14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Detingut per robar dos voltes en el mateix bar en Benicàssim

Detinguts dos lladres per robar en cases i comerços en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 43 anys per, presumptament, cometre dos robatoris amb violència en un mateix bar ubicat en el carrer de Picasso en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). De la mateixa manera, també investiguen a un possible còmplice, de 46 anys.

 

Els lladres sempre actuaven igual: un d’ells trencava el cristall de la porta per a entrar dins i forçava les caixes registradores per a furtar els diners, mentres que l‘altre es quedava fora, amb el cotxe en marxa, vigilant que cap veí o policia els pillara, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

La investigació l’ha portat a terme l’equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Orpesa en col·laboració amb els agents de Benicàssim, que han aconseguit finalment identificar als presumptes autors dels robatoris.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.