Detingut quan intentava matar a la seua exmuller amb una escopeta a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil de València ha detingut a un home pels delictes d’homicidi en grau de temptativa, tinença il·lícita d’armes, trencament de condemna i pertorbació de l’ordre públic a Tavernes de la Valldigna.

La detenció es va produir quan els agents van rebre una trucada telefònica d’una dona, veïna de Tavernes de la Valldigna alertant que la seua exparella havia violat l’ordre d’allunyament, ja que s’havia personat en la guarderia, en el moment en el qual estava deixant a la filla de tots dos.

Per tal motiu, una patrulla es va desplaçar immediatament fins al lloc dels fets i es va entrevistar amb la víctima. A l’arribada dels agents, la seua exparella, ja havia abandonat la guarderia.

Així mateix, la dona va manifestar als agents que la seua exparella s’havia alliberat de la polsera de geolocalització i l’havia amenaçada si no reprenien la relació.

Després de realitzar les gestions pertinents, els agents van localitzar a l’autor dels fets. Aquest es trobava en el seu cotxe, en la localitat de Tavernes de la Valldigna, pròxim a la casa dels seus pares, amb la intenció de marxar-se.

En adonar-se de la presència policial, va prendre una escopeta que tenia en el vehicle, va baixar d’ell i va córrer fins a introduir-se a l’interior de l’habitatge on es va atrinxerar.

Una vegada assegurada la zona, la Guàrdia Civil va aconseguir que aquesta persona deposara la seua actitud, sent traslladat al centre de salut i, posteriorment, detingut. Els agents van intervindre dos escopetes, propietat del pare de l’autor, i estan a la disposició de l’autoritat judicial.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca. Es va decretar l’ingrés a la presó del detingut.

Últimes notícies

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.