23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Detenen a un xic per robar paquets per valor de més de 3.000 euros en una empresa d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un xic de 35 anys, que treballava com a repartidor d’una coneguda empresa de logística, pel suposat robatori de diferents paquets de valor que havien de ser repartits i mai van arribar a la seua destinació.

 

Segons han informat fonts policials, el treballador presumptament es va apropiar de manera indeguda d’un patinet elèctric, un monitor i tres ordinadors portàtils, valorats en més de 3.300 euros. El material ha sigut recuperat en un local de l’empresa situat en Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Tal com pareix, el sospitós tenia establit un protocol per a robar aquells paquets d’alt valor econòmic que estigueren assignats a altres companys per al seu repartiment i així passar desapercebut.

 

Pillat ‘in fraganti’ per les càmeres de seguretat de l’empresa

El presumpte autor dels fets seleccionava la mercaderia que no estava destinada a la seua zona de repartiment. Després separava el material, l’amagava i l’introduïa en el seu furgó de repartiment sense donar els paquets d’alta en l’aplicació, mètode que repetia per a evitar ser descobert.

La investigació es va iniciar quan els responsables de seguretat de l’empresa van denunciar, a mitjan desembre, que un treballador s’havia apropiat d’un patinet elèctric d’última generació i d’un ordinador portàtil valorats en més de 1.200 euros.

 

El sospitós va ser descobert per les càmeres de seguretat de l’empresa. En les imàtgens es podia observar com l’autor seleccionava els paquets, els apartava en terra i els amagava baix els seus peus, perquè els seus companys no es donaren compte de la maniobra.

 

Descobrixen tres ordinadors i un monitor robats

Els agents van inspeccionar també els locals en tota la província i van localitzar el material en Orihuela, a on havia amagat tres ordinadors portàtils i un monitor que corresponien a l’empresa de repartiment que havia denunciat els fets.

 

Finalment, els agents van descobrir que estos lliuraments corresponien a la mateixa persona investigada. Per este motiu, les autoritats han imputat al detingut per estos robatoris.

 

La investigació continua oberta, amb l’objectiu de detectar altres possibles robatoris denunciats en l’empresa pel mateix mètode que pogueren relacionar-se al treballador arrestat o a una altra persona. El detingut, de 35 anys i amb antecedents policials, ha passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts tres menors per l’apunyalament d’un jove a la Platja de Sant Joan d’Alacant

Tres menors han sigut detinguts per apunyalar presumptament a un jove de 18 anys en la zona d'oci de la Platja de Sant Joan, a Alacant. El cas ha passat a la Fiscalia de Menors.

Alacant guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista a Benicàssim

L'Ajuntament d'Alacant ha guardat un minut de silenci per a condemnar l'assassinat masclista d'una infermera de 64 anys a Benicàssim. La ciutat s'ha sumat a la convocatòria autonòmica per a visibilitzar la unitat contra la violència de gènere.

El detingut per matar a la seua exparella a Benicàssim passarà a disposició judicial el dimecres

La Delegació del Govern ha confirmat que l'arrestat per l'assassinat d'una infermera de 64 anys a Benicàssim passarà el dimecres a disposició judicial i ha reiterat la seua repulsa.

Benicàssim homenatja a Ana amb un minut de silenci després del seu assassinat masclista

Benicàssim ha guardat un minut de silenci per Ana, infermera de 64 anys assassinada per la seua exparella en el centre de salut. El municipi ha decretat dos dies de dol i ha anomenat a no normalitzar la violència.

Dos adjudicataris de VPP investigades a Alacant renuncien a les vivendes

Dos dels 140 beneficiaris de les VPP de la platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde anuncia inspeccions, una comissió municipal i col·laboració amb la justícia.

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.