Detecten un possible cas de tuberculosi en el CIE de Sapadors de València

Gent concentrada davant del CIE de Sapadors de València en protesta contra estos centres

Detecten un possible cas de tuberculosi en el CIE de Sapadors de València | Twitter – @CIEsNO

Els policies que presten servici en el Centre d’Internament d’Estrangers (CIE) de Sapadors, en València, han detectat este dimarts que un dels interns presentava símptomes de trobar-se malalt i, davant la sospita de què poguera tractar-se de tuberculosi, ha sigut traslladat a un centre sanitari.

 

Fonts policials han indicat que l’intern, de 47 anys i origen romanés, va ser atés de vesprada pel personal sanitari del centre, que va activar les mesures reglamentàries corresponents, com és la seua evacuació a un centre hospitalari per a que se li faça un test de Mantoux que, en un període d’entre 48 a 72 hores, ha de certificar si realment es tracta o no de tuberculosis.

 

Les mateixes fonts han afegit que el mateix protocol implica que a totes les persones que hagen pogut estar en contacte amb el malalt, tant interns com personal del centre, se’ls impartiran unes xarrades informatives per a que coneguen la malaltia i puguen detectar possibles símptomes.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.