Detingut un home per sis robatoris en farmàcies i estancs de València ocult amb una màscara de metge

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor de sis robatoris amb violència i intimidació, un d'ells en grau de temptativa, majoritàriament en farmàcies i estancs del districte d'Abastos, en els quals presumptament després d'accedir a l'interior tapant-se la cara, la majoria de vegades amb una màscara de metge, intimidava amb una navalla a la dependenta i s'apoderava de tabac i diners.

  

Els agents van realitzar un registre al seu domicili en el qual van intervindre peces de roba utilitzades en els atracaments, així com part del tabac furtat dels estancs. L'ara detingut mai tocava els diners, li exigia a l'empleada que ho ficara en una bossa de plàstic que ell portava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

   

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents d'una sèrie de robatoris amb intimidació en diversos establiments del districte d'Abastos, majoritàriament en farmàcies i estancs, per part d'un home armat amb un ganivet.

S'apoderava de diners i tabac 

Durant les investigacions, els policies van trobar que una vegada accedia al comerç ocultava el seu rostre amb una màscara tipus mèdic i suposadament intimidava a l'empleada amb una navalla s'apoderava dels diners i tabac. En un dels estancs es va apoderar d'uns 980 euros.

    

El sospitós no tocava mai els diners, sinó que li exigia a l'empleada que ho ficara en una bossa de plàstic que portava. En el transcurs de les investigacions, els agents van observar a un home, de característiques físiques similars a les aportades, que caminava pel carrer Ángel Guimerá de València amb una bossa de plàstic idèntica a la qual havia utilitzat en un atracament comès el dia d'abans en grau de temptativa.

El detingut tenia antecedents policials

  

Els policies ho van identificar i van realitzar un escorcoll superficial localitzant-li una navalla de grans dimensions i peces per cobrir el seu rostre, per la qual cosa després de realitzar diverses comprovacions el van detindre.

  

En total, els agents el consideren com a presumpte autor de sis robatoris amb violència i intimidació, un d'ells en grau de temptativa encara que continuen les investigacions per determinar si poguera ser el presumpte autor d'altres robatoris amb violència i intimidació comesos a la zona. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.