Detingut en una persecució després del toc de queda per furtar-li el telèfon mòbil a un xic en Elx

 

Este dimarts, cap a les 22.25 hores, la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home per intentar furtar el telèfon mòbil a un xic mentres passejava per l’avinguda de l’Alcalde Vicente Quiles.

 

Segons explica ‘Información’, un agent, fora de servici, que circulava amb bicicleta per este carrer de tornada a sa casa, va observar a un home perseguint a un altre i va vore com li llevava el mòbil estirant d’ell. 

 

L’agent va iniciar una persecució a peu darrere del presumpte autor del robatori. De fet, un conductor va parar el seu cotxe per a ajudar al policia fins a l’arribada d’una patrulla per a detindre a l’home.

 

La víctima, un xic de 22 anys, ha confirmat que el responsable li havia demanat el mòbil mentres caminava. Però davant la seua negativa, li’l va llevar i el va amenaçar arribant a trencar-li la dessuadora. El detingut, de 33 anys, ha sigut traslladat a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.