13.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Detingut a Sagunt amb 60 quilos de marihuana i 10 d’haixix en un furgó

 

La Guàrdia Civil ha intervingut 60 quilos de marihuana i 10 quilos d’haixix després de la inspecció d’un vehicle en la matinada d’este dimecres a Sagunt, a la comarca de Camp de Morvedre, i ha detingut al seu conductor per un suposat delicte contra la salut pública.

   

Segons informa la Guàrdia Civil, l’arrestat, de 29 anys i nacionalitat polonesa, va ser identificat pels agents mentre circulava sobre les dos de la matinada pel municipi valencià. A més de trobar maletes i caixes amb la marihuana i l’haixix, la Guàrdia Civil ha confiscat el furgó, 100 euros i 570 lliures esterlines.

 

Desmantellats 7 punts de venda de droga a la província de València

 

Una operació antidroga a la província de València ha desmantellat set punts de venda i distribució de cocaïna, haixix i marihuana. Com a resultat d’aquesta actuació agents de la Policia Nacional han detingut un total de 18 persones, huit homes i deu dones, d’entre 188 i 62 anys, la majoria pertanyents al mateix clan, com a presumptes autors dels delictes contra la salut pública, pertinença a grup criiminal i blanqueig de capitals.

Huit registres es van realitzar en diferents localitats de la província per tal de desactivar aquestos punts de distribució. Durant aquestos regustres es van incautar més de 110.000 euros, dos comptes bancaris amb 14.000 euros, 150 grams del que semblava cocaïna, 224 grams de marihuana, 253 grams d’haixix, 225 grams de tall, un vehicle, 422 grams d’or i dos immobles que els detinguts utilitzaven per a la preparació de totes aquestes substàncies.

Les investigacions iniciades a la fi de maig han permés desactivar cinc punts de venda de droga minorista, tres a Aldaia, un en Alaquàs i un altre a Serra; i altres dos a Aldaia en els quals se subministrava la droga als venedors finals i els seus col·laboradors. En el transcurs de la investigació es va identificar i va detindre a tots els sospitosos, entre els quals hi havia un clan familiar que proveïa de substàncies a la resta de l’organització als quals se’ls ha intervingut gran quantitat de diners, or i diverses substàncies estupefaents.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.