10.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut un jove en València per agredir a sa mare en negar-se a donar-li diners

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un jove de 19 anys per agredir suposadament a sa mare, a la qual li hauria pegat una patada després que la víctima es negara a donar-li els diners que el seu fill li demanava.

 

Segons fonts policials, els fets van tindre lloc el dissabte passat, cap a la 1.00 hores de la matinada, en el barri de Torrefiel.

 

La patrulla que va arribar al lloc dels fets, després de rebre una telefonada des del 092, es va entrevistar amb la víctima, qui els va relatar que el seu fill havia entrat en la vivenda en estat ebri i li havia demanat diners.

 

Després de negar-se a donar-li’ls, el jove la va agredir, propinant-li una patada, segons va contar la mare, qui a més va declarar que les discussions amb el seu fill són constants, arribant fins i tot a agredir a son pare en una ocasió anterior.

 

La dona va proporcionar una descripció física del seu fill per a què poguera ser localitzat, la qual cosa va ocórrer uns minuts més tard, després de la qual cosa va ser detingut i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.