Detingut un home que tenia una plantació de marihuana i havia defraudat 10.000 euros en la llum

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord, a un home de 31 anys, després de suposadament intervindre-li en el seu domicili una plantació de marihuana i per presumptament haver defraudat 10.000 euros des de 2014 a la companyia elèctrica, amb enganxaments fraudulents a la llum.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia, al detingut se’l considera presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació de fluid elèctric. En total, se li han intervingut aproximadament quatre quilos de marihuana i 15 llums d’alta potència.

 

El sospitós suposadament tenia instal·lada una plantació de marihuana en el seu propi domicili. Els investigadors van poder saber que en algunes èpoques de l’any inclús es podia percebre una «intensa olor» pròpia d’esta droga que emanava de la vivenda.

 

El detingut, a més, s’hauria enganxat a la llum, per la qual cosa podria haver defraudat a la companyia elèctrica més de 10.000 euros des de l’any 2014, un consum «gens habitual» en una residència familiar, ha recalcat la Policia.

 

Eixe elevat gasto energètic va ser el que també va posar en alerta als agents, ja que les plantacions de marihuana precisen d’una important quantitat de fluid elèctric, per la qual cosa eixe import excedix els consums normals i no suporta les potències habitualment contractades en un domicili.

 

Les investigacions continuen per a esbrinar si l’ara detingut també poguera estar traficant amb esteroides anabolitzants, ja que se li han intervingut fins a 34 caixes d’esta substància i una gran quantitat de xeringues injectables. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.