Detingut un obrer per furtar huit rellotges valorats en 50.000 euros en un xalet de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València, a un treballador d’una empresa de reformes de 35 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en una casa en sostraure una caixa forta que contenia huit rellotges d’alta gamma valorats en més de 50.000 i 1.700 euros en efectiu. El xic va ser contractat per la víctima per a fer unes obres en sa casa.

 

Els fets es van iniciar a principi de mes, quan la víctima va alertar a la Policia que havia localitzat en l’aparador d’un establiment de compravenda de metalls preciosos, un dels rellotges d’alta gamma que li van robar en juliol dins del seu xalet situat en Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València).

 

Immediatament, els agents van analitzar el llibre de registre a on es detallen totes les vendes del local, confirmant que el rellotge de l’exposició era de la víctima. A demés, la policia va intervindre un altre que figurava en la mateixa venda i que va resultar ser d’este propietari.

 

Fruit de les perquisicions, els agents van identificar al suposat autor dels fets. Pel que pareix, el perjudicat va contractar a una empresa de reformes per a fer unes obres en sa casa. Va ser en este moment, quan el sospitós va localitzar una caixa forta que contenia els huit rellotges d’alta gamma i els diners en efectiu, i va aprofitar esta circumstància per a sostraure-la.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van fer un registre en la casa del sospitós i van trobar els rellotges que faltaven per recuperar. Per tot això, els agents van detindre a l’home per un suposat robatori amb força que va passar a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.