Detingut per punxar les rodes de 15 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 70 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys continuats i un altre d’odi, després de punxar els pneumàtics de 15 cotxes, tots pertanyents a ciutadans d’origen magrebí.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement els agents que des del mes de gener s’estaven produint una sèrie de danys en cotxes amb el mateix modus operandi, incrementant-se els casos a partir d’agost.

 

Els policies van descobrir que en la majoria dels casos, els vehicles apareixien amb diferents pneumàtics punxats i que tots els propietaris o conductors habituals dels mateixos tenien en comú el seu origen magrebí, el que estava provocant gran alarma social entre esta comunitat.

 

Després d’una labor d’investigació, i establir diferents dispositius de vigilància, han pogut localitzar i identificar al sospitós, que va assumir des d’un principi l’autoria dels fets, intervenint-se-li un punxó de 12 centímetres de longitud amb el que presumptament punxaria els pneumàtics en la major part de les ocasions entre les cinc i sis de la matinada.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys continuats i odi. El detingut, després de ser sentit en declaració, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Immobilitzen un autobús a València després de donar positiu en cocaïna el xofer que esperava a 25 turistes

La Policia Local de València immobilitza un autobús turístic el conductor del qual va donar positiu en cocaïna en un control rutinari quan es disposava a arreplegar a 25 turistes xinesos. El vehicle estava carregat d'equipatges i els viatgers van haver de continuar la seua ruta en taxis fins a Benicàssim.

La Plataforma de l’Ensenyament Públic recolza la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic recolza la convocatòria de vaga indefinida i noves mobilitzacions en l'educació pública valenciana i exigix a la Conselleria un canvi en la seua manera de negociar.

Jean Montero fa història en entrar en el millor quintet de l’Eurolliga

Jean Montero, escorta del València Basket, ha sigut triat en el millor quintet de l'Eurolliga i es convertix en el primer jugador del club a aconseguir este reconeixement.

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Iván Romero va firmar un doblet en el 2-0 del Llevant davant el Sevilla, un triomf que deixa als granotas a dos punts de la salvació i fica de ple als andalusos en la baralla pel descens.

Els cinc funcionaris citats planten la comissió de Les Naus a Alacant

Els tècnics citats no han comparegut en la segona sessió i l’oposició reclama més documentació sobre l’adjudicació de vivendes públiques

Detinguda a València una cuidadora per vendre droga en casa d’una anciana

La dona, de 32 anys, va ser sorpresa quan intentava desfer-se de substàncies estupefaents en la vivenda on treballava com a cuidadora d’una anciana

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo