10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Enxampat ‘in fraganti’ robant a la platja del Port de Sagunt

 

Diferents agents de la secció de platges de la Policia Local de Sagunt van detindre aquest diumenge al presumpte autor de diversos furts al descuit a la platja del Port de Sagunt. El suposat culpable, un home de 59 anys d’edat, veí del municipi, ha sigut acusat d’un delicte greu de furt després de sorprendre’l ”in fraganti’, ja que figurava com un dels principals sospitosos dels robatoris que s’havien produït en aquesta platja durant les últimes setmanes.

 

Les autoritats li seguien la pista des de fa un temps i, aquest diumenge al matí, van tindre l’oportunitat de comprovar com el sospitós col·locava la seua tovallola sobre una motxilla i després d’adonar-se que ningú li observava, tornava a recollir-la al costat de l’efecte sostret.

 

Després de cometre el furt, el presumpte lladre va ser interceptat pels agents de platges en el passeig marítim, on va ser detingut, prèvia comprovació que portava la motxilla amb diferents objectes: 110 euros en efectiu, dos telèfons intel·ligents d’alta gamma, per un valor aproximat d’entre els 800 i 1200 respectivament, les claus d’un turisme, una cartera i una targeta de crèdit.

 

Posteriorment, els policies van fer una inspecció ocular del seu vehicle, encara que no van veure cap altre efecte susceptible d’haver sigut sostret. El detingut, que compta amb nombrosos antecedents, va ser traslladat al centre de salut del Port de Sagunt per a reconeixement mèdic abans del seu trasllat a comissaria, on en les pròximes hores passarà a disposició judicial. 

 

 

 

Últimes notícies

Més de mig centenar d’incidències pels forts vents a la província d’Alacant

Els bombers tenen obertes 52 incidències des de les 13 hores per caigudes d'arbres, branques i rebles en tota la província. No consten ferits i l'alerta taronja continua activa amb ratxes que podrien superar els 90 km/h.

Emergències demana extremar la precaució per vent, fenòmens costaners i neu en la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha activat per a este dimecres avisos per vent, fenòmens costaners i nevades en gran part de la Comunitat Valenciana. Es demana limitar desplaçaments i assegurar elements en exteriors.

La Generalitat activa el procediment per nevades en set comarques de Castelló i València

La Generalitat ha activat el procediment davant el risc de nevades i ha decretat la situació 0 en sis comarques de Castelló i una de València. Vent, pluja i neu compliquen la jornada a l'interior.

Alacant advertix de corts i retencions per la tractorada d’este dijous

L'Ajuntament ha activat una alerta a 'Alacant es mou' per la protesta agrària d'este dijous. Hi haurà 'dificultats a la circulació i talls puntuals' en litoral i centre

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.