Detingut per gastar-se els diners del seu subsidi en apostes per internet en El Pinós

La Guàrdia Civil ha detingut en El Pinós a un home de 38 anys, com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa. Ha interposat denúncia com a víctima d’una estafa de 610 euros, a través de la seua targeta de crèdit, però el que ha passat en realitat és que s’ho ha gastat apostant de forma online.

Les investigacions s’han iniciat després de la denúncia que este va interposar, al·legant que li havien fet fins a 25 càrrecs fraudulents en la seua targeta bancària que sumaven un total de 610 euros.

 

Davant la sospita de què poguera no estar dient tota la veritat, la Guàrdia Civil ha intentat descobrir des de quina empresa s’havien pogut fer tots aqueixos càrrecs. La contestació ha arribat d’una casa d’apostes online, que
va manifestar que els càrrecs havien sigut completament lícits.

 

Quan han acabat d’acumular les proves pertinents, s’ha conclós que ell mateix era qui s’havia gastat tots els diners rebuts pel subsidi de desocupació en apostes per internet. És més, el banc, en creure’s que els moviments denunciats eren realment fraudulents, ja li havia retornat els càrrecs.

 

Amb tot l’anterior, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa, que ha quedat en llibertat després de prendre-li declaració.

Últimes notícies

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.