Anuncios

Detingut un xic, de 23 anys, per portar una arma pel carrer sense tindre llicència en València

Cotxe de la Policia Nacional de València

El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un xic de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes per portar una arma en una butxaca sense tindre llicència ni documentació.

 

Anuncios

Els fets han ocorregut este dimecres, sobre les 20.30 hores, quan els agents feien labors de prevenció han observat a dos homes caminant junts fora de les hores establides per l’estat d’alarma. En adonar-se de la presència policial, estos han fet la intenció d’anar-se’n. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

En este moment han sigut interceptats per la patrulla que els ha identificat i els ha preguntat pel motiu de la seua presència en la via pública. Durant la identificació els agents han localitzat en la butxaca del jupetí d’un

  

d’ells, una pistola detonadora negra i munició, cartutxos detonants modificats.

 

Els agents li han sol·licitat la documentació de l’arma i la llicència per a portar-la, manifestant l’home que no era el propietari i que li l’havia donat son tio i li l’anava a deixar a un amic sense donar més dades.

 

Finalment i després d’algunes comprovacions els policies l’han detingut com a presumpte autor d’un delicte de tinença il·lícita d’armes. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios