Detingut quan intentava matar a la seua exmuller amb una escopeta a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil de València ha detingut a un home pels delictes d’homicidi en grau de temptativa, tinença il·lícita d’armes, trencament de condemna i pertorbació de l’ordre públic a Tavernes de la Valldigna.

La detenció es va produir quan els agents van rebre una trucada telefònica d’una dona, veïna de Tavernes de la Valldigna alertant que la seua exparella havia violat l’ordre d’allunyament, ja que s’havia personat en la guarderia, en el moment en el qual estava deixant a la filla de tots dos.

Per tal motiu, una patrulla es va desplaçar immediatament fins al lloc dels fets i es va entrevistar amb la víctima. A l’arribada dels agents, la seua exparella, ja havia abandonat la guarderia.

Així mateix, la dona va manifestar als agents que la seua exparella s’havia alliberat de la polsera de geolocalització i l’havia amenaçada si no reprenien la relació.

Després de realitzar les gestions pertinents, els agents van localitzar a l’autor dels fets. Aquest es trobava en el seu cotxe, en la localitat de Tavernes de la Valldigna, pròxim a la casa dels seus pares, amb la intenció de marxar-se.

En adonar-se de la presència policial, va prendre una escopeta que tenia en el vehicle, va baixar d’ell i va córrer fins a introduir-se a l’interior de l’habitatge on es va atrinxerar.

Una vegada assegurada la zona, la Guàrdia Civil va aconseguir que aquesta persona deposara la seua actitud, sent traslladat al centre de salut i, posteriorment, detingut. Els agents van intervindre dos escopetes, propietat del pare de l’autor, i estan a la disposició de l’autoritat judicial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca. Es va decretar l’ingrés a la presó del detingut.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.