Detingut per no connectar a sa mare a la màquina necessària per a preservar la seua salut a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars, després de pel que sembla no connectar a la seua mare, de 82 anys i impedida, a una màquina que neta la seua sang de les altes concentracions de carboni acumulades en el seu cos. Tal omissió l’hauria feta de manera intencionada, malgrat conviure amb la seua progenitora i ser el garant de la seua salut.

Arran de les informacions obtingudes pels agents de l’entorn de la víctima, els fets haurien ocorregut en el domicili familiar, situat en el districte valencià de Marítim. La mare, octogenària i impedida físicament necessita l’ús d’aquesta màquina diàriament, sent el seu fill, l’únic que resideix amb ella, l’encarregat de connectar-la totes les nits, entre les dotze i les sis del matí. En cas de no fer-ho, la progenitora patiria greus problemes de salut, conseqüència de la qual l’ara detingut seria conscient.

De fet, l’octogenària, a causa de l’omissió del seu fill, es troba ingressada en un hospital de la ciutat. A més, els agents van esbrinar que no era la primera vegada que això succeïa, així com que aquest també tindria un tracte degradant i vexatori cap a la víctima, amb insults habituals i descurant la seua alimentació.

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars. L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha sigut posat en llibertat una vegada sentit en declaració, després de ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.