Detingut un jove per apunyalar a un altre en una discussió en València

Ahir a la vesprada es va produir un apunyalament al barri de Sant Marcel·lí de València. Segons sembla, un jove de 23 anys va agredir un conegut seu després de discutir i el va apunyalar, sent detingut posteriorment per agents de la Policia Nacional. Els fets van ocórrer a les 20.00 hores del matí, quan un jove de 21 anys discutia amb un altre conegut, de 23, i estaven tenint una discussió acalorada. Segons ha avançat 'Levante-EMV', l'agressió ha ocorregut prop d'un establiment de menjar d'eixe barri, on residien el detingut i la víctima. Quan es van posar a discutir i a mesura que la cosa anava a més, un d'ells va traure una arma blanca i va apunyalar en el pit tres voltes el jove de 21. La víctima va rebre també una quarta ganivetada en el braç quan intentava allunyar-se de l'agressor i apartar-lo.

Diverses persones van donar-se de l'agressió i van telefonar de seguida a 112. Emergències va mobilitzar fins al lloc de l'accident una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i diverses dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local. El jove ferit per ferida d'arma blanca va ser traslladat fins a l'Hospital La Fe de València on va ser intervingut d'urgència i on permaneix hospitalitzat a hores d'ara. L'agressor en canvi, ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.