Enxampat ‘in fraganti’ robant a la platja del Port de Sagunt

 

Diferents agents de la secció de platges de la Policia Local de Sagunt van detindre aquest diumenge al presumpte autor de diversos furts al descuit a la platja del Port de Sagunt. El suposat culpable, un home de 59 anys d’edat, veí del municipi, ha sigut acusat d’un delicte greu de furt després de sorprendre’l »in fraganti’, ja que figurava com un dels principals sospitosos dels robatoris que s’havien produït en aquesta platja durant les últimes setmanes.

 

Les autoritats li seguien la pista des de fa un temps i, aquest diumenge al matí, van tindre l’oportunitat de comprovar com el sospitós col·locava la seua tovallola sobre una motxilla i després d’adonar-se que ningú li observava, tornava a recollir-la al costat de l’efecte sostret.

 

Després de cometre el furt, el presumpte lladre va ser interceptat pels agents de platges en el passeig marítim, on va ser detingut, prèvia comprovació que portava la motxilla amb diferents objectes: 110 euros en efectiu, dos telèfons intel·ligents d’alta gamma, per un valor aproximat d’entre els 800 i 1200 respectivament, les claus d’un turisme, una cartera i una targeta de crèdit.

 

Posteriorment, els policies van fer una inspecció ocular del seu vehicle, encara que no van veure cap altre efecte susceptible d’haver sigut sostret. El detingut, que compta amb nombrosos antecedents, va ser traslladat al centre de salut del Port de Sagunt per a reconeixement mèdic abans del seu trasllat a comissaria, on en les pròximes hores passarà a disposició judicial. 

 

 

 

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU