Detingut per usurpar cases per a posar-les en lloguer en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home, espanyol de 39 anys, com a presumpte autor d’un robatori amb força en una parcel·la en obra, dos robatoris amb força dins d’una casa, dos delictes d’usurpació de vivenda i tres delictes d’estafa.

 

En la localitat de Torrevieja, agents de la Guàrdia Civil han procedit a la detenció d’un home per la presumpta comissió de huit delictes contra el patrimoni. Tres d’ells són robatoris amb força en dos cases i una obra, de les que va furtar electrodomèstics i material d’obra.

 

Els delictes d’estafa es van fer a través de falsos contractes de lloguer de cases vacacionals. A elles accedia forçant el pany i la prenia com a pròpia per a després llogar-les a tercers.

 

Diferents arrendataris han presentat denúncies

L’estafa més significativa va ser una en la que, en anar a ensenyar-li la casa al nou inquilí, va obrir la porta usant una ferramenta, al·legant que s’havia deixat les claus dins. Dies més tard, l’arrendatari, que havia entregat dos-cents euros, va sospitar que la casa no era seua i després d’intentar contactar amb ell i no conseguir-ho, va decidir presentar denúncia.

 

Un altre fet destacat va ser quan una altra de les seues víctimes, a les que li va llogar un altra casa usurpada, es va trobar medicació a nom d’un tercer.

 

Després de confirmar amb el conserge de l’edifici que qui realment vivia allí era una dona i no un home, va marxar a presentar denúncia per estafa.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.