Detingut per furtar joies i objectes de valor a persones d’avançada edat a Benicarló

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home com a presumpte autor de tres robatoris amb violència i intimidació a persones d’edat avançada a Benicarló (Castelló). L’arrestat anava per l’esquena de les víctimes i els sostreia de manera violenta les joies i efectes de valor que portaven en el coll.

 

Les investigacions es van iniciar el passat 5 d’agost, quan tres persones d’avançada edat van denunciar en dependències de la caserna de la Guàrdia Civil de Benicarló que havien sigut objecte d’un robatori amb violència i intimidació. De fet, a conseqüència de l’agressió, les víctimes van haver de ser assistides en el Centre de Salut, segons ha indicat l’Institut Armat en un comunicat.

 

Amb les dades aportades, l’àrea d’investigació de la Guàrdia Civil de Benicarló va dur a terme actuacions entre les quals destaquen labors operatives i tasques d’investigació fruit de les quals es va aconseguir identificar a l’autor i demostrar que era el mateix que havia actuat en els tres fets delictius.

 

Per tot això, els agents van detindre a aquesta persona com a suposada autora de tres robatoris amb violència i intimidació. El detingut ha sigut entregat en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció 4 de Vinaròs, que ha decretat el seu ingrés a la presó.

Anuncios

Últimes notícies

El vent aconseguix 129 km/h a Rossell i deixa ratxes molt fortes a la província de Castelló

El fort vent de component nord ha deixat ratxes de fins a 129 km/h a Rossell i més de 120 km/h en diversos punts de l'interior de Castelló, obligant a intervindre als bombers per la caiguda de branques i tanques.

L’equip Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta Lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència motora, aspira a conquistar la seua quarta Lliga nacional de futbol en cadira elèctrica i ultima també la seua participació en la Copa d'Espanya.

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.

El fort vent dona pas a un pont de Setmana Santa estable i més càlid en la Comunitat

El fort vent previst per a este dijous, especialment a Castelló, precedix a un pont de Setmana Santa estable en la Comunitat Valenciana, marcat per cels buidats i un progressiu ascens de les temperatures màximes.

El tramvia de València torna a la normalitat després del trencament de la catenària

Les línies 4 i 6 del tramvia de València recuperen des de primera hora la circulació habitual després del tall provocat pel enganchón d'un camió amb la catenària.

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.