Detingut per no connectar a sa mare a la màquina necessària per a preservar la seua salut a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars, després de pel que sembla no connectar a la seua mare, de 82 anys i impedida, a una màquina que neta la seua sang de les altes concentracions de carboni acumulades en el seu cos. Tal omissió l’hauria feta de manera intencionada, malgrat conviure amb la seua progenitora i ser el garant de la seua salut.

Arran de les informacions obtingudes pels agents de l’entorn de la víctima, els fets haurien ocorregut en el domicili familiar, situat en el districte valencià de Marítim. La mare, octogenària i impedida físicament necessita l’ús d’aquesta màquina diàriament, sent el seu fill, l’únic que resideix amb ella, l’encarregat de connectar-la totes les nits, entre les dotze i les sis del matí. En cas de no fer-ho, la progenitora patiria greus problemes de salut, conseqüència de la qual l’ara detingut seria conscient.

De fet, l’octogenària, a causa de l’omissió del seu fill, es troba ingressada en un hospital de la ciutat. A més, els agents van esbrinar que no era la primera vegada que això succeïa, així com que aquest també tindria un tracte degradant i vexatori cap a la víctima, amb insults habituals i descurant la seua alimentació.

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars. L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha sigut posat en llibertat una vegada sentit en declaració, després de ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.