Detecten un possible cas de tuberculosi en el CIE de Sapadors de València

Gent concentrada davant del CIE de Sapadors de València en protesta contra estos centres

Detecten un possible cas de tuberculosi en el CIE de Sapadors de València | Twitter – @CIEsNO

Els policies que presten servici en el Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de Sapadors, en València, han detectat este dimarts que un dels interns presentava símptomes de trobar-se malalt i, davant la sospita de què poguera tractar-se de tuberculosi, ha sigut traslladat a un centre sanitari.

 

Fonts policials han indicat que l’intern, de 47 anys i origen romanés, va ser atés de vesprada pel personal sanitari del centre, que va activar les mesures reglamentàries corresponents, com és la seua evacuació a un centre hospitalari per a que se li faça un test de Mantoux que, en un període d’entre 48 a 72 hores, ha de certificar si realment es tracta o no de tuberculosis.

 

Les mateixes fonts han afegit que el mateix protocol implica que a totes les persones que hagen pogut estar en contacte amb el malalt, tant interns com personal del centre, se’ls impartiran unes xarrades informatives per a que coneguen la malaltia i puguen detectar possibles símptomes.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.