Detingut un jove per apunyalar a un altre en una discussió en València

Ahir a la vesprada es va produir un apunyalament al barri de Sant Marcel·lí de València. Segons sembla, un jove de 23 anys va agredir un conegut seu després de discutir i el va apunyalar, sent detingut posteriorment per agents de la Policia Nacional. Els fets van ocórrer a les 20.00 hores del matí, quan un jove de 21 anys discutia amb un altre conegut, de 23, i estaven tenint una discussió acalorada. Segons ha avançat 'Levante-EMV', l'agressió ha ocorregut prop d'un establiment de menjar d'eixe barri, on residien el detingut i la víctima. Quan es van posar a discutir i a mesura que la cosa anava a més, un d'ells va traure una arma blanca i va apunyalar en el pit tres voltes el jove de 21. La víctima va rebre també una quarta ganivetada en el braç quan intentava allunyar-se de l'agressor i apartar-lo.

Diverses persones van donar-se de l'agressió i van telefonar de seguida a 112. Emergències va mobilitzar fins al lloc de l'accident una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i diverses dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local. El jove ferit per ferida d'arma blanca va ser traslladat fins a l'Hospital La Fe de València on va ser intervingut d'urgència i on permaneix hospitalitzat a hores d'ara. L'agressor en canvi, ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional.

Últimes notícies

La delegada del Govern condemna el doble crim masclista de Dolores i crida a mantindre’s alerta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana condemna l'assassinat d'una dona i el seu fill a Dolores i reclama a la societat màxima alerta davant el repunt de feminicidis.

Bernabé subratlla la ràpida resposta de Zapatero després de la seua imputació en l’Audiència Nacional

Pilar Bernabé subratlla que José Luis Rodríguez Zapatero va reaccionar de manera immediata a la seua imputació en l'Audiència Nacional i remarca el respecte del PSOE a la justícia.

Un centenar d’equips directius anuncia la seua dimissió en suport a la vaga docent en la Comunitat Valenciana

Un centenar d'equips directius de 300 centres de la Comunitat Valenciana anuncia que presentarà la seua dimissió en bloc per a recolzar la vaga indefinida del professorat i exigir més recursos per a l'escola pública.

Quique Llopis afronta en Xiamen la seua segona parada en la Lliga Diamant

Quique Llopis serà l'únic atleta espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol en els 110 metres barres abans del seu gran objectiu de l'estiu: l'Europeu de Birmingham.

Detingut un jove per tràfic de drogues en un festival de música electrònica a Montanejos

La Guàrdia Civil va detindre a un jove per tràfic de drogues durant el festival Dies de Camp a Montanejos i va tramitar 90 denúncies administratives per tinença i consum d'estupefaents en espais públics.

Pérez Llorca acusa el ministre Espanya de desatendre a la Comunitat Valenciana i el finançament autonòmic

El president Juanfran Pérez Llorca retrau al ministre Arcadi España que encara no haja respost a la seua petició de reunió i denúncia el retard en inversions ferroviàries, ajudes per la dana i finançament per a la Comunitat Valenciana.

PP i Vox bloquegen la tramitació de la taxa turística en Les Corts Valencianes

PP i Vox han unit forces en Les Corts per a impedir la tramitació de dos proposicions de llei del PSPV-PSOE i Compromís que buscaven implantar una taxa turística en la Comunitat Valenciana. El ple sí ha aprovat iniciatives sobre indemnitzacions a agricultors i defensa del sector citrícola.

Les Corts es detenen un minut per l’assassinat masclista de Dolores

El ple de Les Corts Valencianes guarda un minut de silenci per l'assassinat masclista d'una dona i el seu fill en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, confirmat per Igualtat com a crim de violència de gènere.