Detingut per usurpar cases per a posar-les en lloguer en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home, espanyol de 39 anys, com a presumpte autor d’un robatori amb força en una parcel·la en obra, dos robatoris amb força dins d’una casa, dos delictes d’usurpació de vivenda i tres delictes d’estafa.

 

En la localitat de Torrevieja, agents de la Guàrdia Civil han procedit a la detenció d’un home per la presumpta comissió de huit delictes contra el patrimoni. Tres d’ells són robatoris amb força en dos cases i una obra, de les que va furtar electrodomèstics i material d’obra.

 

Els delictes d’estafa es van fer a través de falsos contractes de lloguer de cases vacacionals. A elles accedia forçant el pany i la prenia com a pròpia per a després llogar-les a tercers.

 

Diferents arrendataris han presentat denúncies

L’estafa més significativa va ser una en la que, en anar a ensenyar-li la casa al nou inquilí, va obrir la porta usant una ferramenta, al·legant que s’havia deixat les claus dins. Dies més tard, l’arrendatari, que havia entregat dos-cents euros, va sospitar que la casa no era seua i després d’intentar contactar amb ell i no conseguir-ho, va decidir presentar denúncia.

 

Un altre fet destacat va ser quan una altra de les seues víctimes, a les que li va llogar un altra casa usurpada, es va trobar medicació a nom d’un tercer.

 

Després de confirmar amb el conserge de l’edifici que qui realment vivia allí era una dona i no un home, va marxar a presentar denúncia per estafa.

Últimes notícies

Intervals de núvols i algun ruixat aïllat en l’últim dimecres d’agost

L’últim dimecres d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, possibilitat de pluja feble i temperatures amb pocs canvis. Dijous s’espera un ambient més estable, amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes en l’interior nord de València.

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.