Detingut un jove per apunyalar a un altre en una discussió en València

Ahir a la vesprada es va produir un apunyalament al barri de Sant Marcel·lí de València. Segons sembla, un jove de 23 anys va agredir un conegut seu després de discutir i el va apunyalar, sent detingut posteriorment per agents de la Policia Nacional. Els fets van ocórrer a les 20.00 hores del matí, quan un jove de 21 anys discutia amb un altre conegut, de 23, i estaven tenint una discussió acalorada. Segons ha avançat 'Levante-EMV', l'agressió ha ocorregut prop d'un establiment de menjar d'eixe barri, on residien el detingut i la víctima. Quan es van posar a discutir i a mesura que la cosa anava a més, un d'ells va traure una arma blanca i va apunyalar en el pit tres voltes el jove de 21. La víctima va rebre també una quarta ganivetada en el braç quan intentava allunyar-se de l'agressor i apartar-lo.

Diverses persones van donar-se de l'agressió i van telefonar de seguida a 112. Emergències va mobilitzar fins al lloc de l'accident una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i diverses dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local. El jove ferit per ferida d'arma blanca va ser traslladat fins a l'Hospital La Fe de València on va ser intervingut d'urgència i on permaneix hospitalitzat a hores d'ara. L'agressor en canvi, ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.