Detingut en Lleó el reclús que s’escapà de la presó de Picassent en octubre

presó Picassent

Imatge de la Presó de Picassent | Google Maps

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Sant Andrés del Rabanedo (Lleó) han detingut a l’home que es va escapar el passat mes d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València.

 

L’arrest es va produir en la vesprada del 20 de novembre. Els policies van detindre a l’home, de 48 anys, que figurava com a fugat de la presó de Picassent i a una dona, de 46 anys, que circulaven en un vehicle robat en la ciutat de València.

 

Establit el dispositiu de busca a nivell nacional amb l’objectiu de la localització i la detenció del pres, d’origen lleonés, fugit de la presó de Picassent, en la vesprada del dimecres, efectius de la Comissaria de Policia Nacional de Sant Andrés del Rabanedo van conseguir localitzar-lo en el polígon industrial de la localitat.

 

En el moment de la detenció, el fugitiu va tractar d’identificar-se utilitzant un permís de conduir d’una tercera persona, documentació que havia conseguit entre els efectes que contenia un segon vehicle que figura també com a robat.

 

Estava en el mòdul de presos conflictius

El detingut es trobava en busca i captura després d’una ‘fugida de pel·lícula’ que va protagonitzar el passat 7 d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València, quan va fugir després d’eixir d’un judici del Jutjat Penal núm. 13 de València.

 

De conformitat entre Fiscalia i Defensa, se li condemnava al compliment de tres anys i un dia de presó per tràfic d’estupefaents, a més de 4 mesos i 20 dies de presó per conducció de vehicle a motor sense permís, amb agreujant de reincidència.

 

El detingut compta amb numerosos antecedents policials i penals per diferents delictes i, en el moment de la fugida, es trobava complint condemna en la presó de Picassent en el mòdul de presos conflictius. La dona detinguda, que acompanyava al fugitiu, també compta amb antecedents policials, encara que ha sigut posada en llibertat.

 

L’home ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Lleó, qui ha acordat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.

El Vila-real enllaça tres eixides sense guanyar per primera vegada en la temporada

El Vila-real suma tres jornades consecutives sense guanyar com a visitant per primera vegada en la temporada, malgrat seguir entre els millors equips de LaLiga a domicili.

Pérez Llorca impulsa un gran pacte de l’aigua a Espanya i reclama més suport de l’Estat

Juanfran Pérez Llorca defén un gran pacte de l'aigua a Espanya, vinculat al posttransvasament Xúquer-Vinalopó, i exigix major implicació del Govern central i ús eficient de les infraestructures.

Pérez Llorca reclama aclarir com més prompte millor el cas màscares i critica les decisions del PSOE

Juanfran Pérez Llorca demana que el cas màscares s'esclarisca com més prompte millor i denúncia que els valencians ja han patit les conseqüències de les decisions del PSOE.

Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana ja està a Elx per a sotmetre's a proves mèdiques que aclarisquen l'abast de la seua lesió muscular, patida durant la concentració amb la seua selecció després de la classificació al Mundial 2026.

Pérez Llorca reclama un gran pacte de l’aigua a Espanya i més col·laboració de l’Estat

Juanfran Perez Llorca defén a Novelda un gran pacte de l'aigua a Espanya, reivindica transvasaments des de zones amb excedents i exigix mes implicacion del Govern central.

Les Falles convertiran Logronyo en capital valenciana durant tres dies de festa

Les Falles aterren a Logronyo els dies 10, 11 i 12 d'abril amb un programa que replica un cap de setmana faller, la participació de 3.500 valencians i un impacte econòmic previst de 1,5 milions d'euros.

La XIV edició de La Lluna porta la seua essència mediterrània al Roig Arena i a la Marina de València

El Festival La Lluna celebra la seua XIV edició el 12 de juny en el Roig Arena i culmina enfront de la mar en Ves-los e Vents, reforçant la seua essència mediterrània i el seu caràcter innovador.