Detingut un obrer per furtar huit rellotges valorats en 50.000 euros en un xalet de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València, a un treballador d’una empresa de reformes de 35 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en una casa en sostraure una caixa forta que contenia huit rellotges d’alta gamma valorats en més de 50.000 i 1.700 euros en efectiu. El xic va ser contractat per la víctima per a fer unes obres en sa casa.

 

Els fets es van iniciar a principi de mes, quan la víctima va alertar a la Policia que havia localitzat en l’aparador d’un establiment de compravenda de metalls preciosos, un dels rellotges d’alta gamma que li van robar en juliol dins del seu xalet situat en Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València).

 

Immediatament, els agents van analitzar el llibre de registre a on es detallen totes les vendes del local, confirmant que el rellotge de l’exposició era de la víctima. A demés, la policia va intervindre un altre que figurava en la mateixa venda i que va resultar ser d’este propietari.

 

Fruit de les perquisicions, els agents van identificar al suposat autor dels fets. Pel que pareix, el perjudicat va contractar a una empresa de reformes per a fer unes obres en sa casa. Va ser en este moment, quan el sospitós va localitzar una caixa forta que contenia els huit rellotges d’alta gamma i els diners en efectiu, i va aprofitar esta circumstància per a sostraure-la.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van fer un registre en la casa del sospitós i van trobar els rellotges que faltaven per recuperar. Per tot això, els agents van detindre a l’home per un suposat robatori amb força que va passar a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.