Detingut un jove en València per agredir a sa mare en negar-se a donar-li diners

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un jove de 19 anys per agredir suposadament a sa mare, a la qual li hauria pegat una patada després que la víctima es negara a donar-li els diners que el seu fill li demanava.

 

Segons fonts policials, els fets van tindre lloc el dissabte passat, cap a la 1.00 hores de la matinada, en el barri de Torrefiel.

 

La patrulla que va arribar al lloc dels fets, després de rebre una telefonada des del 092, es va entrevistar amb la víctima, qui els va relatar que el seu fill havia entrat en la vivenda en estat ebri i li havia demanat diners.

 

Després de negar-se a donar-li’ls, el jove la va agredir, propinant-li una patada, segons va contar la mare, qui a més va declarar que les discussions amb el seu fill són constants, arribant fins i tot a agredir a son pare en una ocasió anterior.

 

La dona va proporcionar una descripció física del seu fill per a què poguera ser localitzat, la qual cosa va ocórrer uns minuts més tard, després de la qual cosa va ser detingut i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.