Detingut un home a Quatre Carreres per agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 39 anys per presumptament agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre en el barri de Quatre Carreres. La mare ha explicat als agents que el seu fill, a vegades, l’agredix si no li dóna diners. Els fets han tingut lloc al voltant de les 23 hores d’este diumenge, quan els efectius policials van ser requerits perquè, pel que sembla, un home tenia actitud agressiva amb els seus pares, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat. 

Quan la patrulla va arribar al lloc, va veure a un home que cridava i discutia mentre baixava les escales d’un edifici. Els agents van donar l’alt a l’individu i, després, es van entrevistar amb el padrastre i germanastre de l’home. Els dos van declarar que la situació era ja insostenible a causa de les amenaces contínues. Posteriorment, els policies van parlar amb la mare de l’ara detingut. La dona va relatar a la patrulla que el seu fill l’amenaça contínuament i, fins i tot, arriba a agredir-la. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home, al qual han traslladat a la Inspecció Central de Guàrdia.

Dos detinguts per intentar matar un home a Llíria amb un bat de beisbol per un ajust de comptes

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes presumptament implicats en un delicte d’homicidi en grau de temptativa d’un home, al qual van colpejar amb un bat de beisbol per un ajust de comptes en la localitat valenciana de Llíria. Segons ha explicat l’Institut Armat, el passat 26 de gener, al voltant de les 21.30 hores, l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria (València) va rebre avís d’una agressió amb objecte contundent a un home en la localitat de Llíria, a la comarca del Camp de Túria.

En un primer moment, les dades que es van aportar eren que dos homes havien accedit a l’interior d’un xalet de la localitat de Llíria i van agredir a un altre amb un objecte contundent en un ajust de comptes. Després del fort colp, la mata va haver de ser traslladada a l’Hospital Universitari la Fe de València, donada “l’extrema gravetat de les lesions presentades”, explica la Benemèrita en un comunicat. Així, es va iniciar l’operació ‘Delayed’ per part de l’Equip de Policia Judicial de Riba-roja de Túria amb la finalitat de localitzar i detindre als autors d’aquests fets delictius. Els suposats autors dels fets van accedir a l’habitatge, identificant-se com a cosins de l’exparella de la mata. A continuació un d’ells va colpejar a la mata al cap un bat de beisbol.

Després de l’agressió, van eixir de la casa, pujant en un vehicle tipus furgoneta, depositant el bat sobre el seient posterior. Els agents van aconseguir esbrinar que els agressors eren dos homes de 27 i 33 anys de nacionalitat espanyola. Després d’identificar a un dels autors, aquest es va personar en dependències de la Guàrdia Civil de Massamagrell, on se’l va informar que era detingut per un delicte d’homicidi dolós en grau de temptativa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.