6.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Detingut un home per sis robatoris en farmàcies i estancs de València ocult amb una màscara de metge

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor de sis robatoris amb violència i intimidació, un d'ells en grau de temptativa, majoritàriament en farmàcies i estancs del districte d'Abastos, en els quals presumptament després d'accedir a l'interior tapant-se la cara, la majoria de vegades amb una màscara de metge, intimidava amb una navalla a la dependenta i s'apoderava de tabac i diners.

  

Els agents van realitzar un registre al seu domicili en el qual van intervindre peces de roba utilitzades en els atracaments, així com part del tabac furtat dels estancs. L'ara detingut mai tocava els diners, li exigia a l'empleada que ho ficara en una bossa de plàstic que ell portava, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat.

   

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents d'una sèrie de robatoris amb intimidació en diversos establiments del districte d'Abastos, majoritàriament en farmàcies i estancs, per part d'un home armat amb un ganivet.

S'apoderava de diners i tabac 

Durant les investigacions, els policies van trobar que una vegada accedia al comerç ocultava el seu rostre amb una màscara tipus mèdic i suposadament intimidava a l'empleada amb una navalla s'apoderava dels diners i tabac. En un dels estancs es va apoderar d'uns 980 euros.

    

El sospitós no tocava mai els diners, sinó que li exigia a l'empleada que ho ficara en una bossa de plàstic que portava. En el transcurs de les investigacions, els agents van observar a un home, de característiques físiques similars a les aportades, que caminava pel carrer Ángel Guimerá de València amb una bossa de plàstic idèntica a la qual havia utilitzat en un atracament comès el dia d'abans en grau de temptativa.

El detingut tenia antecedents policials

  

Els policies ho van identificar i van realitzar un escorcoll superficial localitzant-li una navalla de grans dimensions i peces per cobrir el seu rostre, per la qual cosa després de realitzar diverses comprovacions el van detindre.

  

En total, els agents el consideren com a presumpte autor de sis robatoris amb violència i intimidació, un d'ells en grau de temptativa encara que continuen les investigacions per determinar si poguera ser el presumpte autor d'altres robatoris amb violència i intimidació comesos a la zona. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.