Detingut quan intentava matar a la seua exmuller amb una escopeta a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil de València ha detingut a un home pels delictes d’homicidi en grau de temptativa, tinença il·lícita d’armes, trencament de condemna i pertorbació de l’ordre públic a Tavernes de la Valldigna.

La detenció es va produir quan els agents van rebre una trucada telefònica d’una dona, veïna de Tavernes de la Valldigna alertant que la seua exparella havia violat l’ordre d’allunyament, ja que s’havia personat en la guarderia, en el moment en el qual estava deixant a la filla de tots dos.

Per tal motiu, una patrulla es va desplaçar immediatament fins al lloc dels fets i es va entrevistar amb la víctima. A l’arribada dels agents, la seua exparella, ja havia abandonat la guarderia.

Així mateix, la dona va manifestar als agents que la seua exparella s’havia alliberat de la polsera de geolocalització i l’havia amenaçada si no reprenien la relació.

Després de realitzar les gestions pertinents, els agents van localitzar a l’autor dels fets. Aquest es trobava en el seu cotxe, en la localitat de Tavernes de la Valldigna, pròxim a la casa dels seus pares, amb la intenció de marxar-se.

En adonar-se de la presència policial, va prendre una escopeta que tenia en el vehicle, va baixar d’ell i va córrer fins a introduir-se a l’interior de l’habitatge on es va atrinxerar.

Una vegada assegurada la zona, la Guàrdia Civil va aconseguir que aquesta persona deposara la seua actitud, sent traslladat al centre de salut i, posteriorment, detingut. Els agents van intervindre dos escopetes, propietat del pare de l’autor, i estan a la disposició de l’autoritat judicial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca. Es va decretar l’ingrés a la presó del detingut.

Últimes notícies

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’incompetència en la gestió de la vaga docent

Diana Morant critica la gestió de Juanfran Pérez Llorca i del Consell davant la vaga indefinida del professorat i reclama canvis urgents en la negociació.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en la dècada vinent

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint pel·lícules en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, amb una forta aposta per convertir el complex en un gran pol audiovisual europeu.

La jutgessa que investiga la dana de 2024 suspén una declaració per falta de seguretat

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestion de la dana de 2024 ha suspés una declaracion testifical prevista per al dilluns en considerar que no hi ha garantias de seguretat suficients després d'una recent concentracion davant el jutjat.

Bustinduy denuncia una agressió intolerable d’un policia a una professora en una protesta educativa

Pablo Bustinduy condemna l'agressió d'un agent de la Policia Nacional a una professora durant una protesta per l'educació pública valenciana i reclama que s'assumisquen responsabilitats. El ministre insistix en la defensa de l'escola pública i demana a les administracions sentit comuna i empatia.

La jutgessa de la DANA reclama a Utiel i Chiva que acrediten els avisos d’Emergències

La magistrada que investiga la gestió de la DANA demana a Utiel i Chiva que certifiquen els avisos del Centre d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024 i rebutja noves testificals.

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.