Detingut per no connectar a sa mare a la màquina necessària per a preservar la seua salut a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars, després de pel que sembla no connectar a la seua mare, de 82 anys i impedida, a una màquina que neta la seua sang de les altes concentracions de carboni acumulades en el seu cos. Tal omissió l’hauria feta de manera intencionada, malgrat conviure amb la seua progenitora i ser el garant de la seua salut.

Arran de les informacions obtingudes pels agents de l’entorn de la víctima, els fets haurien ocorregut en el domicili familiar, situat en el districte valencià de Marítim. La mare, octogenària i impedida físicament necessita l’ús d’aquesta màquina diàriament, sent el seu fill, l’únic que resideix amb ella, l’encarregat de connectar-la totes les nits, entre les dotze i les sis del matí. En cas de no fer-ho, la progenitora patiria greus problemes de salut, conseqüència de la qual l’ara detingut seria conscient.

De fet, l’octogenària, a causa de l’omissió del seu fill, es troba ingressada en un hospital de la ciutat. A més, els agents van esbrinar que no era la primera vegada que això succeïa, així com que aquest també tindria un tracte degradant i vexatori cap a la víctima, amb insults habituals i descurant la seua alimentació.

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars. L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha sigut posat en llibertat una vegada sentit en declaració, després de ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig