Un home agredix a dos metges en un hospital en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un home de 39 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions després de presumptament agredir a dos metges del servici d’urgències d’un centre hospitalari, segons ha informat la Policia en un comunicat.

 

Els fets s’han produït este diumenge, 30 d’agost, cap a les 21.30 hores, quan els policies han rebut l’avís de l’agressió. En arribar a l’hospital, les autoritats han vist com els vigilants tenien retingut a un home que havia ferit a dos metges.

 

Els agents van identificar a l’acusat que es trobava en el centre mèdic esperant rebre l’alta d’Urgències. Segons han informat fonts policials, el detingut estava molt agressiu i sense acceptar les indicacions que li donava el personal sanitari.

 

L’home agarrà del coll a un dels metges

A demés, en un moment donat, l’home suposadament ha llançat una cadira a dos doctores que es trobaven allí. Posteriorment, l’agressor ha pegat una punyada a una de les dones en la cara i l’ha agarrat del coll per a tirar-la a terra.

 

Les dos víctimes han presentat lesions a conseqüència d’esta agressió, concretament una d’elles tenia contusions en la mandíbula, nas i galta, i l’altra en la cuixa. Per tot això, els agents han detingut al delinqüent, de nacionalitat espanyola, com a autor d’un delicte de lesions i atemptat contra els funcionaris públics. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.