Detingut per robar dos voltes en el mateix bar en Benicàssim

Detinguts dos lladres per robar en cases i comerços en Benicarló, en el Baix Maestrat (Castelló)

Imatge d’arxiu | Pixabay

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 43 anys per, presumptament, cometre dos robatoris amb violència en un mateix bar ubicat en el carrer de Picasso en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). De la mateixa manera, també investiguen a un possible còmplice, de 46 anys.

 

Els lladres sempre actuaven igual: un d’ells trencava el cristall de la porta per a entrar dins i forçava les caixes registradores per a furtar els diners, mentres que l‘altre es quedava fora, amb el cotxe en marxa, vigilant que cap veí o policia els pillara, segons informa ‘Mediterráneo’.

 

La investigació l’ha portat a terme l’equip de la Policia Judicial de la Guàrdia Civil d’Orpesa en col·laboració amb els agents de Benicàssim, que han aconseguit finalment identificar als presumptes autors dels robatoris.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.