Detingut per gastar-se els diners del seu subsidi en apostes per internet en El Pinós

La Guàrdia Civil ha detingut en El Pinós a un home de 38 anys, com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa. Ha interposat denúncia com a víctima d’una estafa de 610 euros, a través de la seua targeta de crèdit, però el que ha passat en realitat és que s’ho ha gastat apostant de forma online.

Les investigacions s’han iniciat després de la denúncia que este va interposar, al·legant que li havien fet fins a 25 càrrecs fraudulents en la seua targeta bancària que sumaven un total de 610 euros.

 

Davant la sospita de què poguera no estar dient tota la veritat, la Guàrdia Civil ha intentat descobrir des de quina empresa s’havien pogut fer tots aqueixos càrrecs. La contestació ha arribat d’una casa d’apostes online, que
va manifestar que els càrrecs havien sigut completament lícits.

 

Quan han acabat d’acumular les proves pertinents, s’ha conclós que ell mateix era qui s’havia gastat tots els diners rebuts pel subsidi de desocupació en apostes per internet. És més, el banc, en creure’s que els moviments denunciats eren realment fraudulents, ja li havia retornat els càrrecs.

 

Amb tot l’anterior, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa, que ha quedat en llibertat després de prendre-li declaració.

Últimes notícies

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.

Els ciberacosadors de menors demanen imatges íntimes als primers minuts de xat

Un estudi de la UPV ha analitzat converses reals i conclou que més de la mitat dels ciberacosadors de xiquets, xiquetes i adolescents demanen imatges o vídeos sexuals durant els primers torns de xat, sovint disfressats de confiança i afecte per normalitzar l’explotació.

Ford Almussafes posarà damunt la taula un nou acord laboral i salarial fins a 2030

La direcció de Ford Almussafes presentarà la pròxima setmana als sindicats una proposta laboral i salarial per al període 2027-2030, que donarà continuïtat a l'actual Acord per l'Electrificació i acabarà convertint-se en conveni col·lectiu. UGT i STM-Intersindical Valenciana reclamen pujades vinculades a l'IPC i recuperar poder adquisitiu després dels anys de contenció.

Desmantellada una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda amb tres detinguts

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens i ha desmantellat una plantació de marihuana en una vivenda d’Elda, on ha confiscat 200 plantes, més de 8.500 grams de droga i uns 10.000 euros en metàl·lic. Un dels arrestats ha ingressat a la presó per ordre judicial.

Temperatures altes este dissabte a l’interior i prelitoral valencià

El primer dissabte de setembre arriba amb temperatures altes a l’interior i al prelitoral de la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat i vents fluixos variables que roden a component este. Diumenge es repetiran les temperatures elevades i l’ambient estable, amb lleugeres variacions de les màximes i mínimes segons la zona.

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.