16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detingut un jove en València per agredir a sa mare en negar-se a donar-li diners

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

Agents de la Policia Local de València han detingut a un jove de 19 anys per agredir suposadament a sa mare, a la qual li hauria pegat una patada després que la víctima es negara a donar-li els diners que el seu fill li demanava.

 

Segons fonts policials, els fets van tindre lloc el dissabte passat, cap a la 1.00 hores de la matinada, en el barri de Torrefiel.

 

La patrulla que va arribar al lloc dels fets, després de rebre una telefonada des del 092, es va entrevistar amb la víctima, qui els va relatar que el seu fill havia entrat en la vivenda en estat ebri i li havia demanat diners.

 

Després de negar-se a donar-li’ls, el jove la va agredir, propinant-li una patada, segons va contar la mare, qui a més va declarar que les discussions amb el seu fill són constants, arribant fins i tot a agredir a son pare en una ocasió anterior.

 

La dona va proporcionar una descripció física del seu fill per a què poguera ser localitzat, la qual cosa va ocórrer uns minuts més tard, després de la qual cosa va ser detingut i posat a disposició judicial.

Últimes notícies

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.

Carbonell admet pressió d’amfitrió i tractarà de trencar el malefici en la Copa

Enric Carbonell, director general del València Basket, va admetre la pressió extra de ser amfitrió en la Copa del Rei que es disputarà en el Roig Arena. Després del sorteig, l'equip va quedar aparellat amb el Joventut en quarts el dijous 19.

Els metges reprenen les protestes per a demanar jornada de 35 hores, topalls d’agenda i menys pacients

Els metges han représ concentracions davant la Conselleria de Sanitat per a exigir jornada de 35 hores de dilluns a divendres, topar agendes i limitar pacients. També demanen reforços en urgències i claredat en la productivitat variable.

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.

Pérez Llorca i Barrachina han acordat reforçar la col·laboració per a l’aigua i la sanitat a Castelló

El president de la Generalitat i la presidenta de la Diputació han alineat prioritats per a accelerar el nou Hospital General, garantir el subministrament d'aigua i ordenar infraestructures. El full de ruta inclou incentius al sector ramader jove i la recatalogació de carreteres per a municipis xicotets.

El detingut per la mort del menor a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts

L'home que es va entregar a Sueca per la mort d'un menor de 13 anys serà presentat davant el jutge el dimarts. L'autòpsia i totes les hipòtesis continuen obertes.

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.