Enxampat ‘in fraganti’ robant a la platja del Port de Sagunt

 

Diferents agents de la secció de platges de la Policia Local de Sagunt van detindre aquest diumenge al presumpte autor de diversos furts al descuit a la platja del Port de Sagunt. El suposat culpable, un home de 59 anys d’edat, veí del municipi, ha sigut acusat d’un delicte greu de furt després de sorprendre’l »in fraganti’, ja que figurava com un dels principals sospitosos dels robatoris que s’havien produït en aquesta platja durant les últimes setmanes.

 

Les autoritats li seguien la pista des de fa un temps i, aquest diumenge al matí, van tindre l’oportunitat de comprovar com el sospitós col·locava la seua tovallola sobre una motxilla i després d’adonar-se que ningú li observava, tornava a recollir-la al costat de l’efecte sostret.

 

Després de cometre el furt, el presumpte lladre va ser interceptat pels agents de platges en el passeig marítim, on va ser detingut, prèvia comprovació que portava la motxilla amb diferents objectes: 110 euros en efectiu, dos telèfons intel·ligents d’alta gamma, per un valor aproximat d’entre els 800 i 1200 respectivament, les claus d’un turisme, una cartera i una targeta de crèdit.

 

Posteriorment, els policies van fer una inspecció ocular del seu vehicle, encara que no van veure cap altre efecte susceptible d’haver sigut sostret. El detingut, que compta amb nombrosos antecedents, va ser traslladat al centre de salut del Port de Sagunt per a reconeixement mèdic abans del seu trasllat a comissaria, on en les pròximes hores passarà a disposició judicial. 

 

 

 

Últimes notícies

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.

Detinguda de nou una menor per vendre cocaïna rosa a jóvens a Torrent

La Policia Nacional ha tornat a detindre una menor a Torrent per vendre cocaïna rosa o 'tusi' a altres jóvens des d’una vivenda. La jove ja havia sigut arrestada fa poc més d’un any per facilitar la mateixa droga a una altra menor dins d’un centre educatiu.

El foc de la Vall d’Uixó es conté i s’exigix exemplaritat en la recuperació

L'incendi forestal a la Vall d'Uixó continua sent molt complicat però el front es reduïx. Les autoritats reclamen ara la mateixa exemplaritat en la fase de recuperació.

L’Elx accelera la posada a punt davant l’Al Ain a tres setmanes de LaLiga

L’Elx juga este dimarts el seu tercer amistós de pretemporada davant l’Al Ain als camps de Pinatar Arena, amb molts minuts per al planter i tres setmanes per a l’estrena en LaLiga.

Els treballadors afectats pels incendis tindran una nova prestació amb tots els salaris coberts

Treball ha dissenyat una prestació extraordinària perquè els treballadors afectats pels incendis puguen faltar a la faena amb el sou i les cotitzacions cobertes per l’Estat, inclosos desplaçats i persones evacuades.

Pepelu i Sadiq es queden al marge per molèsties abans del viatge del València CF al Regne Unit

Pepelu i Sadiq Umar no s’han entrenat amb el grup en la sessió de Paterna per molèsties arran de l’amistós contra el Castellón, just abans del viatge del València CF a Birmingham.