Detingut per usurpar cases per a posar-les en lloguer en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home, espanyol de 39 anys, com a presumpte autor d’un robatori amb força en una parcel·la en obra, dos robatoris amb força dins d’una casa, dos delictes d’usurpació de vivenda i tres delictes d’estafa.

 

En la localitat de Torrevieja, agents de la Guàrdia Civil han procedit a la detenció d’un home per la presumpta comissió de huit delictes contra el patrimoni. Tres d’ells són robatoris amb força en dos cases i una obra, de les que va furtar electrodomèstics i material d’obra.

 

Els delictes d’estafa es van fer a través de falsos contractes de lloguer de cases vacacionals. A elles accedia forçant el pany i la prenia com a pròpia per a després llogar-les a tercers.

 

Diferents arrendataris han presentat denúncies

L’estafa més significativa va ser una en la que, en anar a ensenyar-li la casa al nou inquilí, va obrir la porta usant una ferramenta, al·legant que s’havia deixat les claus dins. Dies més tard, l’arrendatari, que havia entregat dos-cents euros, va sospitar que la casa no era seua i després d’intentar contactar amb ell i no conseguir-ho, va decidir presentar denúncia.

 

Un altre fet destacat va ser quan una altra de les seues víctimes, a les que li va llogar un altra casa usurpada, es va trobar medicació a nom d’un tercer.

 

Després de confirmar amb el conserge de l’edifici que qui realment vivia allí era una dona i no un home, va marxar a presentar denúncia per estafa.

Últimes notícies

Elena Buenavida jugarà amb Minnesota Lynx amb un contracte de desenvolupament en 2027

L’exterior del Valencia Basket Elena Buenavida ha signat un contracte de desenvolupament amb Minnesota Lynx, líder de la WNBA, per a l’estiu de 2027, segons ha precisat el club taronja.

Alerta per calor de nivell taronja en deu comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dimecres el nivell de risc taronja per altes temperatures en municipis de deu comarques de les províncies de València i Castelló, coincidint amb l’eclipsi total de sol.

Naixen dues noves oficines per a blindar la ciberseguretat i el Dato de Salut

Sanitat ha creat l’Oficina Autonòmica de Ciberseguretat Sanitària i l’Oficina Autonòmica del Dato de Salut, que reforçaran la protecció dels sistemes i de les dades del Sistema Valencià de Salut sense superar el gasto assignat.

Tallats els accessos a l’Albufera i El Saler pel màxim risc d’incendis en l’eclipse solar

L’Ajuntament de València ha activat un dispositiu especial per l’eclipse solar amb tancament d’accessos al parc natural de l’Albufera i al bosc de la Devesa, i restriccions a les platges del sud.

Quatre detinguts per una estafa de 380.000 euros amb factures falses de palets

La Policia Nacional ha detingut quatre hòmens a Benidorm i Sant Vicent del Raspeig acusats d’estafar més de 380.000 euros a una empresa mitjançant factures simulades de compra de palets.

Mor un banyista a la Gran Platja de Santa Pola després de 50 minuts de reanimació

Un home ha mort este dimarts a la Gran Platja de Santa Pola després d intenses maniobres de reanimació durant quasi 50 minuts. L autòpsia haurà d aclarir ara la causa exacta de la seua mort.

Com viure l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana amb seguretat i sense col·lapses

La Comunitat Valenciana ha activat un ampli dispositiu de seguretat, trànsit, neteja i sanitat, amb nous punts oficials i recomanacions per observar l’eclipsi solar d’aquest dimecres sense riscos.

El Cervantes Saavedra estudiarà a Columbretes com reacciona la fauna marina a l’eclipsi solar

El Buque Escuela Cervantes Saavedra ha posat rumb a les Illes Columbretes per a observar l’eclipsi solar d’este dimecres i analitzar com canvia el comportament de les aus i la fauna marina al Mediterrani.