Detingut quan intentava matar a la seua exmuller amb una escopeta a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil de València ha detingut a un home pels delictes d’homicidi en grau de temptativa, tinença il·lícita d’armes, trencament de condemna i pertorbació de l’ordre públic a Tavernes de la Valldigna.

La detenció es va produir quan els agents van rebre una trucada telefònica d’una dona, veïna de Tavernes de la Valldigna alertant que la seua exparella havia violat l’ordre d’allunyament, ja que s’havia personat en la guarderia, en el moment en el qual estava deixant a la filla de tots dos.

Per tal motiu, una patrulla es va desplaçar immediatament fins al lloc dels fets i es va entrevistar amb la víctima. A l’arribada dels agents, la seua exparella, ja havia abandonat la guarderia.

Així mateix, la dona va manifestar als agents que la seua exparella s’havia alliberat de la polsera de geolocalització i l’havia amenaçada si no reprenien la relació.

Després de realitzar les gestions pertinents, els agents van localitzar a l’autor dels fets. Aquest es trobava en el seu cotxe, en la localitat de Tavernes de la Valldigna, pròxim a la casa dels seus pares, amb la intenció de marxar-se.

En adonar-se de la presència policial, va prendre una escopeta que tenia en el vehicle, va baixar d’ell i va córrer fins a introduir-se a l’interior de l’habitatge on es va atrinxerar.

Una vegada assegurada la zona, la Guàrdia Civil va aconseguir que aquesta persona deposara la seua actitud, sent traslladat al centre de salut i, posteriorment, detingut. Els agents van intervindre dos escopetes, propietat del pare de l’autor, i estan a la disposició de l’autoritat judicial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca. Es va decretar l’ingrés a la presó del detingut.

Últimes notícies

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.