20.4 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Un detingut provoca un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella

INCENDI

Un detingut provoca un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella | Freepik

Un xic, de 33 anys, ha provocat un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella, en la comarca de l’Horta de València. El detingut es trobava en dependències policials per haver atracat un supermercat en la localitat d’Aldaia. Els dos incidents es van produir este dilluns.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, l’arrestat, corunyés, havia sigut detingut cap a les huit de la vesprada de dilluns i, una volta tancat en els calabossos, provocà un incendi cremant una manta. Els agents creuen que hauria pogut provocar el foc amb un encenedor que portava amagat, tot i que asseguren que va ser examinat de dalt a baix.

 

Tres agents van ser els qui es van encarregar de rescatar al mateix detingut, mentres la comissaria era evacuada. No va haver de lamentar més ferits, encara que els tres agents i l’arrestat van haver de ser atesos per inhalació de fum, ja que el foc va provocar una gran quantitat de fum dins la comissaria.

 

El detingut va ser tancat perquè el mateix dia atracà un supermercat en Aldaia i arribà, fins i tot, a amenaçar a un treballador amb una arma blanca. L’atracador, que té antecedents per violència masclista i dos ordres d’allunyament respecte de dos dones diferents, es va oposar a la detenció i intentà apunyalar a un agent de la Policia.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.

Seguix tancat el centre de salut de Benicàssim després de l’assassinat d’una infermera a les mans de la seua exparella

El centre de salut de Benicàssim roman tancat després de l'assassinat a ganivetades d'una infermera de 64 anys. El PAC atén urgències i un equip de salut mental fa costat al personal.

Pérez Llorca reforça el diàleg amb el TSJCV i destaca 101 milions per a seus judicials

Pérez Llorca ha reafirmat el diàleg permanent amb el TSJCV per a una justícia 'més eficient, pròxima i al servici de la ciutadania'. A més, ha detallat que en dos anys la inversió en infraestructures judicials aconseguix 101 milions, 70 més que en l'anterior legislatura, amb seus culminades a Llíria, Gandia i Alzira

Una infermera de 64 anys mor apunyalada per la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim

La sanitària, de 64 anys, ha mort després de ser atacada amb una arma blanca de grans dimensions en el seu lloc de treball; la seua exparella, de 70, ha sigut detinguda. Ni víctima ni presumpte autor figuraven en VioGén i la investigació continua oberta.