Anuncios

Detingut un obrer per furtar huit rellotges valorats en 50.000 euros en un xalet de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València, a un treballador d’una empresa de reformes de 35 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en una casa en sostraure una caixa forta que contenia huit rellotges d’alta gamma valorats en més de 50.000 i 1.700 euros en efectiu. El xic va ser contractat per la víctima per a fer unes obres en sa casa.

 

Els fets es van iniciar a principi de mes, quan la víctima va alertar a la Policia que havia localitzat en l’aparador d’un establiment de compravenda de metalls preciosos, un dels rellotges d’alta gamma que li van robar en juliol dins del seu xalet situat en Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València).

Anuncios

 

Immediatament, els agents van analitzar el llibre de registre a on es detallen totes les vendes del local, confirmant que el rellotge de l’exposició era de la víctima. A demés, la policia va intervindre un altre que figurava en la mateixa venda i que va resultar ser d’este propietari.

 

Fruit de les perquisicions, els agents van identificar al suposat autor dels fets. Pel que pareix, el perjudicat va contractar a una empresa de reformes per a fer unes obres en sa casa. Va ser en este moment, quan el sospitós va localitzar una caixa forta que contenia els huit rellotges d’alta gamma i els diners en efectiu, i va aprofitar esta circumstància per a sostraure-la.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van fer un registre en la casa del sospitós i van trobar els rellotges que faltaven per recuperar. Per tot això, els agents van detindre a l’home per un suposat robatori amb força que va passar a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios