12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un detingut provoca un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella

INCENDI

Un detingut provoca un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella | Freepik

Un xic, de 33 anys, ha provocat un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella, en la comarca de l’Horta de València. El detingut es trobava en dependències policials per haver atracat un supermercat en la localitat d’Aldaia. Els dos incidents es van produir este dilluns.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, l’arrestat, corunyés, havia sigut detingut cap a les huit de la vesprada de dilluns i, una volta tancat en els calabossos, provocà un incendi cremant una manta. Els agents creuen que hauria pogut provocar el foc amb un encenedor que portava amagat, tot i que asseguren que va ser examinat de dalt a baix.

 

Tres agents van ser els qui es van encarregar de rescatar al mateix detingut, mentres la comissaria era evacuada. No va haver de lamentar més ferits, encara que els tres agents i l’arrestat van haver de ser atesos per inhalació de fum, ja que el foc va provocar una gran quantitat de fum dins la comissaria.

 

El detingut va ser tancat perquè el mateix dia atracà un supermercat en Aldaia i arribà, fins i tot, a amenaçar a un treballador amb una arma blanca. L’atracador, que té antecedents per violència masclista i dos ordres d’allunyament respecte de dos dones diferents, es va oposar a la detenció i intentà apunyalar a un agent de la Policia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.