Un detingut provoca un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella

INCENDI

Un detingut provoca un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella | Freepik

Un xic, de 33 anys, ha provocat un incendi en els calabossos de la comissaria de Xirivella, en la comarca de l’Horta de València. El detingut es trobava en dependències policials per haver atracat un supermercat en la localitat d’Aldaia. Els dos incidents es van produir este dilluns.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, l’arrestat, corunyés, havia sigut detingut cap a les huit de la vesprada de dilluns i, una volta tancat en els calabossos, provocà un incendi cremant una manta. Els agents creuen que hauria pogut provocar el foc amb un encenedor que portava amagat, tot i que asseguren que va ser examinat de dalt a baix.

 

Tres agents van ser els qui es van encarregar de rescatar al mateix detingut, mentres la comissaria era evacuada. No va haver de lamentar més ferits, encara que els tres agents i l’arrestat van haver de ser atesos per inhalació de fum, ja que el foc va provocar una gran quantitat de fum dins la comissaria.

 

El detingut va ser tancat perquè el mateix dia atracà un supermercat en Aldaia i arribà, fins i tot, a amenaçar a un treballador amb una arma blanca. L’atracador, que té antecedents per violència masclista i dos ordres d’allunyament respecte de dos dones diferents, es va oposar a la detenció i intentà apunyalar a un agent de la Policia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alacant busca la millor croqueta de la ciutat en el festival Alacroqueta

Alacant celebra la segona edició del festival Alacroqueta, en el qual 14 restaurants competiran entre el 15 i el 19 d'abril per elaborar la millor croqueta de la ciutat, amb propostes creatives i vot del públic.

La CHJ encara la recta final de les obres en els barrancs de l’Horteta, Gallego i Pozalet després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer apura les obres d'emergència en els barrancs de l'Horteta, Gallego i Pozalet i en altres tributaris de l'Albufera, danyats per la dana d'octubre de 2024, amb l'objectiu de deixar-los llestos al juny.

València i Alacant eliminen més de 8.000 places de vivendes turístiques, segons Exceltur

Les places en vivendes d'ús turístic cauen en 31.500 en les 25 principals ciutats, amb forts descensos a València, Alacant, Eivissa, Palma, la Corunya i Santander, segons Exceltur.

Injusa reforça la seua estructura financera i accelera el seu pla d’expansió internacional

Injusa reestructura el 70% del seu finançament a llarg termini després d'un acord amb diverses entitats bancàries i es prepara per a créixer en mercats internacionals i noves línies de negoci.

La compra de vivenda per estrangers cau a Espanya però es dispara en la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivenda per estrangers va baixar a Espanya en la segona mitat de 2025, però la Comunitat Valenciana va concentrar el 40% de les operacions de no residents, molt per davant de la resta de comunitats.

Sanitat ordena retirar un lot de la crema solar Grat SPF-50 per una substància prohibida

Sanitat ha ordenat el cessament de comercialització i la retirada del mercat d'un lot de la crema solar Grat SPF-50 després de detectar benzofenona, una substància prohibida en cosmètics, i demana als usuaris que no la utilitzen.

El PP acusa el PSPV d’indigència moral després de reobrir-se la causa del excomisionado de la dana

El PP aprofita la reobertura de la causa contra el excomisionado de la dana per falsificació de títol per a acusar el PSPV d'indigència moral i d'encadenar casos de suposat frau i corrupció en el seu entorn.

Els promotors de festivals a la Ciutat de les Arts exigixen una resposta immediata per a salvar la temporada

Els organitzadors dels festivals a la Ciutat de les Arts i les Ciències reclamen una reunió urgent amb les administracions per a evitar la paralització dels esdeveniments i un impacte econòmic estimat de 40 milions d'euros.