Anuncios

Desmantellats cinc punts de venda i dos de distribució de droga a la província de València

 

Una operació antidroga a la província de València ha desmantellat set punts de venda i distribució de cocaïna, haixix i marihuana. Com a resultat d’aquesta actuació agents de la Policia Nacional han detingut un total de 18 persones, huit homes i deu dones, d’entre 188 i 62 anys, la majoria pertanyents al mateix clan, com a presumptes autors dels delictes contra la salut pública, pertinença a grup criiminal i blanqueig de capitals. Huit registres es van realitzar en diferents localitats de la província per tal de desactivar aquestos punts de distribució. Durant aquestos regustres es van incautar més de 110.000 euros, dos comptes bancaris amb 14.000 euros, 150 grams del que semblava cocaïna, 224 grams de marihuana, 253 grams d’haixix, 225 grams de tall, un vehicle, 422 grams d’or i dos immobles que els detinguts utilitzaven per a la preparació de totes aquestes substàncies.

Les investigacions iniciades a la fi de maig han permés desactivar cinc punts de venda de droga minorista, tres a Aldaia, un en Alaquàs i un altre a Serra; i altres dos a Aldaia en els quals se subministrava la droga als venedors finals i els seus col·laboradors. En el transcurs de la investigació es va identificar i va detindre a tots els sospitosos, entre els quals hi havia un clan familiar que proveïa de substàncies a la resta de l’organització als quals se’ls ha intervingut gran quantitat de diners, or i diverses substàncies estupefaents.

Anuncios

També es va detindre a dues persones dedicades presumptament a la venda de cocaïna i haixix preferentment, tant en el seu domicili com de forma ambulant per diferents localitats de la província. Durant la investigació van aflorar diversos béns immobles provinents del blanqueig de diners de la venda de substàncies, que es van intervindre judicialment igual que dos comptes bancaris amb quasi 14.000 euros.

Amb aquesta operació al costat de les últimes desenvolupades des de gener, s’ha aconseguit desarticular tres branques diferents dedicades a la venda de substàncies estupefaents aconseguint així acabar amb els principals punts negres en aquestes localitats.Els detinguts la major part amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, decretant l’ingrés a la presó de quatre d’ells. Mentre que un d’origen magrebí ingressat en el CIE que posteriorment va ser expulsat del territori nacional.

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats, pujada de les temperatures màximes en zones del litoral i ambient estable abans d'un dimarts amb tempestes en el nord de Castelló.

Els bombers donen per controlat l’incendi en una fàbrica de teules d’Agost

L'incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost ha quedat controlat de matinada i els bombers mantenen diverses dotacions refrescant l'estructura de la nau, molt afectada per les flames.

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.
Anuncios