15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detingut a Torreblanca en intentar atacar a la seua dona amb dos ganivets

 

Aquest dijous, un home ha quedat detingut després d’amenaçar amb dos ganivets a la seua dona en la localitat castellonenca de Torreblanca. Els fets es van produir a les 19.00 hores, en un immoble situat al costat de l’església de la platja de Torrenostra, on un home, en ple atac psicòtic, va agafar dos ganivets i va tractar d’atacar a la víctima en presència de dos menors.

 

La forta discussió va alertar als veïns, els qui van cridar immediatament a la policia. Agents del cos municipal i de la Guàrdia Civil van acudir a la finca i van haver de neutralitzar a l’home totalment fora de si. Afortunadament, la dona no va patir cap lesió

 

El personal sanitari va haver de sedar a l’home, que posteriorment va ser traslladat a l’Hospital General de Castelló, on s’ha quedat detingut seguint el protocol de la violència de gènere, atés que la dona no vol interposar cap mena de denúncia contra el presumpte agressor. Ara, l’Institut Armat traslladarà les diligències al jutjat perquè prenga les mesures que considere oportunes.

Últimes notícies

Tres detinguts per distribuir anabolitzants en gimnasos de la província d’Alacant

Tres hòmens de 28 a 33 anys han sigut arrestats a Elda i El Campello per vendre anabolitzants en gimnasos i mitjançant paqueteria. La Policia va intervindre 739 caixes i 4.545 euros.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar en la caserna de Sueca i va confessar el crim no passarà hui davant el jutge per l'autòpsia pendent. La Guàrdia Civil manté obertes totes les hipòtesis.

Benavent nega ser treballador zombi i torna a la banqueta pel cas Imelsa

El exgerente de Imelsa rebutja ser un treballador zombi i afirma que ell treballava. Se senta de nou en la banqueta amb tres empresaris i el exgerente d'una fundació, mentres la Fiscalia sol·licita 6 anys i mig de presó amb atenuant de confessió.

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.