Detingut per usurpar cases per a posar-les en lloguer en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home, espanyol de 39 anys, com a presumpte autor d’un robatori amb força en una parcel·la en obra, dos robatoris amb força dins d’una casa, dos delictes d’usurpació de vivenda i tres delictes d’estafa.

 

En la localitat de Torrevieja, agents de la Guàrdia Civil han procedit a la detenció d’un home per la presumpta comissió de huit delictes contra el patrimoni. Tres d’ells són robatoris amb força en dos cases i una obra, de les que va furtar electrodomèstics i material d’obra.

 

Els delictes d’estafa es van fer a través de falsos contractes de lloguer de cases vacacionals. A elles accedia forçant el pany i la prenia com a pròpia per a després llogar-les a tercers.

 

Diferents arrendataris han presentat denúncies

L’estafa més significativa va ser una en la que, en anar a ensenyar-li la casa al nou inquilí, va obrir la porta usant una ferramenta, al·legant que s’havia deixat les claus dins. Dies més tard, l’arrendatari, que havia entregat dos-cents euros, va sospitar que la casa no era seua i després d’intentar contactar amb ell i no conseguir-ho, va decidir presentar denúncia.

 

Un altre fet destacat va ser quan una altra de les seues víctimes, a les que li va llogar un altra casa usurpada, es va trobar medicació a nom d’un tercer.

 

Després de confirmar amb el conserge de l’edifici que qui realment vivia allí era una dona i no un home, va marxar a presentar denúncia per estafa.

Últimes notícies

Awa Fam firma el segon millor debut anotador d’una espanyola en la WNBA

L'aler alacantina Awa Fam, de 19 anys, arranca la seua etapa en la WNBA amb 10 punts davant Washington Mystics i firma el segon debut més anotador d'una espanyola en la lliga, només per darrere d'Anna Cruz.

La família valenciana del naufragi a Indonèsia denuncia la falta de seguretat en el vaixell turístic

Els familiars dels quatre valencians morts en el naufragi d'un vaixell turístic a Indonèsia insistixen que el juí ha evidenciat greus carències de seguretat abans, durant i després de l'accident.

Pérez Llorca recolza l’ampliació i transició energètica del port d’Alacant

Pérez Llorca reafirma el suport del Consell a l'ampliació, modernització i transició energètica del port d'Alacant per a guanyar competitivitat i atraure més trànsit i creuers.

Les diputacions exigixen un finançament local just i alerten que sostenen Espanya sense recursos

Les diputacions, capítols i consells insulars reclamen a Govern i autonomies una reforma profunda del finançament local per a garantir els servicis que presten els municipis.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana des del dijous amb nits tropicals en el litoral

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb possibles rècords de temperatura i nits tropicals en tot el litoral almenys fins a principis de juny.

Detingut un treballador de residència per robar joies i rellotges a ancians vulnerables

Un empleat d'una residència de lHorta Nord és detingut per sostraure joies i rellotges a ancians amb deterioració cognitiva, a un dels quals va arribar a agredir per a silenciar-ho.

La calor es dispara en la Comunitat Valenciana amb màximes de ple estiu i nits tropicals

La Comunitat Valenciana afronta des del dijous un episodi de calor de ple estiu, amb diversos dies de rècord i nits tropicals en el litoral almenys fins a primers de juny.

L’alcaldessa de Torrent defén la seua gestió durant la DANA del 29 d’octubre

Amparo Folgado sosté que l'alerta roja per la DANA del 29 d'octubre va ser igual per a tots els municipis i afirma que l'Ajuntament de Torrent va avisar a la població amb la informació disponible.