Enxampat ‘in fraganti’ robant a la platja del Port de Sagunt

 

Diferents agents de la secció de platges de la Policia Local de Sagunt van detindre aquest diumenge al presumpte autor de diversos furts al descuit a la platja del Port de Sagunt. El suposat culpable, un home de 59 anys d’edat, veí del municipi, ha sigut acusat d’un delicte greu de furt després de sorprendre’l ”in fraganti’, ja que figurava com un dels principals sospitosos dels robatoris que s’havien produït en aquesta platja durant les últimes setmanes.

 

Les autoritats li seguien la pista des de fa un temps i, aquest diumenge al matí, van tindre l’oportunitat de comprovar com el sospitós col·locava la seua tovallola sobre una motxilla i després d’adonar-se que ningú li observava, tornava a recollir-la al costat de l’efecte sostret.

 

Després de cometre el furt, el presumpte lladre va ser interceptat pels agents de platges en el passeig marítim, on va ser detingut, prèvia comprovació que portava la motxilla amb diferents objectes: 110 euros en efectiu, dos telèfons intel·ligents d’alta gamma, per un valor aproximat d’entre els 800 i 1200 respectivament, les claus d’un turisme, una cartera i una targeta de crèdit.

 

Posteriorment, els policies van fer una inspecció ocular del seu vehicle, encara que no van veure cap altre efecte susceptible d’haver sigut sostret. El detingut, que compta amb nombrosos antecedents, va ser traslladat al centre de salut del Port de Sagunt per a reconeixement mèdic abans del seu trasllat a comissaria, on en les pròximes hores passarà a disposició judicial. 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real ha duplicat els gols encaixats en la segona volta

El Vila-real ha passat d'encaixar 0,8 gols per partit en la primera volta a 2 en l'arrancada de la segona. En set xocs ha rebut 14 punts, quasi tants com en les 19 jornades inicials, en un tram amb rivals exigents i baixes arrere.

El Vila-real duplica els seus gols encaixats: de 0,8 per partit en la primera volta a 2 en la segona

L'equip ha passat d'una mitjana de 0,8 punts en contra en la primera volta a 2 en l'arrancada de la segona, amb un calendari exigent i baixes en defensa.

Dituro defén a Rafa Mir: ‘Creiem en la seua paraula’ després de les acusacions de racisme

Matías Dituro va assegurar que el vestuari de l'Elx cree la versió de Rafa Mir i rebutja qualsevol acte discriminatori. L'àrbitre va detindre el joc i es va obrir un expedient disciplinari.

El Llevant homenatjarà el 45é aniversari del debut de Cruyff amb una exposició en la llotja

El Llevant aprofitarà el partit davant el Girona per a muntar en la llotja del Ciutat de València una exposició que commemora el 45é aniversari del debut de Johan Cruyff. La mostra reunirà documents originals de la seua breu etapa granota en la temporada 1980-81.

Rodríguez insistix que el Govern vetlarà perquè no hi haja desnonaments a famílies vulnerables

Isabel Rodríguez ha reiterat que l'Executiu continuarà actuant per a impedir desnonaments de famílies vulnerables, usant els instruments públics disponibles. Ha emmarcat el seu missatge després de la caiguda del decret de l'escut social en el Congrés.

Un any de Kiat Lim al València CF: avanç del Nou Mestalla i gir en la parcel·la esportiva

Kiat Lim complix un any en la presidència del València CF amb el Nou Mestalla en marxa després d'un gran préstec i una reordenació esportiva, però amb l'equip encara mirant al descens

Agirrezabala serà operat del menisc a Vitòria després de lesionar-se en un entrenament

El porter de l'Athletic cedit al València està a l'espera de ser operat del menisc del genoll esquerre a Vitòria. La lesió va arribar després d'una acció fortuïta en un entrenament i va frenar el seu retorn a una convocatòria després de superar un problema muscular previ.

Barcala s’oferix a la comissió de Les Corts i nega una cacera interna pel cas Els Naus

L'alcalde d'Alacant ha reiterat la seua plena disponibilitat per a comparéixer davant la comissió de Les Corts per les VPP de la Platja de Sant Joan i ha defés tres expedients informatius sense sancions. També ha reclamat al Govern un pla de vivenda per a la ciutat.