Un detingut provoca un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella

INCENDI

Un detingut provoca un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella | Freepik

Un xic, de 33 anys, ha provocat un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella, en la comarca de l’Horta de València. El detingut es trobava en dependències policials per haver atracat un supermercat en la localitat d’Aldaia. Els dos incidents es van produir este dilluns.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, l’arrestat, corunyés, havia sigut detingut cap a les huit de la vesprada de dilluns i, una volta tancat en els calabossos, provocà un incendi cremant una manta. Els agents creuen que hauria pogut provocar el foc amb un encenedor que portava amagat, tot i que asseguren que va ser examinat de dalt a baix.

 

Tres agents van ser els qui es van encarregar de rescatar al mateix detingut, mentres la comissaria era evacuada. No va haver de lamentar més ferits, encara que els tres agents i l’arrestat van haver de ser atesos per inhalació de fum, ja que el foc va provocar una gran quantitat de fum dins la comissaria.

 

El detingut va ser tancat perquè el mateix dia atracà un supermercat en Aldaia i arribà, fins i tot, a amenaçar a un treballador amb una arma blanca. L’atracador, que té antecedents per violència masclista i dos ordres d’allunyament respecte de dos dones diferents, es va oposar a la detenció i intentà apunyalar a un agent de la Policia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.