7.9 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Detingut un jove en València per agredir a sa mare en negar-se a donar-li diners

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un jove de 19 anys per agredir suposadament a sa mare, a la qual li hauria pegat una patada després que la víctima es negara a donar-li els diners que el seu fill li demanava.

 

Segons fonts policials, els fets van tindre lloc el dissabte passat, cap a la 1.00 hores de la matinada, en el barri de Torrefiel.

 

La patrulla que va arribar al lloc dels fets, després de rebre una telefonada des del 092, es va entrevistar amb la víctima, qui els va relatar que el seu fill havia entrat en la vivenda en estat ebri i li havia demanat diners.

 

Després de negar-se a donar-li’ls, el jove la va agredir, propinant-li una patada, segons va contar la mare, qui a més va declarar que les discussions amb el seu fill són constants, arribant fins i tot a agredir a son pare en una ocasió anterior.

 

La dona va proporcionar una descripció física del seu fill per a què poguera ser localitzat, la qual cosa va ocórrer uns minuts més tard, després de la qual cosa va ser detingut i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.