Detingut un home que tenia una plantació de marihuana i havia defraudat 10.000 euros en la llum

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord, a un home de 31 anys, després de suposadament intervindre-li en el seu domicili una plantació de marihuana i per presumptament haver defraudat 10.000 euros des de 2014 a la companyia elèctrica, amb enganxaments fraudulents a la llum.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia, al detingut se’l considera presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació de fluid elèctric. En total, se li han intervingut aproximadament quatre quilos de marihuana i 15 llums d’alta potència.

 

El sospitós suposadament tenia instal·lada una plantació de marihuana en el seu propi domicili. Els investigadors van poder saber que en algunes èpoques de l’any inclús es podia percebre una «intensa olor» pròpia d’esta droga que emanava de la vivenda.

 

El detingut, a més, s’hauria enganxat a la llum, per la qual cosa podria haver defraudat a la companyia elèctrica més de 10.000 euros des de l’any 2014, un consum «gens habitual» en una residència familiar, ha recalcat la Policia.

 

Eixe elevat gasto energètic va ser el que també va posar en alerta als agents, ja que les plantacions de marihuana precisen d’una important quantitat de fluid elèctric, per la qual cosa eixe import excedix els consums normals i no suporta les potències habitualment contractades en un domicili.

 

Les investigacions continuen per a esbrinar si l’ara detingut també poguera estar traficant amb esteroides anabolitzants, ja que se li han intervingut fins a 34 caixes d’esta substància i una gran quantitat de xeringues injectables. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.