15.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Detingut en Lleó el reclús que s’escapà de la presó de Picassent en octubre

presó Picassent

Imatge de la Presó de Picassent | Google Maps

Agents de la Policia Nacional de la Comissaria de Sant Andrés del Rabanedo (Lleó) han detingut a l’home que es va escapar el passat mes d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València.

 

L’arrest es va produir en la vesprada del 20 de novembre. Els policies van detindre a l’home, de 48 anys, que figurava com a fugat de la presó de Picassent i a una dona, de 46 anys, que circulaven en un vehicle robat en la ciutat de València.

 

Establit el dispositiu de busca a nivell nacional amb l’objectiu de la localització i la detenció del pres, d’origen lleonés, fugit de la presó de Picassent, en la vesprada del dimecres, efectius de la Comissaria de Policia Nacional de Sant Andrés del Rabanedo van conseguir localitzar-lo en el polígon industrial de la localitat.

 

En el moment de la detenció, el fugitiu va tractar d’identificar-se utilitzant un permís de conduir d’una tercera persona, documentació que havia conseguit entre els efectes que contenia un segon vehicle que figura també com a robat.

 

Estava en el mòdul de presos conflictius

El detingut es trobava en busca i captura després d’una ‘fugida de pel·lícula’ que va protagonitzar el passat 7 d’octubre dels calabossos de la Ciutat de la Justícia de València, quan va fugir després d’eixir d’un judici del Jutjat Penal núm. 13 de València.

 

De conformitat entre Fiscalia i Defensa, se li condemnava al compliment de tres anys i un dia de presó per tràfic d’estupefaents, a més de 4 mesos i 20 dies de presó per conducció de vehicle a motor sense permís, amb agreujant de reincidència.

 

El detingut compta amb numerosos antecedents policials i penals per diferents delictes i, en el moment de la fugida, es trobava complint condemna en la presó de Picassent en el mòdul de presos conflictius. La dona detinguda, que acompanyava al fugitiu, també compta amb antecedents policials, encara que ha sigut posada en llibertat.

 

L’home ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Lleó, qui ha acordat el seu ingrés en la presó.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.