Desmantellats cinc punts de venda i dos de distribució de droga a la província de València

 

Una operació antidroga a la província de València ha desmantellat set punts de venda i distribució de cocaïna, haixix i marihuana. Com a resultat d’aquesta actuació agents de la Policia Nacional han detingut un total de 18 persones, huit homes i deu dones, d’entre 188 i 62 anys, la majoria pertanyents al mateix clan, com a presumptes autors dels delictes contra la salut pública, pertinença a grup criiminal i blanqueig de capitals. Huit registres es van realitzar en diferents localitats de la província per tal de desactivar aquestos punts de distribució. Durant aquestos regustres es van incautar més de 110.000 euros, dos comptes bancaris amb 14.000 euros, 150 grams del que semblava cocaïna, 224 grams de marihuana, 253 grams d’haixix, 225 grams de tall, un vehicle, 422 grams d’or i dos immobles que els detinguts utilitzaven per a la preparació de totes aquestes substàncies.

Les investigacions iniciades a la fi de maig han permés desactivar cinc punts de venda de droga minorista, tres a Aldaia, un en Alaquàs i un altre a Serra; i altres dos a Aldaia en els quals se subministrava la droga als venedors finals i els seus col·laboradors. En el transcurs de la investigació es va identificar i va detindre a tots els sospitosos, entre els quals hi havia un clan familiar que proveïa de substàncies a la resta de l’organització als quals se’ls ha intervingut gran quantitat de diners, or i diverses substàncies estupefaents.

També es va detindre a dues persones dedicades presumptament a la venda de cocaïna i haixix preferentment, tant en el seu domicili com de forma ambulant per diferents localitats de la província. Durant la investigació van aflorar diversos béns immobles provinents del blanqueig de diners de la venda de substàncies, que es van intervindre judicialment igual que dos comptes bancaris amb quasi 14.000 euros.

Amb aquesta operació al costat de les últimes desenvolupades des de gener, s’ha aconseguit desarticular tres branques diferents dedicades a la venda de substàncies estupefaents aconseguint així acabar amb els principals punts negres en aquestes localitats.Els detinguts la major part amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, decretant l’ingrés a la presó de quatre d’ells. Mentre que un d’origen magrebí ingressat en el CIE que posteriorment va ser expulsat del territori nacional.

 

 

 

Últimes notícies

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.