Detingut per usurpar cases per a posar-les en lloguer en Torrevieja

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), a un home, espanyol de 39 anys, com a presumpte autor d’un robatori amb força en una parcel·la en obra, dos robatoris amb força dins d’una casa, dos delictes d’usurpació de vivenda i tres delictes d’estafa.

 

En la localitat de Torrevieja, agents de la Guàrdia Civil han procedit a la detenció d’un home per la presumpta comissió de huit delictes contra el patrimoni. Tres d’ells són robatoris amb força en dos cases i una obra, de les que va furtar electrodomèstics i material d’obra.

 

Els delictes d’estafa es van fer a través de falsos contractes de lloguer de cases vacacionals. A elles accedia forçant el pany i la prenia com a pròpia per a després llogar-les a tercers.

 

Diferents arrendataris han presentat denúncies

L’estafa més significativa va ser una en la que, en anar a ensenyar-li la casa al nou inquilí, va obrir la porta usant una ferramenta, al·legant que s’havia deixat les claus dins. Dies més tard, l’arrendatari, que havia entregat dos-cents euros, va sospitar que la casa no era seua i després d’intentar contactar amb ell i no conseguir-ho, va decidir presentar denúncia.

 

Un altre fet destacat va ser quan una altra de les seues víctimes, a les que li va llogar un altra casa usurpada, es va trobar medicació a nom d’un tercer.

 

Després de confirmar amb el conserge de l’edifici que qui realment vivia allí era una dona i no un home, va marxar a presentar denúncia per estafa.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.