9.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Detingut un jove per apunyalar a un altre en una discussió en València

Ahir a la vesprada es va produir un apunyalament al barri de Sant Marcel·lí de València. Segons sembla, un jove de 23 anys va agredir un conegut seu després de discutir i el va apunyalar, sent detingut posteriorment per agents de la Policia Nacional. Els fets van ocórrer a les 20.00 hores del matí, quan un jove de 21 anys discutia amb un altre conegut, de 23, i estaven tenint una discussió acalorada. Segons ha avançat 'Levante-EMV', l'agressió ha ocorregut prop d'un establiment de menjar d'eixe barri, on residien el detingut i la víctima. Quan es van posar a discutir i a mesura que la cosa anava a més, un d'ells va traure una arma blanca i va apunyalar en el pit tres voltes el jove de 21. La víctima va rebre també una quarta ganivetada en el braç quan intentava allunyar-se de l'agressor i apartar-lo.

Diverses persones van donar-se de l'agressió i van telefonar de seguida a 112. Emergències va mobilitzar fins al lloc de l'accident una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i diverses dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local. El jove ferit per ferida d'arma blanca va ser traslladat fins a l'Hospital La Fe de València on va ser intervingut d'urgència i on permaneix hospitalitzat a hores d'ara. L'agressor en canvi, ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.