Detingut un home que tenia una plantació de marihuana i havia defraudat 10.000 euros en la llum

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana d’Almàssera, en la comarca de l’Horta Nord, a un home de 31 anys, després de suposadament intervindre-li en el seu domicili una plantació de marihuana i per presumptament haver defraudat 10.000 euros des de 2014 a la companyia elèctrica, amb enganxaments fraudulents a la llum.

 

Segons ha informat la Prefectura Superior de Policia, al detingut se’l considera presumpte autor d’un delicte contra la salut pública i un altre de defraudació de fluid elèctric. En total, se li han intervingut aproximadament quatre quilos de marihuana i 15 llums d’alta potència.

 

El sospitós suposadament tenia instal·lada una plantació de marihuana en el seu propi domicili. Els investigadors van poder saber que en algunes èpoques de l’any inclús es podia percebre una “intensa olor” pròpia d’esta droga que emanava de la vivenda.

 

El detingut, a més, s’hauria enganxat a la llum, per la qual cosa podria haver defraudat a la companyia elèctrica més de 10.000 euros des de l’any 2014, un consum “gens habitual” en una residència familiar, ha recalcat la Policia.

 

Eixe elevat gasto energètic va ser el que també va posar en alerta als agents, ja que les plantacions de marihuana precisen d’una important quantitat de fluid elèctric, per la qual cosa eixe import excedix els consums normals i no suporta les potències habitualment contractades en un domicili.

 

Les investigacions continuen per a esbrinar si l’ara detingut també poguera estar traficant amb esteroides anabolitzants, ja que se li han intervingut fins a 34 caixes d’esta substància i una gran quantitat de xeringues injectables. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.