Detingut per no connectar a sa mare a la màquina necessària per a preservar la seua salut a València

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 53 anys com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars, després de pel que sembla no connectar a la seua mare, de 82 anys i impedida, a una màquina que neta la seua sang de les altes concentracions de carboni acumulades en el seu cos. Tal omissió l’hauria feta de manera intencionada, malgrat conviure amb la seua progenitora i ser el garant de la seua salut.

Arran de les informacions obtingudes pels agents de l’entorn de la víctima, els fets haurien ocorregut en el domicili familiar, situat en el districte valencià de Marítim. La mare, octogenària i impedida físicament necessita l’ús d’aquesta màquina diàriament, sent el seu fill, l’únic que resideix amb ella, l’encarregat de connectar-la totes les nits, entre les dotze i les sis del matí. En cas de no fer-ho, la progenitora patiria greus problemes de salut, conseqüència de la qual l’ara detingut seria conscient.

De fet, l’octogenària, a causa de l’omissió del seu fill, es troba ingressada en un hospital de la ciutat. A més, els agents van esbrinar que no era la primera vegada que això succeïa, així com que aquest també tindria un tracte degradant i vexatori cap a la víctima, amb insults habituals i descurant la seua alimentació.

Per tot això, els policies van detindre al fill com a presumpte autor d’un delicte contra les relacions familiars. L’arrestat, amb nombrosos antecedents policials, ha sigut posat en llibertat una vegada sentit en declaració, després de ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan siga requerit.

Últimes notícies

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.