Detingut un home a Quatre Carreres per agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un home de 39 anys per presumptament agredir i amenaçar a sa mare i al seu padrastre en el barri de Quatre Carreres. La mare ha explicat als agents que el seu fill, a vegades, l’agredix si no li dóna diners. Els fets han tingut lloc al voltant de les 23 hores d’este diumenge, quan els efectius policials van ser requerits perquè, pel que sembla, un home tenia actitud agressiva amb els seus pares, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat. 

Quan la patrulla va arribar al lloc, va veure a un home que cridava i discutia mentre baixava les escales d’un edifici. Els agents van donar l’alt a l’individu i, després, es van entrevistar amb el padrastre i germanastre de l’home. Els dos van declarar que la situació era ja insostenible a causa de les amenaces contínues. Posteriorment, els policies van parlar amb la mare de l’ara detingut. La dona va relatar a la patrulla que el seu fill l’amenaça contínuament i, fins i tot, arriba a agredir-la. Per tot això, els agents van procedir a la detenció de l’home, al qual han traslladat a la Inspecció Central de Guàrdia.

Dos detinguts per intentar matar un home a Llíria amb un bat de beisbol per un ajust de comptes

La Guàrdia Civil ha detingut a dos homes presumptament implicats en un delicte d’homicidi en grau de temptativa d’un home, al qual van colpejar amb un bat de beisbol per un ajust de comptes en la localitat valenciana de Llíria. Segons ha explicat l’Institut Armat, el passat 26 de gener, al voltant de les 21.30 hores, l’equip de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria (València) va rebre avís d’una agressió amb objecte contundent a un home en la localitat de Llíria, a la comarca del Camp de Túria.

En un primer moment, les dades que es van aportar eren que dos homes havien accedit a l’interior d’un xalet de la localitat de Llíria i van agredir a un altre amb un objecte contundent en un ajust de comptes. Després del fort colp, la mata va haver de ser traslladada a l’Hospital Universitari la Fe de València, donada “l’extrema gravetat de les lesions presentades”, explica la Benemèrita en un comunicat. Així, es va iniciar l’operació ‘Delayed’ per part de l’Equip de Policia Judicial de Riba-roja de Túria amb la finalitat de localitzar i detindre als autors d’aquests fets delictius. Els suposats autors dels fets van accedir a l’habitatge, identificant-se com a cosins de l’exparella de la mata. A continuació un d’ells va colpejar a la mata al cap un bat de beisbol.

Després de l’agressió, van eixir de la casa, pujant en un vehicle tipus furgoneta, depositant el bat sobre el seient posterior. Els agents van aconseguir esbrinar que els agressors eren dos homes de 27 i 33 anys de nacionalitat espanyola. Després d’identificar a un dels autors, aquest es va personar en dependències de la Guàrdia Civil de Massamagrell, on se’l va informar que era detingut per un delicte d’homicidi dolós en grau de temptativa.

Últimes notícies

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.