Detingut en València per cremar un cotxe

Cotxe cremant

Els fets es van produir el passat 2 de març i l’home ha sigut localitzat este dijous | Pixabay

 

Un home, de 33 anys i d’origen espanyol, ha sigut detingut este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de danys, per incendiar un cotxe la matinada del dos de març, produint danys per un valor de 900 euros. També li constava una reclamació judicial per estafa.

 

Segons informa la Policia Nacional en un comunicat, els fets es van produir cap a les cinc de la matinada del dos de març, en un carrer del barri de la Llum de València, quan els veïns van donar avís de què estava cremant un cotxe en el carrer. Quan els agents que patrullaven la zona es van presentar en el lloc, un indicatiu de bombers estava sufocant el foc i van informar als policies que l’incendi s’havia originat en el maleter per diferents papers presos.

 

Els policies van poder saber que, abans de l’incendi, una persona havia estat cridant als porters automàtics despertant als veïns, i que se’n va anar en el seu cotxe en ser recriminat pels veïns. Poc després, tornà amb el mateix cotxe, abaixà, va obrir el maleter d’un altre, el tancà als pocs minuts i se n’anà de nou. Poc després, va començar a eixir fum del maleter.

 

Gràcies als veïns que van ser testimonis dels fets, els agents han identificat el cotxe i a la persona que el conduïa, que ha sigut localitzada i detinguda este dijous com a presumpta autora d’un delicte de danys. Els danys produïts en el vehicle incendiat pugen fins als 900 euros.

 

A demés, els agents han pogut comprovar que el sospitós té una reclamació judicial en vigor pel jutjat d’instrucció número 1 de València per un delicte d’estafa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.