Investiguen a un xic pel fetus trobat al costat de l’IVAM de València

Institut Valencià d'Art Modern

La bossa amb el fetus va ser trobada al costat d’un banc en l’IVAM | IVAM

La Policia Nacional ha confirmat a última hora d’este dimecres que les restes biològiques trobades dimarts al costat de l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) corresponen a un fetus de poques setmanes de gestació, localitzat juntament amb la placenta i un rastre de sang.

 

Tal com va informar la Policia, un xic va deixar la bossa al costat d’un banc, a on estigué un temps gitat i, després, se n’anà del lloc deixant les restes juntament amb dos rastres de sang. Estes petjades van dur als investigadors fins a un parc públic al costat de les Torres de Quart i fins a l’antic llit del riu Túria. Dos llocs freqüentats per indigents, motiu pel que la Policia està investigant este entorn.

 

En este sentit, l’objectiu prioritari dels investigadors és localitzar a este xic i ja han demanat les gravacions de les càmeres de seguretat a l’IVAM. A demés, també pretenen trobar a la mare que hauria patit un avortament espontani o provocat.

 

Tot apunta a un avortament sense assistència mèdica i els agents han començat a contactar amb hospitals públics i privats per si la xica haguera pogut rebre assistència després de l’avortament, ja que hauria perdut molta sang. De moment, el fetus continua en l’Institut de Medicina Legal, per a determinar quines van ser les circumstàncies de l’avortament i poder saber si es tracta d’un delicte o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.