Detingut un home que tenia una plantació de marihuana i havia defraudat 10.000 euros en la llum

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord, a un home de 31 anys, després de suposadament intervindre-li en el seu domicili una plantació de marihuana i per presumptament haver defraudat 10.000 euros des de 2014 a la companyia elèctrica, amb enganxaments fraudulents a la llum.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia, al detingut se’l considera presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació de fluid elèctric. En total, se li han intervingut aproximadament quatre quilos de marihuana i 15 llums d’alta potència.

 

El sospitós suposadament tenia instal·lada una plantació de marihuana en el seu propi domicili. Els investigadors van poder saber que en algunes èpoques de l’any inclús es podia percebre una «intensa olor» pròpia d’esta droga que emanava de la vivenda.

 

El detingut, a més, s’hauria enganxat a la llum, per la qual cosa podria haver defraudat a la companyia elèctrica més de 10.000 euros des de l’any 2014, un consum «gens habitual» en una residència familiar, ha recalcat la Policia.

 

Eixe elevat gasto energètic va ser el que també va posar en alerta als agents, ja que les plantacions de marihuana precisen d’una important quantitat de fluid elèctric, per la qual cosa eixe import excedix els consums normals i no suporta les potències habitualment contractades en un domicili.

 

Les investigacions continuen per a esbrinar si l’ara detingut també poguera estar traficant amb esteroides anabolitzants, ja que se li han intervingut fins a 34 caixes d’esta substància i una gran quantitat de xeringues injectables. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.