Detingut un home a Quatre Carreres per agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 39 anys per presumptament agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre en el barri de Quatre Carreres. La mare ha explicat als agents que el seu fill, a vegades, l’agredix si no li dóna diners. Els fets han tingut lloc al voltant de les 23 hores d’este diumenge, quan els efectius policials van ser requerits perquè, pel que sembla, un home tenia actitud agressiva amb els seus pares, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat. 

Quan la patrulla va arribar al lloc, va veure a un home que cridava i discutia mentre baixava les escales d’un edifici. Els agents van donar l’alt a l’individu i, després, es van entrevistar amb el padrastre i germanastre de l’home. Els dos van declarar que la situació era ja insostenible a causa de les amenaces contínues. Posteriorment, els policies van parlar amb la mare de l’ara detingut. La dona va relatar a la patrulla que el seu fill l’amenaça contínuament i, fins i tot, arriba a agredir-la. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home, al qual han traslladat a la Inspecció Central de Guàrdia.

Dos detinguts per intentar matar un home a Llíria amb un bat de beisbol per un ajust de comptes

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes presumptament implicats en un delicte d’homicidi en grau de temptativa d’un home, al qual van colpejar amb un bat de beisbol per un ajust de comptes en la localitat valenciana de Llíria. Segons ha explicat l’Institut Armat, el passat 26 de gener, al voltant de les 21.30 hores, l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria (València) va rebre avís d’una agressió amb objecte contundent a un home en la localitat de Llíria, a la comarca del Camp de Túria.

En un primer moment, les dades que es van aportar eren que dos homes havien accedit a l’interior d’un xalet de la localitat de Llíria i van agredir a un altre amb un objecte contundent en un ajust de comptes. Després del fort colp, la mata va haver de ser traslladada a l’Hospital Universitari la Fe de València, donada «l’extrema gravetat de les lesions presentades», explica la Benemèrita en un comunicat. Així, es va iniciar l’operació ‘Delayed’ per part de l’Equip de Policia Judicial de Riba-roja de Túria amb la finalitat de localitzar i detindre als autors d’aquests fets delictius. Els suposats autors dels fets van accedir a l’habitatge, identificant-se com a cosins de l’exparella de la mata. A continuació un d’ells va colpejar a la mata al cap un bat de beisbol.

Després de l’agressió, van eixir de la casa, pujant en un vehicle tipus furgoneta, depositant el bat sobre el seient posterior. Els agents van aconseguir esbrinar que els agressors eren dos homes de 27 i 33 anys de nacionalitat espanyola. Després d’identificar a un dels autors, aquest es va personar en dependències de la Guàrdia Civil de Massamagrell, on se’l va informar que era detingut per un delicte d’homicidi dolós en grau de temptativa.

Últimes notícies

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.