8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Detingut un home que tenia una plantació de marihuana i havia defraudat 10.000 euros en la llum

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord, a un home de 31 anys, després de suposadament intervindre-li en el seu domicili una plantació de marihuana i per presumptament haver defraudat 10.000 euros des de 2014 a la companyia elèctrica, amb enganxaments fraudulents a la llum.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia, al detingut se’l considera presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació de fluid elèctric. En total, se li han intervingut aproximadament quatre quilos de marihuana i 15 llums d’alta potència.

 

El sospitós suposadament tenia instal·lada una plantació de marihuana en el seu propi domicili. Els investigadors van poder saber que en algunes èpoques de l’any inclús es podia percebre una “intensa olor” pròpia d’esta droga que emanava de la vivenda.

 

El detingut, a més, s’hauria enganxat a la llum, per la qual cosa podria haver defraudat a la companyia elèctrica més de 10.000 euros des de l’any 2014, un consum “gens habitual” en una residència familiar, ha recalcat la Policia.

 

Eixe elevat gasto energètic va ser el que també va posar en alerta als agents, ja que les plantacions de marihuana precisen d’una important quantitat de fluid elèctric, per la qual cosa eixe import excedix els consums normals i no suporta les potències habitualment contractades en un domicili.

 

Les investigacions continuen per a esbrinar si l’ara detingut també poguera estar traficant amb esteroides anabolitzants, ja que se li han intervingut fins a 34 caixes d’esta substància i una gran quantitat de xeringues injectables. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.