9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut per no connectar a sa mare a la màquina necessària per a preservar la seua salut a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars, després de pel que sembla no connectar a la seua mare, de 82 anys i impedida, a una màquina que neta la seua sang de les altes concentracions de carboni acumulades en el seu cos. Tal omissió l’hauria feta de manera intencionada, malgrat conviure amb la seua progenitora i ser el garant de la seua salut.

Arran de les informacions obtingudes pels agents de l’entorn de la víctima, els fets haurien ocorregut en el domicili familiar, situat en el districte valencià de Marítim. La mare, octogenària i impedida físicament necessita l’ús d’aquesta màquina diàriament, sent el seu fill, l’únic que resideix amb ella, l’encarregat de connectar-la totes les nits, entre les dotze i les sis del matí. En cas de no fer-ho, la progenitora patiria greus problemes de salut, conseqüència de la qual l’ara detingut seria conscient.

De fet, l’octogenària, a causa de l’omissió del seu fill, es troba ingressada en un hospital de la ciutat. A més, els agents van esbrinar que no era la primera vegada que això succeïa, així com que aquest també tindria un tracte degradant i vexatori cap a la víctima, amb insults habituals i descurant la seua alimentació.

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars. L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha sigut posat en llibertat una vegada sentit en declaració, després de ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.