Enxampat ‘in fraganti’ robant a la platja del Port de Sagunt

 

Diferents agents de la secció de platges de la Policia Local de Sagunt van detindre aquest diumenge al presumpte autor de diversos furts al descuit a la platja del Port de Sagunt. El suposat culpable, un home de 59 anys d’edat, veí del municipi, ha sigut acusat d’un delicte greu de furt després de sorprendre’l »in fraganti’, ja que figurava com un dels principals sospitosos dels robatoris que s’havien produït en aquesta platja durant les últimes setmanes.

 

Les autoritats li seguien la pista des de fa un temps i, aquest diumenge al matí, van tindre l’oportunitat de comprovar com el sospitós col·locava la seua tovallola sobre una motxilla i després d’adonar-se que ningú li observava, tornava a recollir-la al costat de l’efecte sostret.

 

Després de cometre el furt, el presumpte lladre va ser interceptat pels agents de platges en el passeig marítim, on va ser detingut, prèvia comprovació que portava la motxilla amb diferents objectes: 110 euros en efectiu, dos telèfons intel·ligents d’alta gamma, per un valor aproximat d’entre els 800 i 1200 respectivament, les claus d’un turisme, una cartera i una targeta de crèdit.

 

Posteriorment, els policies van fer una inspecció ocular del seu vehicle, encara que no van veure cap altre efecte susceptible d’haver sigut sostret. El detingut, que compta amb nombrosos antecedents, va ser traslladat al centre de salut del Port de Sagunt per a reconeixement mèdic abans del seu trasllat a comissaria, on en les pròximes hores passarà a disposició judicial. 

 

 

 

Últimes notícies

Obres a la Gran Via Marqués del Túria: menys soroll i asfalt nou este estiu

L’Ajuntament de València ha iniciat la renovació de més de 22.000 m2 de calçada a la Gran Via Marqués del Túria amb asfalt fonoabsorbent que reduirà fins a 10 decibels el soroll del trànsit i fins a un 20 % les emissions de CO₂. Les obres, adjudicades per 1,24 milions d’euros, s’allargaran fins a finals d’agost.

Pérez Llorca veu en la condemna a Ábalos l’inici del final del sanchisme

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, interpreta la condemna a 24 anys de presó a José Luis Ábalos com l’inici del final del sanchisme a Espanya i en la Comunitat Valenciana, i pressiona Pedro Sánchez perquè convoque eleccions.

Bernabé acusa la Generalitat de ocultar dades clau durant la dana del 29 d’octubre

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que la Generalitat va convocar tard el Cecopi, no va aportar anàlisis de pluja ni va traslladar al centre les més de 11.000 telefonades al 112 durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

València acull el rodatge de una pel·lícula documental sobre Carlos Berlanga

El documental '¿A quién le importa?' roda estos dies entre València i Madrid, repassa la vida de Carlos Berlanga i preveu estrenar-se en cinemes en 2027.

Guia de la Nit de Sant Joan a València: més d’un miler d’efectius i 25 tones de llenya

València ha activat un ampli dispositiu per a la Nit de Sant Joan, amb més d’un miler d’efectius, repartiment de llenya, Punts Violeta, reforç sanitari, neteja i línies especials d’autobús.

Comprar o llogar vivenda s’encarix més a la Comunitat Valenciana que a la resta d’Espanya des de 2014

El preu de compra de la vivenda ha augmentat un 2,6 % anual i el del lloguer un 2,7 % a la Comunitat Valenciana des de 2014, per damunt de la mitjana espanyola, amb la província de València al capdavant de les pujades.

Les màximes es disparen per damunt dels 37 graus en municipis de la Comunitat a migdia

Les temperatures han superat a migdia els 37 graus en municipis de les tres províncies, amb especial incidència en zones de Castelló i Alacant, i Aemet ha activat l’avís groc per al nord de la província de València.

La Audiencia reobre la causa a Rafael Blasco pels 600.000 euros del cas Azud

La Audiencia de Valencia ha reobert la causa per blanqueig de capitals contra l’exconseller Rafael Blasco per una presumpta comissió il·lícita de 600.000 euros vinculada al cas Azud, en estimar un recurs de la Fiscalia i descartar que el delicte haja prescrit.