Detingut en València per cremar un cotxe

Cotxe cremant

Els fets es van produir el passat 2 de març i l’home ha sigut localitzat este dijous | Pixabay

 

Un home, de 33 anys i d’origen espanyol, ha sigut detingut este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de danys, per incendiar un cotxe la matinada del dos de març, produint danys per un valor de 900 euros. També li constava una reclamació judicial per estafa.

 

Segons informa la Policia Nacional en un comunicat, els fets es van produir cap a les cinc de la matinada del dos de març, en un carrer del barri de la Llum de València, quan els veïns van donar avís de què estava cremant un cotxe en el carrer. Quan els agents que patrullaven la zona es van presentar en el lloc, un indicatiu de bombers estava sufocant el foc i van informar als policies que l’incendi s’havia originat en el maleter per diferents papers presos.

 

Els policies van poder saber que, abans de l’incendi, una persona havia estat cridant als porters automàtics despertant als veïns, i que se’n va anar en el seu cotxe en ser recriminat pels veïns. Poc després, tornà amb el mateix cotxe, abaixà, va obrir el maleter d’un altre, el tancà als pocs minuts i se n’anà de nou. Poc després, va començar a eixir fum del maleter.

 

Gràcies als veïns que van ser testimonis dels fets, els agents han identificat el cotxe i a la persona que el conduïa, que ha sigut localitzada i detinguda este dijous com a presumpta autora d’un delicte de danys. Els danys produïts en el vehicle incendiat pugen fins als 900 euros.

 

A demés, els agents han pogut comprovar que el sospitós té una reclamació judicial en vigor pel jutjat d’instrucció número 1 de València per un delicte d’estafa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.
FILMOTECA D'ESTIU