Detingut un home a València per agredir la seua dona i la filla

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un home de 47 anys, d’origen ucraïnés, com a presumpte autor del delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després a el parer agredir la seua dona i filla i posteriorment tirar de el domicili familiar.

Els fets van passar cap a la mitjanit quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala el 091 perquè acudiren a un carrer de districte de Patraix on, pel que sembla, unes dones havien patit una agressió per part d’un home el qual es trobava molt alterat al seu domicili.

Els policies es van presentar ràpidament al lloc on van localitzar dos dones molt nervioses, refugiades en un vehicle, resultant ser mare i filla.

La patrulla va esbrinar que moments abans el sospitós, va començar a posar-se molt agressiu amb elles amb intenció de fer-les fora de casa, arribant a llançar-diversos cops de puny a les dos dones, deixant-les fora del domicili finalment.

Els policies després d’atendre les dones que van refusar assistència sanitària, van pujar a l’habitatge on van localitzar a l’home, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.