14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Detenen a un xic per robar paquets per valor de més de 3.000 euros en una empresa d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 35 anys, que treballava com a repartidor d’una coneguda empresa de logística, pel suposat robatori de diferents paquets de valor que havien de ser repartits i mai van arribar a la seua destinació.

 

Segons han informat fonts policials, el treballador presumptament es va apropiar de manera indeguda d’un patinet elèctric, un monitor i tres ordinadors portàtils, valorats en més de 3.300 euros. El material ha sigut recuperat en un local de l’empresa situat en Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Tal com pareix, el sospitós tenia establit un protocol per a robar aquells paquets d’alt valor econòmic que estigueren assignats a altres companys per al seu repartiment i així passar desapercebut.

 

Pillat ‘in fraganti’ per les càmeres de seguretat de l’empresa

El presumpte autor dels fets seleccionava la mercaderia que no estava destinada a la seua zona de repartiment. Després separava el material, l’amagava i l’introduïa en el seu furgó de repartiment sense donar els paquets d’alta en l’aplicació, mètode que repetia per a evitar ser descobert.

La investigació es va iniciar quan els responsables de seguretat de l’empresa van denunciar, a mitjan desembre, que un treballador s’havia apropiat d’un patinet elèctric d’última generació i d’un ordinador portàtil valorats en més de 1.200 euros.

 

El sospitós va ser descobert per les càmeres de seguretat de l’empresa. En les imàtgens es podia observar com l’autor seleccionava els paquets, els apartava en terra i els amagava baix els seus peus, perquè els seus companys no es donaren compte de la maniobra.

 

Descobrixen tres ordinadors i un monitor robats

Els agents van inspeccionar també els locals en tota la província i van localitzar el material en Orihuela, a on havia amagat tres ordinadors portàtils i un monitor que corresponien a l’empresa de repartiment que havia denunciat els fets.

 

Finalment, els agents van descobrir que estos lliuraments corresponien a la mateixa persona investigada. Per este motiu, les autoritats han imputat al detingut per estos robatoris.

 

La investigació continua oberta, amb l’objectiu de detectar altres possibles robatoris denunciats en l’empresa pel mateix mètode que pogueren relacionar-se al treballador arrestat o a una altra persona. El detingut, de 35 anys i amb antecedents policials, ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.