13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Detingut a Torreblanca en intentar atacar a la seua dona amb dos ganivets

 

Aquest dijous, un home ha quedat detingut després d’amenaçar amb dos ganivets a la seua dona en la localitat castellonenca de Torreblanca. Els fets es van produir a les 19.00 hores, en un immoble situat al costat de l’església de la platja de Torrenostra, on un home, en ple atac psicòtic, va agafar dos ganivets i va tractar d’atacar a la víctima en presència de dos menors.

 

La forta discussió va alertar als veïns, els qui van cridar immediatament a la policia. Agents del cos municipal i de la Guàrdia Civil van acudir a la finca i van haver de neutralitzar a l’home totalment fora de si. Afortunadament, la dona no va patir cap lesió

 

El personal sanitari va haver de sedar a l’home, que posteriorment va ser traslladat a l’Hospital General de Castelló, on s’ha quedat detingut seguint el protocol de la violència de gènere, atés que la dona no vol interposar cap mena de denúncia contra el presumpte agressor. Ara, l’Institut Armat traslladarà les diligències al jutjat perquè prenga les mesures que considere oportunes.

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.