Detingut per portar a la força a la seua parella al cotxe i colpejar-la

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 39 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar després d’agarrar del pèl a la seua parella i obligar-la a pujar en el seu vehicle per a agredir-la propinant-li colps per tot el cos.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les dos de la vesprada, en el districte valencià de Marítim, quan la Sala 091 va comissionar als agents perquè acudiren al domicili d’una possible víctima de violència de gènere, ja que pel que sembla havia sigut agredit per la seua parella.

Ràpidament els agents van arribar al lloc i van localitzar a la víctima en l’habitatge. Durant les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que el dia anterior la parella va mantindre una forta discussió mentre l’home conduïa el seu vehicle.

Davant l’estat d’agitació de l’home, la dona li va demanar que detinguera el cotxe, fent este cas omís a la petició.

En un moment donat, la dona es va fer amb les claus del vehicle i va fugir cap al seu domicili. No obstant això, instants després l’home va acudir fins a l’habitatge i la va agafar del pèl i presumptament la va conduir a la força de nou fins al cotxe, on li va propinar colps per tot el cos.

Finalment, l’agressor la va tirar al sòl i esta va aconseguir escapolir-se i donar avís a la Policia.

Per tals fets, els agents van localitzar a l’home i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.