Detingut un obrer per furtar huit rellotges valorats en 50.000 euros en un xalet de Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València, a un treballador d’una empresa de reformes de 35 anys, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en una casa en sostraure una caixa forta que contenia huit rellotges d’alta gamma valorats en més de 50.000 i 1.700 euros en efectiu. El xic va ser contractat per la víctima per a fer unes obres en sa casa.

 

Els fets es van iniciar a principi de mes, quan la víctima va alertar a la Policia que havia localitzat en l’aparador d’un establiment de compravenda de metalls preciosos, un dels rellotges d’alta gamma que li van robar en juliol dins del seu xalet situat en Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València).

 

Immediatament, els agents van analitzar el llibre de registre a on es detallen totes les vendes del local, confirmant que el rellotge de l’exposició era de la víctima. A demés, la policia va intervindre un altre que figurava en la mateixa venda i que va resultar ser d’este propietari.

 

Fruit de les perquisicions, els agents van identificar al suposat autor dels fets. Pel que pareix, el perjudicat va contractar a una empresa de reformes per a fer unes obres en sa casa. Va ser en este moment, quan el sospitós va localitzar una caixa forta que contenia els huit rellotges d’alta gamma i els diners en efectiu, i va aprofitar esta circumstància per a sostraure-la.

 

Continuant amb les investigacions, els policies van fer un registre en la casa del sospitós i van trobar els rellotges que faltaven per recuperar. Per tot això, els agents van detindre a l’home per un suposat robatori amb força que va passar a disposició judicial.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.