10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Detingut a Sagunt amb 60 quilos de marihuana i 10 d’haixix en un furgó

 

La Guàrdia Civil ha intervingut 60 quilos de marihuana i 10 quilos d’haixix després de la inspecció d’un vehicle en la matinada d’este dimecres a Sagunt, a la comarca de Camp de Morvedre, i ha detingut al seu conductor per un suposat delicte contra la salut pública.

   

Segons informa la Guàrdia Civil, l’arrestat, de 29 anys i nacionalitat polonesa, va ser identificat pels agents mentre circulava sobre les dos de la matinada pel municipi valencià. A més de trobar maletes i caixes amb la marihuana i l’haixix, la Guàrdia Civil ha confiscat el furgó, 100 euros i 570 lliures esterlines.

 

Desmantellats 7 punts de venda de droga a la província de València

 

Una operació antidroga a la província de València ha desmantellat set punts de venda i distribució de cocaïna, haixix i marihuana. Com a resultat d’aquesta actuació agents de la Policia Nacional han detingut un total de 18 persones, huit homes i deu dones, d’entre 188 i 62 anys, la majoria pertanyents al mateix clan, com a presumptes autors dels delictes contra la salut pública, pertinença a grup criiminal i blanqueig de capitals.

Huit registres es van realitzar en diferents localitats de la província per tal de desactivar aquestos punts de distribució. Durant aquestos regustres es van incautar més de 110.000 euros, dos comptes bancaris amb 14.000 euros, 150 grams del que semblava cocaïna, 224 grams de marihuana, 253 grams d’haixix, 225 grams de tall, un vehicle, 422 grams d’or i dos immobles que els detinguts utilitzaven per a la preparació de totes aquestes substàncies.

Les investigacions iniciades a la fi de maig han permés desactivar cinc punts de venda de droga minorista, tres a Aldaia, un en Alaquàs i un altre a Serra; i altres dos a Aldaia en els quals se subministrava la droga als venedors finals i els seus col·laboradors. En el transcurs de la investigació es va identificar i va detindre a tots els sospitosos, entre els quals hi havia un clan familiar que proveïa de substàncies a la resta de l’organització als quals se’ls ha intervingut gran quantitat de diners, or i diverses substàncies estupefaents.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.