Detingut en Lleó el reclús que s’escapà de la presó de Picassent en octubre

presó Picassent

Imatge de la Presó de Picassent | Google Maps

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Sant Andrés del Rabanedo (Lleó) han detingut a l’home que es va escapar el passat mes d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València.

 

L’arrest es va produir en la vesprada del 20 de novembre. Els policies van detindre a l’home, de 48 anys, que figurava com a fugat de la presó de Picassent i a una dona, de 46 anys, que circulaven en un vehicle robat en la ciutat de València.

 

Establit el dispositiu de busca a nivell nacional amb l’objectiu de la localització i la detenció del pres, d’origen lleonés, fugit de la presó de Picassent, en la vesprada del dimecres, efectius de la Comissaria de Policia Nacional de Sant Andrés del Rabanedo van conseguir localitzar-lo en el polígon industrial de la localitat.

 

En el moment de la detenció, el fugitiu va tractar d’identificar-se utilitzant un permís de conduir d’una tercera persona, documentació que havia conseguit entre els efectes que contenia un segon vehicle que figura també com a robat.

 

Estava en el mòdul de presos conflictius

El detingut es trobava en busca i captura després d’una ‘fugida de pel·lícula’ que va protagonitzar el passat 7 d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València, quan va fugir després d’eixir d’un judici del Jutjat Penal núm. 13 de València.

 

De conformitat entre Fiscalia i Defensa, se li condemnava al compliment de tres anys i un dia de presó per tràfic d’estupefaents, a més de 4 mesos i 20 dies de presó per conducció de vehicle a motor sense permís, amb agreujant de reincidència.

 

El detingut compta amb numerosos antecedents policials i penals per diferents delictes i, en el moment de la fugida, es trobava complint condemna en la presó de Picassent en el mòdul de presos conflictius. La dona detinguda, que acompanyava al fugitiu, també compta amb antecedents policials, encara que ha sigut posada en llibertat.

 

L’home ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Lleó, qui ha acordat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.