11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Investiguen a un xic pel fetus trobat al costat de l’IVAM de València

Institut Valencià d'Art Modern

La bossa amb el fetus va ser trobada al costat d’un banc en l’IVAM | IVAM

La Policia Nacional ha confirmat a última hora d’este dimecres que les restes biològiques trobades dimarts al costat de l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) corresponen a un fetus de poques setmanes de gestació, localitzat juntament amb la placenta i un rastre de sang.

 

Tal com va informar la Policia, un xic va deixar la bossa al costat d’un banc, a on estigué un temps gitat i, després, se n’anà del lloc deixant les restes juntament amb dos rastres de sang. Estes petjades van dur als investigadors fins a un parc públic al costat de les Torres de Quart i fins a l’antic llit del riu Túria. Dos llocs freqüentats per indigents, motiu pel que la Policia està investigant este entorn.

 

En este sentit, l’objectiu prioritari dels investigadors és localitzar a este xic i ja han demanat les gravacions de les càmeres de seguretat a l’IVAM. A demés, també pretenen trobar a la mare que hauria patit un avortament espontani o provocat.

 

Tot apunta a un avortament sense assistència mèdica i els agents han començat a contactar amb hospitals públics i privats per si la xica haguera pogut rebre assistència després de l’avortament, ja que hauria perdut molta sang. De moment, el fetus continua en l’Institut de Medicina Legal, per a determinar quines van ser les circumstàncies de l’avortament i poder saber si es tracta d’un delicte o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.