Detingut per portar a la força a la seua parella al cotxe i colpejar-la

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 39 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar després d’agarrar del pèl a la seua parella i obligar-la a pujar en el seu vehicle per a agredir-la propinant-li colps per tot el cos.

Els fets van ocórrer el dissabte, al voltant de les dos de la vesprada, en el districte valencià de Marítim, quan la Sala 091 va comissionar als agents perquè acudiren al domicili d’una possible víctima de violència de gènere, ja que pel que sembla havia sigut agredit per la seua parella.

Ràpidament els agents van arribar al lloc i van localitzar a la víctima en l’habitatge. Durant les primeres perquisicions policials, els agents van esbrinar que el dia anterior la parella va mantindre una forta discussió mentre l’home conduïa el seu vehicle.

Davant l’estat d’agitació de l’home, la dona li va demanar que detinguera el cotxe, fent este cas omís a la petició.

En un moment donat, la dona es va fer amb les claus del vehicle i va fugir cap al seu domicili. No obstant això, instants després l’home va acudir fins a l’habitatge i la va agafar del pèl i presumptament la va conduir a la força de nou fins al cotxe, on li va propinar colps per tot el cos.

Finalment, l’agressor la va tirar al sòl i esta va aconseguir escapolir-se i donar avís a la Policia.

Per tals fets, els agents van localitzar a l’home i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.