Detingut per gastar-se els diners del seu subsidi en apostes per internet en El Pinós

La Guàrdia Civil ha detingut en El Pinós a un home de 38 anys, com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa. Ha interposat denúncia com a víctima d’una estafa de 610 euros, a través de la seua targeta de crèdit, però el que ha passat en realitat és que s’ho ha gastat apostant de forma online.

Les investigacions s’han iniciat després de la denúncia que este va interposar, al·legant que li havien fet fins a 25 càrrecs fraudulents en la seua targeta bancària que sumaven un total de 610 euros.

 

Davant la sospita de què poguera no estar dient tota la veritat, la Guàrdia Civil ha intentat descobrir des de quina empresa s’havien pogut fer tots aqueixos càrrecs. La contestació ha arribat d’una casa d’apostes online, que
va manifestar que els càrrecs havien sigut completament lícits.

 

Quan han acabat d’acumular les proves pertinents, s’ha conclós que ell mateix era qui s’havia gastat tots els diners rebuts pel subsidi de desocupació en apostes per internet. És més, el banc, en creure’s que els moviments denunciats eren realment fraudulents, ja li havia retornat els càrrecs.

 

Amb tot l’anterior, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa, que ha quedat en llibertat després de prendre-li declaració.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022