Detingut quan intentava matar a la seua exmuller amb una escopeta a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil de València ha detingut a un home pels delictes d’homicidi en grau de temptativa, tinença il·lícita d’armes, trencament de condemna i pertorbació de l’ordre públic a Tavernes de la Valldigna.

La detenció es va produir quan els agents van rebre una trucada telefònica d’una dona, veïna de Tavernes de la Valldigna alertant que la seua exparella havia violat l’ordre d’allunyament, ja que s’havia personat en la guarderia, en el moment en el qual estava deixant a la filla de tots dos.

Per tal motiu, una patrulla es va desplaçar immediatament fins al lloc dels fets i es va entrevistar amb la víctima. A l’arribada dels agents, la seua exparella, ja havia abandonat la guarderia.

Així mateix, la dona va manifestar als agents que la seua exparella s’havia alliberat de la polsera de geolocalització i l’havia amenaçada si no reprenien la relació.

Després de realitzar les gestions pertinents, els agents van localitzar a l’autor dels fets. Aquest es trobava en el seu cotxe, en la localitat de Tavernes de la Valldigna, pròxim a la casa dels seus pares, amb la intenció de marxar-se.

En adonar-se de la presència policial, va prendre una escopeta que tenia en el vehicle, va baixar d’ell i va córrer fins a introduir-se a l’interior de l’habitatge on es va atrinxerar.

Una vegada assegurada la zona, la Guàrdia Civil va aconseguir que aquesta persona deposara la seua actitud, sent traslladat al centre de salut i, posteriorment, detingut. Els agents van intervindre dos escopetes, propietat del pare de l’autor, i estan a la disposició de l’autoritat judicial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca. Es va decretar l’ingrés a la presó del detingut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La defensa de Salomé Pradas recorre per a obtindre la transcripció literal del seu acarament amb Conca

La defensa de Salomé Pradas presenta un recurs de reposició per a aconseguir la transcripció literal de la seua declaració i de l'acarament amb José Manuel Cuenca, que el tribunal ha rebutjat en considerar suficient la gravació.

El Parc Central d’Alacant suma un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El Parc Central d'Alacant incorporarà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a cosir barris i transformar la mobilitat.

La DGT reforça el control de velocitat a Alacant amb 300 agents durant una setmana

La DGT desenrotlla a Alacant una campanya intensiva de control de velocitat entre el 13 i el 19 d'abril, amb 300 agents i focus en els trams més perillosos per a reduir els accidents mortals.

El PSPV exigix una via expressa per a destituir alcaldes que bloquegen mocions de censura

El PSPV reclama al Consell una norma i un protocol autonòmic que permeten actuar amb rapidesa enfront d'alcaldes que bloquegen la tramitació de mocions de censura i garantir el respecte a les majories democràtiques als ajuntaments valencians.

El Museu dels Ciències programa abril amb conferències d’IA, observació astronòmica i fires científiques gratuïtes

El Museu dels Ciències organitza a l'abril conferències sobre Intel·ligència Artificial i eclipsis, observacions astronòmiques i dos grans cites escolars de ciència amb accés gratuït.

El futur Parc Central d’Alacant unirà la ciutat amb un pulmó verd sobre les vies

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 2.100 metres sobre les vies del tren, integrarà diversos barris i mobilitzarà una inversió pública de 420 milions d'euros.

El Parc Central d’Alacant sumarà un gran corredor verd de 2.100 metres sobre les vies

El projecte del Parc Central d'Alacant preveu un corredor verd continu de 2.100 metres sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions d'euros per a cosir la ciutat.

El Consell llança una nova oferta de 108.000 m² de sòl industrial a Alcalà de Xivert

El Consell trau a concurs 108.000 metres quadrats de sòl industrial al parc empresarial El Campaner d'Alcalà de Xivert per a atraure nous projectes i ampliacions d'empreses.