10.3 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detingut un home a Quatre Carreres per agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 39 anys per presumptament agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre en el barri de Quatre Carreres. La mare ha explicat als agents que el seu fill, a vegades, l’agredix si no li dóna diners. Els fets han tingut lloc al voltant de les 23 hores d’este diumenge, quan els efectius policials van ser requerits perquè, pel que sembla, un home tenia actitud agressiva amb els seus pares, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat. 

Quan la patrulla va arribar al lloc, va veure a un home que cridava i discutia mentre baixava les escales d’un edifici. Els agents van donar l’alt a l’individu i, després, es van entrevistar amb el padrastre i germanastre de l’home. Els dos van declarar que la situació era ja insostenible a causa de les amenaces contínues. Posteriorment, els policies van parlar amb la mare de l’ara detingut. La dona va relatar a la patrulla que el seu fill l’amenaça contínuament i, fins i tot, arriba a agredir-la. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home, al qual han traslladat a la Inspecció Central de Guàrdia.

Dos detinguts per intentar matar un home a Llíria amb un bat de beisbol per un ajust de comptes

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes presumptament implicats en un delicte d’homicidi en grau de temptativa d’un home, al qual van colpejar amb un bat de beisbol per un ajust de comptes en la localitat valenciana de Llíria. Segons ha explicat l’Institut Armat, el passat 26 de gener, al voltant de les 21.30 hores, l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria (València) va rebre avís d’una agressió amb objecte contundent a un home en la localitat de Llíria, a la comarca del Camp de Túria.

En un primer moment, les dades que es van aportar eren que dos homes havien accedit a l’interior d’un xalet de la localitat de Llíria i van agredir a un altre amb un objecte contundent en un ajust de comptes. Després del fort colp, la mata va haver de ser traslladada a l’Hospital Universitari la Fe de València, donada “l’extrema gravetat de les lesions presentades”, explica la Benemèrita en un comunicat. Així, es va iniciar l’operació ‘Delayed’ per part de l’Equip de Policia Judicial de Riba-roja de Túria amb la finalitat de localitzar i detindre als autors d’aquests fets delictius. Els suposats autors dels fets van accedir a l’habitatge, identificant-se com a cosins de l’exparella de la mata. A continuació un d’ells va colpejar a la mata al cap un bat de beisbol.

Després de l’agressió, van eixir de la casa, pujant en un vehicle tipus furgoneta, depositant el bat sobre el seient posterior. Els agents van aconseguir esbrinar que els agressors eren dos homes de 27 i 33 anys de nacionalitat espanyola. Després d’identificar a un dels autors, aquest es va personar en dependències de la Guàrdia Civil de Massamagrell, on se’l va informar que era detingut per un delicte d’homicidi dolós en grau de temptativa.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.