policies han rebut l’avís de l’agressió. En arribar a l’hospital, les autoritats han vist com els vigilants tenien retingut a un home que havia ferit a dos metges.

 

Els agents van identificar a l’acusat que es trobava en el centre mèdic esperant rebre l’alta d’Urgències. Segons han informat fonts policials, el detingut estava molt agressiu i sense acceptar les indicacions que li donava el personal sanitari.

 

L’home agarrà del coll a un dels metges

A demés, en un moment donat, l’home suposadament ha llançat una cadira a dos doctores que es trobaven allí. Posteriorment, l’agressor ha pegat una punyada a una de les dones en la cara i l’ha agarrat del coll per a tirar-la a terra.

 

Les dos víctimes han presentat lesions a conseqüència d’esta agressió, concretament una d’elles tenia contusions en la mandíbula, nas i galta, i l’altra en la cuixa. Per tot això, els agents han detingut al delinqüent, de nacionalitat espanyola, com a autor d’un delicte de lesions i atemptat contra els funcionaris públics. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Paiporta es mobilitza diumenge contra l’aforament de Carlos Mazón després de la dana

Paiporta, un dels municipis més afectats per la dana, acollirà diumenge una nova manifestació per exigir la fi de l'aforament de Carlos Mazón i denunciar el deteriorament pendent de reparar.

Dotze persones ateses per un incendi en una vivenda a València: una dona continua ingressada

Dotze persones han sigut ateses per un incendi en una vivenda de la plaça poeta Badenes de València. Una dona de 66 anys continua ingressada a l'Hospital La Fe amb cremades de segon grau i inhalació de fum.

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.