14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Detingut un home que estava en busca i captura per abusar d’una menor en Algemesí

VIOLÈNCIA MASCLISTA

Estaba en busca i captura per abusar d’una menor  | PIXABAY

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home, de 51 anys, que estava condemnat judicialment i tenia en vigor una ordre de busca, captura i ingrés en presó per l’Audiència Provincial de València en Algemesí, en la comarca de la Ribera (València).

 

L’home estava condemnat a 5 anys de presó per un delicte d’abús sexual a una menor d’edat que va cometre en l’any 2015, a la filla de qui en eixe moment era la seua parella. El detingut estava en parador desconegut a pesar de conéixer la seua condemna.

 

Va ser el passat 29 de gener quan els agents de la Policia Nacional van rebre una ordre de l’Audiència Provincial de València en la que s’ordenava la localització i detenció per a entrar en presó de l’ara detingut. Després de fer diferents investigacions, la policia es va enterar de què l’acusat podria estar en Alzira o en Algemesí. Van anar als dos municipis i el van trobar en la plaça del Mercat d’Algemesí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.