Investiguen a un xic pel fetus trobat al costat de l’IVAM de València

Institut Valencià d'Art Modern

La bossa amb el fetus va ser trobada al costat d’un banc en l’IVAM | IVAM

La Policia Nacional ha confirmat a última hora d’este dimecres que les restes biològiques trobades dimarts al costat de l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) corresponen a un fetus de poques setmanes de gestació, localitzat juntament amb la placenta i un rastre de sang.

 

Tal com va informar la Policia, un xic va deixar la bossa al costat d’un banc, a on estigué un temps gitat i, després, se n’anà del lloc deixant les restes juntament amb dos rastres de sang. Estes petjades van dur als investigadors fins a un parc públic al costat de les Torres de Quart i fins a l’antic llit del riu Túria. Dos llocs freqüentats per indigents, motiu pel que la Policia està investigant este entorn.

 

En este sentit, l’objectiu prioritari dels investigadors és localitzar a este xic i ja han demanat les gravacions de les càmeres de seguretat a l’IVAM. A demés, també pretenen trobar a la mare que hauria patit un avortament espontani o provocat.

 

Tot apunta a un avortament sense assistència mèdica i els agents han començat a contactar amb hospitals públics i privats per si la xica haguera pogut rebre assistència després de l’avortament, ja que hauria perdut molta sang. De moment, el fetus continua en l’Institut de Medicina Legal, per a determinar quines van ser les circumstàncies de l’avortament i poder saber si es tracta d’un delicte o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.