Detingut per gastar-se els diners del seu subsidi en apostes per internet en El Pinós

La Guàrdia Civil ha detingut en El Pinós a un home de 38 anys, com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa. Ha interposat denúncia com a víctima d’una estafa de 610 euros, a través de la seua targeta de crèdit, però el que ha passat en realitat és que s’ho ha gastat apostant de forma online.

Les investigacions s’han iniciat després de la denúncia que este va interposar, al·legant que li havien fet fins a 25 càrrecs fraudulents en la seua targeta bancària que sumaven un total de 610 euros.

 

Davant la sospita de què poguera no estar dient tota la veritat, la Guàrdia Civil ha intentat descobrir des de quina empresa s’havien pogut fer tots aqueixos càrrecs. La contestació ha arribat d’una casa d’apostes online, que
va manifestar que els càrrecs havien sigut completament lícits.

 

Quan han acabat d’acumular les proves pertinents, s’ha conclós que ell mateix era qui s’havia gastat tots els diners rebuts pel subsidi de desocupació en apostes per internet. És més, el banc, en creure’s que els moviments denunciats eren realment fraudulents, ja li havia retornat els càrrecs.

 

Amb tot l’anterior, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa, que ha quedat en llibertat després de prendre-li declaració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.