Detecten un possible cas de tuberculosi en el CIE de Sapadors de València

Gent concentrada davant del CIE de Sapadors de València en protesta contra estos centres

Detecten un possible cas de tuberculosi en el CIE de Sapadors de València | Twitter – @CIEsNO

Els policies que presten servici en el Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de Sapadors, en València, han detectat este dimarts que un dels interns presentava símptomes de trobar-se malalt i, davant la sospita de què poguera tractar-se de tuberculosi, ha sigut traslladat a un centre sanitari.

 

Fonts policials han indicat que l’intern, de 47 anys i origen romanés, va ser atés de vesprada pel personal sanitari del centre, que va activar les mesures reglamentàries corresponents, com és la seua evacuació a un centre hospitalari per a que se li faça un test de Mantoux que, en un període d’entre 48 a 72 hores, ha de certificar si realment es tracta o no de tuberculosis.

 

Les mateixes fonts han afegit que el mateix protocol implica que a totes les persones que hagen pogut estar en contacte amb el malalt, tant interns com personal del centre, se’ls impartiran unes xarrades informatives per a que coneguen la malaltia i puguen detectar possibles símptomes.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.