Detingut un home per sis robatoris en farmàcies i estancs de València ocult amb una màscara de metge

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor de sis robatoris amb violència i intimidació, un d'ells en grau de temptativa, majoritàriament en farmàcies i estancs del districte d'Abastos, en els quals presumptament després d'accedir a l'interior tapant-se la cara, la majoria de vegades amb una màscara de metge, intimidava amb una navalla a la dependenta i s'apoderava de tabac i diners.

  

Els agents van realitzar un registre al seu domicili en el qual van intervindre peces de roba utilitzades en els atracaments, així com part del tabac furtat dels estancs. L'ara detingut mai tocava els diners, li exigia a l'empleada que ho ficara en una bossa de plàstic que ell portava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

   

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents d'una sèrie de robatoris amb intimidació en diversos establiments del districte d'Abastos, majoritàriament en farmàcies i estancs, per part d'un home armat amb un ganivet.

S'apoderava de diners i tabac 

Durant les investigacions, els policies van trobar que una vegada accedia al comerç ocultava el seu rostre amb una màscara tipus mèdic i suposadament intimidava a l'empleada amb una navalla s'apoderava dels diners i tabac. En un dels estancs es va apoderar d'uns 980 euros.

    

El sospitós no tocava mai els diners, sinó que li exigia a l'empleada que ho ficara en una bossa de plàstic que portava. En el transcurs de les investigacions, els agents van observar a un home, de característiques físiques similars a les aportades, que caminava pel carrer Ángel Guimerá de València amb una bossa de plàstic idèntica a la qual havia utilitzat en un atracament comès el dia d'abans en grau de temptativa.

El detingut tenia antecedents policials

  

Els policies ho van identificar i van realitzar un escorcoll superficial localitzant-li una navalla de grans dimensions i peces per cobrir el seu rostre, per la qual cosa després de realitzar diverses comprovacions el van detindre.

  

En total, els agents el consideren com a presumpte autor de sis robatoris amb violència i intimidació, un d'ells en grau de temptativa encara que continuen les investigacions per determinar si poguera ser el presumpte autor d'altres robatoris amb violència i intimidació comesos a la zona. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.