Detingut per furtar joies i objectes de valor a persones d’avançada edat a Benicarló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de tres robatoris amb violència i intimidació a persones d’edat avançada a Benicarló (Castelló). L’arrestat anava per l’esquena de les víctimes i els sostreia de manera violenta les joies i efectes de valor que portaven en el coll.

 

Les investigacions es van iniciar el passat 5 d’agost, quan tres persones d’avançada edat van denunciar en dependències de la caserna de la Guàrdia Civil de Benicarló que havien sigut objecte d’un robatori amb violència i intimidació. De fet, a conseqüència de l’agressió, les víctimes van haver de ser assistides en el Centre de Salut, segons ha indicat l’Institut Armat en un comunicat.

 

Amb les dades aportades, l’àrea d’investigació de la Guàrdia Civil de Benicarló va dur a terme actuacions entre les quals destaquen labors operatives i tasques d’investigació fruit de les quals es va aconseguir identificar a l’autor i demostrar que era el mateix que havia actuat en els tres fets delictius.

 

Per tot això, els agents van detindre a aquesta persona com a suposada autora de tres robatoris amb violència i intimidació. El detingut ha sigut entregat en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.