Un home agredix a dos metges en un hospital en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de presumptament agredir a dos metges del servici d’urgències d’un centre hospitalari, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, 30 d’agost, cap a les 21.30 hores, quan els policies han rebut l’avís de l’agressió. En arribar a l’hospital, les autoritats han vist com els vigilants tenien retingut a un home que havia ferit a dos metges.

 

Els agents van identificar a l’acusat que es trobava en el centre mèdic esperant rebre l’alta d’Urgències. Segons han informat fonts policials, el detingut estava molt agressiu i sense acceptar les indicacions que li donava el personal sanitari.

 

L’home agarrà del coll a un dels metges

A demés, en un moment donat, l’home suposadament ha llançat una cadira a dos doctores que es trobaven allí. Posteriorment, l’agressor ha pegat una punyada a una de les dones en la cara i l’ha agarrat del coll per a tirar-la a terra.

 

Les dos víctimes han presentat lesions a conseqüència d’esta agressió, concretament una d’elles tenia contusions en la mandíbula, nas i galta, i l’altra en la cuixa. Per tot això, els agents han detingut al delinqüent, de nacionalitat espanyola, com a autor d’un delicte de lesions i atemptat contra els funcionaris públics. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.