Detingut a Torreblanca en intentar atacar a la seua dona amb dos ganivets

 

Aquest dijous, un home ha quedat detingut després d’amenaçar amb dos ganivets a la seua dona en la localitat castellonenca de Torreblanca. Els fets es van produir a les 19.00 hores, en un immoble situat al costat de l’església de la platja de Torrenostra, on un home, en ple atac psicòtic, va agafar dos ganivets i va tractar d’atacar a la víctima en presència de dos menors.

 

La forta discussió va alertar als veïns, els qui van cridar immediatament a la policia. Agents del cos municipal i de la Guàrdia Civil van acudir a la finca i van haver de neutralitzar a l’home totalment fora de si. Afortunadament, la dona no va patir cap lesió

 

El personal sanitari va haver de sedar a l’home, que posteriorment va ser traslladat a l’Hospital General de Castelló, on s’ha quedat detingut seguint el protocol de la violència de gènere, atés que la dona no vol interposar cap mena de denúncia contra el presumpte agressor. Ara, l’Institut Armat traslladarà les diligències al jutjat perquè prenga les mesures que considere oportunes.

Últimes notícies

Ruixats amb tempestes en el nord de Castelló i lleuger descens de les màximes

La Comunitat Valenciana tindrà hui cels poc nuvolosos al matí i ruixats amb tempesta probables a la vesprada en el nord de Castelló, amb temperatures sense canvis importants.

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.