16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detingut per punxar les rodes de 15 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 70 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys continuats i un altre d’odi, després de punxar els pneumàtics de 15 cotxes, tots pertanyents a ciutadans d’origen magrebí.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement els agents que des del mes de gener s’estaven produint una sèrie de danys en cotxes amb el mateix modus operandi, incrementant-se els casos a partir d’agost.

 

Els policies van descobrir que en la majoria dels casos, els vehicles apareixien amb diferents pneumàtics punxats i que tots els propietaris o conductors habituals dels mateixos tenien en comú el seu origen magrebí, el que estava provocant gran alarma social entre esta comunitat.

 

Després d’una labor d’investigació, i establir diferents dispositius de vigilància, han pogut localitzar i identificar al sospitós, que va assumir des d’un principi l’autoria dels fets, intervenint-se-li un punxó de 12 centímetres de longitud amb el que presumptament punxaria els pneumàtics en la major part de les ocasions entre les cinc i sis de la matinada.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys continuats i odi. El detingut, després de ser sentit en declaració, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.