Detingut un obrer per furtar huit rellotges valorats en 50.000 euros en un xalet de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València, a un treballador d’una empresa de reformes de 35 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en una casa en sostraure una caixa forta que contenia huit rellotges d’alta gamma valorats en més de 50.000 i 1.700 euros en efectiu. El xic va ser contractat per la víctima per a fer unes obres en sa casa.

 

Els fets es van iniciar a principi de mes, quan la víctima va alertar a la Policia que havia localitzat en l’aparador d’un establiment de compravenda de metalls preciosos, un dels rellotges d’alta gamma que li van robar en juliol dins del seu xalet situat en Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València).

 

Immediatament, els agents van analitzar el llibre de registre a on es detallen totes les vendes del local, confirmant que el rellotge de l’exposició era de la víctima. A demés, la policia va intervindre un altre que figurava en la mateixa venda i que va resultar ser d’este propietari.

 

Fruit de les perquisicions, els agents van identificar al suposat autor dels fets. Pel que pareix, el perjudicat va contractar a una empresa de reformes per a fer unes obres en sa casa. Va ser en este moment, quan el sospitós va localitzar una caixa forta que contenia els huit rellotges d’alta gamma i els diners en efectiu, i va aprofitar esta circumstància per a sostraure-la.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van fer un registre en la casa del sospitós i van trobar els rellotges que faltaven per recuperar. Per tot això, els agents van detindre a l’home per un suposat robatori amb força que va passar a disposició judicial.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.