Detingut per punxar les rodes de 15 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 70 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys continuats i un altre d’odi, després de punxar els pneumàtics de 15 cotxes, tots pertanyents a ciutadans d’origen magrebí.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement els agents que des del mes de gener s’estaven produint una sèrie de danys en cotxes amb el mateix modus operandi, incrementant-se els casos a partir d’agost.

 

Els policies van descobrir que en la majoria dels casos, els vehicles apareixien amb diferents pneumàtics punxats i que tots els propietaris o conductors habituals dels mateixos tenien en comú el seu origen magrebí, el que estava provocant gran alarma social entre esta comunitat.

 

Després d’una labor d’investigació, i establir diferents dispositius de vigilància, han pogut localitzar i identificar al sospitós, que va assumir des d’un principi l’autoria dels fets, intervenint-se-li un punxó de 12 centímetres de longitud amb el que presumptament punxaria els pneumàtics en la major part de les ocasions entre les cinc i sis de la matinada.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys continuats i odi. El detingut, després de ser sentit en declaració, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.
FILMOTECA D'ESTIU