Detingut un home a Quatre Carreres per agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 39 anys per presumptament agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre en el barri de Quatre Carreres. La mare ha explicat als agents que el seu fill, a vegades, l’agredix si no li dóna diners. Els fets han tingut lloc al voltant de les 23 hores d’este diumenge, quan els efectius policials van ser requerits perquè, pel que sembla, un home tenia actitud agressiva amb els seus pares, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat. 

Quan la patrulla va arribar al lloc, va veure a un home que cridava i discutia mentre baixava les escales d’un edifici. Els agents van donar l’alt a l’individu i, després, es van entrevistar amb el padrastre i germanastre de l’home. Els dos van declarar que la situació era ja insostenible a causa de les amenaces contínues. Posteriorment, els policies van parlar amb la mare de l’ara detingut. La dona va relatar a la patrulla que el seu fill l’amenaça contínuament i, fins i tot, arriba a agredir-la. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home, al qual han traslladat a la Inspecció Central de Guàrdia.

Dos detinguts per intentar matar un home a Llíria amb un bat de beisbol per un ajust de comptes

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes presumptament implicats en un delicte d’homicidi en grau de temptativa d’un home, al qual van colpejar amb un bat de beisbol per un ajust de comptes en la localitat valenciana de Llíria. Segons ha explicat l’Institut Armat, el passat 26 de gener, al voltant de les 21.30 hores, l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria (València) va rebre avís d’una agressió amb objecte contundent a un home en la localitat de Llíria, a la comarca del Camp de Túria.

En un primer moment, les dades que es van aportar eren que dos homes havien accedit a l’interior d’un xalet de la localitat de Llíria i van agredir a un altre amb un objecte contundent en un ajust de comptes. Després del fort colp, la mata va haver de ser traslladada a l’Hospital Universitari la Fe de València, donada “l’extrema gravetat de les lesions presentades”, explica la Benemèrita en un comunicat. Així, es va iniciar l’operació ‘Delayed’ per part de l’Equip de Policia Judicial de Riba-roja de Túria amb la finalitat de localitzar i detindre als autors d’aquests fets delictius. Els suposats autors dels fets van accedir a l’habitatge, identificant-se com a cosins de l’exparella de la mata. A continuació un d’ells va colpejar a la mata al cap un bat de beisbol.

Després de l’agressió, van eixir de la casa, pujant en un vehicle tipus furgoneta, depositant el bat sobre el seient posterior. Els agents van aconseguir esbrinar que els agressors eren dos homes de 27 i 33 anys de nacionalitat espanyola. Després d’identificar a un dels autors, aquest es va personar en dependències de la Guàrdia Civil de Massamagrell, on se’l va informar que era detingut per un delicte d’homicidi dolós en grau de temptativa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.