Detingut en Lleó el reclús que s’escapà de la presó de Picassent en octubre

presó Picassent

Imatge de la Presó de Picassent | Google Maps

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Sant Andrés del Rabanedo (Lleó) han detingut a l’home que es va escapar el passat mes d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València.

 

L’arrest es va produir en la vesprada del 20 de novembre. Els policies van detindre a l’home, de 48 anys, que figurava com a fugat de la presó de Picassent i a una dona, de 46 anys, que circulaven en un vehicle robat en la ciutat de València.

 

Establit el dispositiu de busca a nivell nacional amb l’objectiu de la localització i la detenció del pres, d’origen lleonés, fugit de la presó de Picassent, en la vesprada del dimecres, efectius de la Comissaria de Policia Nacional de Sant Andrés del Rabanedo van conseguir localitzar-lo en el polígon industrial de la localitat.

 

En el moment de la detenció, el fugitiu va tractar d’identificar-se utilitzant un permís de conduir d’una tercera persona, documentació que havia conseguit entre els efectes que contenia un segon vehicle que figura també com a robat.

 

Estava en el mòdul de presos conflictius

El detingut es trobava en busca i captura després d’una ‘fugida de pel·lícula’ que va protagonitzar el passat 7 d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València, quan va fugir després d’eixir d’un judici del Jutjat Penal núm. 13 de València.

 

De conformitat entre Fiscalia i Defensa, se li condemnava al compliment de tres anys i un dia de presó per tràfic d’estupefaents, a més de 4 mesos i 20 dies de presó per conducció de vehicle a motor sense permís, amb agreujant de reincidència.

 

El detingut compta amb numerosos antecedents policials i penals per diferents delictes i, en el moment de la fugida, es trobava complint condemna en la presó de Picassent en el mòdul de presos conflictius. La dona detinguda, que acompanyava al fugitiu, també compta amb antecedents policials, encara que ha sigut posada en llibertat.

 

L’home ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Lleó, qui ha acordat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.