11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detingut un home per sis robatoris en farmàcies i estancs de València ocult amb una màscara de metge

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor de sis robatoris amb violència i intimidació, un d'ells en grau de temptativa, majoritàriament en farmàcies i estancs del districte d'Abastos, en els quals presumptament després d'accedir a l'interior tapant-se la cara, la majoria de vegades amb una màscara de metge, intimidava amb una navalla a la dependenta i s'apoderava de tabac i diners.

  

Els agents van realitzar un registre al seu domicili en el qual van intervindre peces de roba utilitzades en els atracaments, així com part del tabac furtat dels estancs. L'ara detingut mai tocava els diners, li exigia a l'empleada que ho ficara en una bossa de plàstic que ell portava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

   

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents d'una sèrie de robatoris amb intimidació en diversos establiments del districte d'Abastos, majoritàriament en farmàcies i estancs, per part d'un home armat amb un ganivet.

S'apoderava de diners i tabac 

Durant les investigacions, els policies van trobar que una vegada accedia al comerç ocultava el seu rostre amb una màscara tipus mèdic i suposadament intimidava a l'empleada amb una navalla s'apoderava dels diners i tabac. En un dels estancs es va apoderar d'uns 980 euros.

    

El sospitós no tocava mai els diners, sinó que li exigia a l'empleada que ho ficara en una bossa de plàstic que portava. En el transcurs de les investigacions, els agents van observar a un home, de característiques físiques similars a les aportades, que caminava pel carrer Ángel Guimerá de València amb una bossa de plàstic idèntica a la qual havia utilitzat en un atracament comès el dia d'abans en grau de temptativa.

El detingut tenia antecedents policials

  

Els policies ho van identificar i van realitzar un escorcoll superficial localitzant-li una navalla de grans dimensions i peces per cobrir el seu rostre, per la qual cosa després de realitzar diverses comprovacions el van detindre.

  

En total, els agents el consideren com a presumpte autor de sis robatoris amb violència i intimidació, un d'ells en grau de temptativa encara que continuen les investigacions per determinar si poguera ser el presumpte autor d'altres robatoris amb violència i intimidació comesos a la zona. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.