Detingut per furtar joies i objectes de valor a persones d’avançada edat a Benicarló

Ejemplo de shortcode con estilo
  La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de tres robatoris amb violència i intimidació a persones d’edat avançada a Benicarló (Castelló). L’arrestat anava per l’esquena de les víctimes i els sostreia de manera violenta les joies i efectes de valor que portaven en el coll.   Les investigacions es […]

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de tres robatoris amb violència i intimidació a persones d’edat avançada a Benicarló (Castelló). L’arrestat anava per l’esquena de les víctimes i els sostreia de manera violenta les joies i efectes de valor que portaven en el coll.

 

Les investigacions es van iniciar el passat 5 d’agost, quan tres persones d’avançada edat van denunciar en dependències de la caserna de la Guàrdia Civil de Benicarló que havien sigut objecte d’un robatori amb violència i intimidació. De fet, a conseqüència de l’agressió, les víctimes van haver de ser assistides en el Centre de Salut, segons ha indicat l’Institut Armat en un comunicat.

 

Amb les dades aportades, l’àrea d’investigació de la Guàrdia Civil de Benicarló va dur a terme actuacions entre les quals destaquen labors operatives i tasques d’investigació fruit de les quals es va aconseguir identificar a l’autor i demostrar que era el mateix que havia actuat en els tres fets delictius.

 

Per tot això, els agents van detindre a aquesta persona com a suposada autora de tres robatoris amb violència i intimidació. El detingut ha sigut entregat en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Gonzalo Villar: «Espero un Valencia fuerte y herido»

Gonzalo Villar espera un València més perillós després de la derrota anterior, en el partit de diumenge al Martínez Valero. El migcampista també ha parlat de l’Elx i del seu moment personal.

Més de la mitat dels afectats directes per la dana patien estrès posttraumàtic

Un estudi amb 313 participants ha detectat símptomes compatibles amb estrès posttraumàtic en el 53,6 % de les víctimes directes de la dana. Les dificultats després de les inundacions també s’associen amb més malestar psicològic.

Quasi 4.000 alumnes continuen en barracons dos anys després de la dana

Compromís denuncia que prop de 4.000 alumnes continuen en barracons dos anys després de la dana. Cap dels set centres afectats té les obres licitades.

Torrent recorda les onze víctimes de la dana amb un minut de silenci

Torrent ha recordat este dijous les onze víctimes mortals de la dana amb un minut de silenci i una ofrena floral al monument del Mas del Jutge. L’homenatge s’ha celebrat en el segon aniversari de la tragèdia.

El Valencia afronta cinc partits al novembre per a eixir del descens

El Valencia jugarà quatre partits de Lliga i un de Copa al novembre, amb el Real Madrid, tres rivals directes i el Tavernes com a adversaris.

Elche afronta quatre partits clau en novembre, amb dos derbis valencians

L’Elche jugarà quatre partits en novembre, tres al Martínez Valero, contra Valencia, Betis, Levante i Atlético de Madrid. El mes pot confirmar la recuperació classificatòria de l’equip.

El partit contra el Tarancón, el sisé ajornat del Levante en els dos últims anys

El Levante jugarà el dijous 5 de novembre el partit de Copa del Rei contra el CD Tarancón, ajornat el dimecres anterior per l’accident ferroviari a Urda (Toledo). El club ha patit fins a sis ajornaments en els dos últims anys.

Cada empresa que exposa en Feria Valencia aporta més de 234.000 euros a l’economia local

Cada empresa expositora de Feria Valencia genera més de 234.000 euros per a l’economia local. El recinte també ha impulsat 722,4 milions d’euros de PIB i 12.727 llocs de treball en 2024.