Detingut un home a València per agredir la seua dona i la filla

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un home de 47 anys, d’origen ucraïnés, com a presumpte autor del delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després a el parer agredir la seua dona i filla i posteriorment tirar de el domicili familiar.

Els fets van passar cap a la mitjanit quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala el 091 perquè acudiren a un carrer de districte de Patraix on, pel que sembla, unes dones havien patit una agressió per part d’un home el qual es trobava molt alterat al seu domicili.

Els policies es van presentar ràpidament al lloc on van localitzar dos dones molt nervioses, refugiades en un vehicle, resultant ser mare i filla.

La patrulla va esbrinar que moments abans el sospitós, va començar a posar-se molt agressiu amb elles amb intenció de fer-les fora de casa, arribant a llançar-diversos cops de puny a les dos dones, deixant-les fora del domicili finalment.

Els policies després d’atendre les dones que van refusar assistència sanitària, van pujar a l’habitatge on van localitzar a l’home, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.