Investiguen a un xic pel fetus trobat al costat de l’IVAM de València

Institut Valencià d'Art Modern

La bossa amb el fetus va ser trobada al costat d’un banc en l’IVAM | IVAM

La Policia Nacional ha confirmat a última hora d’este dimecres que les restes biològiques trobades dimarts al costat de l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) corresponen a un fetus de poques setmanes de gestació, localitzat juntament amb la placenta i un rastre de sang.

 

Tal com va informar la Policia, un xic va deixar la bossa al costat d’un banc, a on estigué un temps gitat i, després, se n’anà del lloc deixant les restes juntament amb dos rastres de sang. Estes petjades van dur als investigadors fins a un parc públic al costat de les Torres de Quart i fins a l’antic llit del riu Túria. Dos llocs freqüentats per indigents, motiu pel que la Policia està investigant este entorn.

 

En este sentit, l’objectiu prioritari dels investigadors és localitzar a este xic i ja han demanat les gravacions de les càmeres de seguretat a l’IVAM. A demés, també pretenen trobar a la mare que hauria patit un avortament espontani o provocat.

 

Tot apunta a un avortament sense assistència mèdica i els agents han començat a contactar amb hospitals públics i privats per si la xica haguera pogut rebre assistència després de l’avortament, ja que hauria perdut molta sang. De moment, el fetus continua en l’Institut de Medicina Legal, per a determinar quines van ser les circumstàncies de l’avortament i poder saber si es tracta d’un delicte o no.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.