Detingut en Lleó el reclús que s’escapà de la presó de Picassent en octubre

presó Picassent

Imatge de la Presó de Picassent | Google Maps

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Sant Andrés del Rabanedo (Lleó) han detingut a l’home que es va escapar el passat mes d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València.

 

L’arrest es va produir en la vesprada del 20 de novembre. Els policies van detindre a l’home, de 48 anys, que figurava com a fugat de la presó de Picassent i a una dona, de 46 anys, que circulaven en un vehicle robat en la ciutat de València.

 

Establit el dispositiu de busca a nivell nacional amb l’objectiu de la localització i la detenció del pres, d’origen lleonés, fugit de la presó de Picassent, en la vesprada del dimecres, efectius de la Comissaria de Policia Nacional de Sant Andrés del Rabanedo van conseguir localitzar-lo en el polígon industrial de la localitat.

 

En el moment de la detenció, el fugitiu va tractar d’identificar-se utilitzant un permís de conduir d’una tercera persona, documentació que havia conseguit entre els efectes que contenia un segon vehicle que figura també com a robat.

 

Estava en el mòdul de presos conflictius

El detingut es trobava en busca i captura després d’una ‘fugida de pel·lícula’ que va protagonitzar el passat 7 d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València, quan va fugir després d’eixir d’un judici del Jutjat Penal núm. 13 de València.

 

De conformitat entre Fiscalia i Defensa, se li condemnava al compliment de tres anys i un dia de presó per tràfic d’estupefaents, a més de 4 mesos i 20 dies de presó per conducció de vehicle a motor sense permís, amb agreujant de reincidència.

 

El detingut compta amb numerosos antecedents policials i penals per diferents delictes i, en el moment de la fugida, es trobava complint condemna en la presó de Picassent en el mòdul de presos conflictius. La dona detinguda, que acompanyava al fugitiu, també compta amb antecedents policials, encara que ha sigut posada en llibertat.

 

L’home ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Lleó, qui ha acordat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.