Detingut per punxar les rodes de 15 cotxes en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dijous en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a un home de 70 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de danys continuats i un altre d’odi, després de punxar els pneumàtics de 15 cotxes, tots pertanyents a ciutadans d’origen magrebí.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement els agents que des del mes de gener s’estaven produint una sèrie de danys en cotxes amb el mateix modus operandi, incrementant-se els casos a partir d’agost.

 

Els policies van descobrir que en la majoria dels casos, els vehicles apareixien amb diferents pneumàtics punxats i que tots els propietaris o conductors habituals dels mateixos tenien en comú el seu origen magrebí, el que estava provocant gran alarma social entre esta comunitat.

 

Després d’una labor d’investigació, i establir diferents dispositius de vigilància, han pogut localitzar i identificar al sospitós, que va assumir des d’un principi l’autoria dels fets, intervenint-se-li un punxó de 12 centímetres de longitud amb el que presumptament punxaria els pneumàtics en la major part de les ocasions entre les cinc i sis de la matinada.

 

Finalment, els agents l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de danys continuats i odi. El detingut, després de ser sentit en declaració, ha quedat en llibertat amb càrrecs.

Últimes notícies

Íñigo Pérez dirigirà al Vila-real les tres pròximes temporades

Íñigo Pérez assumirà la banqueta del Vila-real per a les tres pròximes temporades, rellevant a Marcelino García Toral després de no aconseguir est la renovació del seu contracte.

Pérez Llorca fixa les PAU com a línia roja en la negociació amb el professorat en vaga

Juanfran Pérez Llorca advertix que el desenrotllament normal de les PAU del 2 al 4 de juny és una línia roja en les negociacions amb els sindicats de l'Educació pública.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique la seua inacció davant la vaga educativa indefinida

Compromís reclama la compareixença de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts perquè aclarisca el seu paper en la vaga educativa indefinida i la seua absència de negociació amb els sindicats docents.

Montero, DeJulius, Hezonja, Luwawu-Cabarrot i Bozic formen el quintet ideal de la Lliga Endesa

Jean Montero, David DeJulius, Mario Hezonja, Timothé Luwawu-Cabarrot i Luka Bozic han sigut triats per al quintet ideal de la Lliga Endesa, en una votació que combina opinió de capitans, entrenadors, mitjans i aficionats.

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.

Avís groc per calor en el litoral sud d’Alacant este dimarts per màximes de més de 38 graus

La Aemet activa per a este dimarts el nivell groc per calor en el litoral sud d'Alacant, amb màximes que podrien superar els 38 i fins i tot fregar els 39 graus en la zona d'Orihuela.

La UV i l’UJI recolzen a la docent agredida i reclamen avanços per a tancar la vaga

La Universitat de València i la Universitat Jaume I expressen el seu suport a la docent agredida durant una protesta davant Educació i urgixen a desbloquejar la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dos Nobel demanen copiar el model de la NASA per a acostar la ciència al gran públic

Gary Ruvkun i Benjamín List reclamen aprendre de la NASA per a comunicar millor la biologia molecular i la química, i advertixen sobre els riscos de la IA i les xarxes socials.