Detingut un home a València per agredir la seua dona i la filla

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un home de 47 anys, d’origen ucraïnés, com a presumpte autor del delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després a el parer agredir la seua dona i filla i posteriorment tirar de el domicili familiar.

Els fets van passar cap a la mitjanit quan els agents que feien tasques de prevenció van ser alertats per la Sala el 091 perquè acudiren a un carrer de districte de Patraix on, pel que sembla, unes dones havien patit una agressió per part d’un home el qual es trobava molt alterat al seu domicili.

Els policies es van presentar ràpidament al lloc on van localitzar dos dones molt nervioses, refugiades en un vehicle, resultant ser mare i filla.

La patrulla va esbrinar que moments abans el sospitós, va començar a posar-se molt agressiu amb elles amb intenció de fer-les fora de casa, arribant a llançar-diversos cops de puny a les dos dones, deixant-les fora del domicili finalment.

Els policies després d’atendre les dones que van refusar assistència sanitària, van pujar a l’habitatge on van localitzar a l’home, que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.