Investiguen a un xic pel fetus trobat al costat de l’IVAM de València

Institut Valencià d'Art Modern

La bossa amb el fetus va ser trobada al costat d’un banc en l’IVAM | IVAM

La Policia Nacional ha confirmat a última hora d’este dimecres que les restes biològiques trobades dimarts al costat de l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) corresponen a un fetus de poques setmanes de gestació, localitzat juntament amb la placenta i un rastre de sang.

 

Tal com va informar la Policia, un xic va deixar la bossa al costat d’un banc, a on estigué un temps gitat i, després, se n’anà del lloc deixant les restes juntament amb dos rastres de sang. Estes petjades van dur als investigadors fins a un parc públic al costat de les Torres de Quart i fins a l’antic llit del riu Túria. Dos llocs freqüentats per indigents, motiu pel que la Policia està investigant este entorn.

 

En este sentit, l’objectiu prioritari dels investigadors és localitzar a este xic i ja han demanat les gravacions de les càmeres de seguretat a l’IVAM. A demés, també pretenen trobar a la mare que hauria patit un avortament espontani o provocat.

 

Tot apunta a un avortament sense assistència mèdica i els agents han començat a contactar amb hospitals públics i privats per si la xica haguera pogut rebre assistència després de l’avortament, ja que hauria perdut molta sang. De moment, el fetus continua en l’Institut de Medicina Legal, per a determinar quines van ser les circumstàncies de l’avortament i poder saber si es tracta d’un delicte o no.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.

Castro i Espí opten als premis de millor entrenador i jugador de març en LaLiga EA Sports

Luís Castro i Carlos Espí, tècnic i davanter del Llevant, han sigut nominats als premis de millor entrenador i millor jugador del mes de març en LaLiga EA Sports.

La Comunitat Valenciana lidera les morts per patinets elèctrics en un any rècord de sinistres

En 2025 es van registrar 549 accidents amb patinets elèctrics a Espanya, un 38,6% més que en 2024, amb 19 morts, sis d'ells en la Comunitat Valenciana. L'augment de sinistres i d'incendis de VMP dispara les alertes sobre seguretat i compliment de la normativa.

Bernabé critica els diners perduts a València per renunciar a la taxa turística

Pilar Bernabé acusa l'Ajuntament de València d'haver perdut ingressos en rebutjar la taxa turística i qüestiona el canvi de postura del PP després de derogar el marc legal en 2023.

L’aigua potable, entre la crisi climàtica i el seu ús com a arma de guerra

La dessalinització s'ha tornat vital en regions amb escassetat hídrica extrema mentres la crisi climàtica reduïx recursos i la guerra convertix l'aigua en objectiu estratègic.

El Barça s’agarra al seu defensa i a un triple final de Clyburn per a tombar al València en l’Eurolliga

El Barcelona es va imposar al València Basket (62-66) recolzat en una defensa asfixiant i en un triple decisiu de Will Clyburn, que va tallar una ratxa de quatre derrotes seguides en l'Eurolliga.

Marcelino destaca l’impacte immediat de Matarazzo i advertix del perill de la Reial Societat

Marcelino subratlla el canvi positiu de la Reial Societat amb Matarazzo, ressalta la solidesa defensiva i el bon moment de les seues figures, i avisa d'un dol molt exigent en La Ceràmica.