Anuncios

Un home agredix a dos metges en un hospital en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de presumptament agredir a dos metges del servici d’urgències d’un centre hospitalari, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, 30 d’agost, cap a les 21.30 hores, quan els policies han rebut l’avís de l’agressió. En arribar a l’hospital, les autoritats han vist com els vigilants tenien retingut a un home que havia ferit a dos metges.

 

Els agents van identificar a l’acusat que es trobava en el centre mèdic esperant rebre l’alta d’Urgències. Segons han informat fonts policials, el detingut estava molt agressiu i sense acceptar les indicacions que li donava el personal sanitari.

 

L’home agarrà del coll a un dels metges

A demés, en un moment donat, l’home suposadament ha llançat una cadira a dos doctores que es trobaven allí. Posteriorment, l’agressor ha pegat una punyada a una de les dones en la cara i l’ha agarrat del coll per a tirar-la a terra.

 

Les dos víctimes han presentat lesions a conseqüència d’esta agressió, concretament una d’elles tenia contusions en la mandíbula, nas i galta, i l’altra en la cuixa. Per tot això, els agents han detingut al delinqüent, de nacionalitat espanyola, com a autor d’un delicte de lesions i atemptat contra els funcionaris públics. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.