Enxampat ‘in fraganti’ robant a la platja del Port de Sagunt

 

Diferents agents de la secció de platges de la Policia Local de Sagunt van detindre aquest diumenge al presumpte autor de diversos furts al descuit a la platja del Port de Sagunt. El suposat culpable, un home de 59 anys d’edat, veí del municipi, ha sigut acusat d’un delicte greu de furt després de sorprendre’l »in fraganti’, ja que figurava com un dels principals sospitosos dels robatoris que s’havien produït en aquesta platja durant les últimes setmanes.

 

Les autoritats li seguien la pista des de fa un temps i, aquest diumenge al matí, van tindre l’oportunitat de comprovar com el sospitós col·locava la seua tovallola sobre una motxilla i després d’adonar-se que ningú li observava, tornava a recollir-la al costat de l’efecte sostret.

 

Després de cometre el furt, el presumpte lladre va ser interceptat pels agents de platges en el passeig marítim, on va ser detingut, prèvia comprovació que portava la motxilla amb diferents objectes: 110 euros en efectiu, dos telèfons intel·ligents d’alta gamma, per un valor aproximat d’entre els 800 i 1200 respectivament, les claus d’un turisme, una cartera i una targeta de crèdit.

 

Posteriorment, els policies van fer una inspecció ocular del seu vehicle, encara que no van veure cap altre efecte susceptible d’haver sigut sostret. El detingut, que compta amb nombrosos antecedents, va ser traslladat al centre de salut del Port de Sagunt per a reconeixement mèdic abans del seu trasllat a comissaria, on en les pròximes hores passarà a disposició judicial. 

 

 

 

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.