Detingut un jove per apunyalar a un altre en una discussió en València

Ahir a la vesprada es va produir un apunyalament al barri de Sant Marcel·lí de València. Segons sembla, un jove de 23 anys va agredir un conegut seu després de discutir i el va apunyalar, sent detingut posteriorment per agents de la Policia Nacional. Els fets van ocórrer a les 20.00 hores del matí, quan un jove de 21 anys discutia amb un altre conegut, de 23, i estaven tenint una discussió acalorada. Segons ha avançat 'Levante-EMV', l'agressió ha ocorregut prop d'un establiment de menjar d'eixe barri, on residien el detingut i la víctima. Quan es van posar a discutir i a mesura que la cosa anava a més, un d'ells va traure una arma blanca i va apunyalar en el pit tres voltes el jove de 21. La víctima va rebre també una quarta ganivetada en el braç quan intentava allunyar-se de l'agressor i apartar-lo.

Diverses persones van donar-se de l'agressió i van telefonar de seguida a 112. Emergències va mobilitzar fins al lloc de l'accident una ambulància del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i diverses dotacions de la Policia Nacional i la Policia Local. El jove ferit per ferida d'arma blanca va ser traslladat fins a l'Hospital La Fe de València on va ser intervingut d'urgència i on permaneix hospitalitzat a hores d'ara. L'agressor en canvi, ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.