14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut per gastar-se els diners del seu subsidi en apostes per internet en El Pinós

La Guàrdia Civil ha detingut en El Pinós a un home de 38 anys, com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa. Ha interposat denúncia com a víctima d’una estafa de 610 euros, a través de la seua targeta de crèdit, però el que ha passat en realitat és que s’ho ha gastat apostant de forma online.

Les investigacions s’han iniciat després de la denúncia que este va interposar, al·legant que li havien fet fins a 25 càrrecs fraudulents en la seua targeta bancària que sumaven un total de 610 euros.

 

Davant la sospita de què poguera no estar dient tota la veritat, la Guàrdia Civil ha intentat descobrir des de quina empresa s’havien pogut fer tots aqueixos càrrecs. La contestació ha arribat d’una casa d’apostes online, que
va manifestar que els càrrecs havien sigut completament lícits.

 

Quan han acabat d’acumular les proves pertinents, s’ha conclós que ell mateix era qui s’havia gastat tots els diners rebuts pel subsidi de desocupació en apostes per internet. És més, el banc, en creure’s que els moviments denunciats eren realment fraudulents, ja li havia retornat els càrrecs.

 

Amb tot l’anterior, la Guàrdia Civil ha detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte de denúncia falsa, que ha quedat en llibertat després de prendre-li declaració.

Últimes notícies

La EUIPO tanca un any de rècord amb quasi 330.000 marques i dissenys, un 7,8% més

L'oficina europea ha sumat 327.735 sol·licituds en 2025 i ha superat els 5 milions acumulats. Alemanya, la Xina i Itàlia lideren en marques; la Xina, el Regne Unit i els EUA en dissenys

ASAJA convoca una tractorada pel centre d’Alacant el 22 de gener en defensa del camp

ASAJA Alacant ha convocat una tractorada per al dijous 22 de gener pel centre de la ciutat. La protesta rebutja l'acord UE-Mercosur i reclama aigua i una PAC que garantisca la rendibilitat.

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.