Detingut per punxar les rodes de 15 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 70 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys continuats i un altre d’odi, després de punxar els pneumàtics de 15 cotxes, tots pertanyents a ciutadans d’origen magrebí.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement els agents que des del mes de gener s’estaven produint una sèrie de danys en cotxes amb el mateix modus operandi, incrementant-se els casos a partir d’agost.

 

Els policies van descobrir que en la majoria dels casos, els vehicles apareixien amb diferents pneumàtics punxats i que tots els propietaris o conductors habituals dels mateixos tenien en comú el seu origen magrebí, el que estava provocant gran alarma social entre esta comunitat.

 

Després d’una labor d’investigació, i establir diferents dispositius de vigilància, han pogut localitzar i identificar al sospitós, que va assumir des d’un principi l’autoria dels fets, intervenint-se-li un punxó de 12 centímetres de longitud amb el que presumptament punxaria els pneumàtics en la major part de les ocasions entre les cinc i sis de la matinada.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys continuats i odi. El detingut, després de ser sentit en declaració, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.