Detingut en València per cremar un cotxe

Cotxe cremant

Els fets es van produir el passat 2 de març i l’home ha sigut localitzat este dijous | Pixabay

 

Un home, de 33 anys i d’origen espanyol, ha sigut detingut este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de danys, per incendiar un cotxe la matinada del dos de març, produint danys per un valor de 900 euros. També li constava una reclamació judicial per estafa.

 

Segons informa la Policia Nacional en un comunicat, els fets es van produir cap a les cinc de la matinada del dos de març, en un carrer del barri de la Llum de València, quan els veïns van donar avís de què estava cremant un cotxe en el carrer. Quan els agents que patrullaven la zona es van presentar en el lloc, un indicatiu de bombers estava sufocant el foc i van informar als policies que l’incendi s’havia originat en el maleter per diferents papers presos.

 

Els policies van poder saber que, abans de l’incendi, una persona havia estat cridant als porters automàtics despertant als veïns, i que se’n va anar en el seu cotxe en ser recriminat pels veïns. Poc després, tornà amb el mateix cotxe, abaixà, va obrir el maleter d’un altre, el tancà als pocs minuts i se n’anà de nou. Poc després, va començar a eixir fum del maleter.

 

Gràcies als veïns que van ser testimonis dels fets, els agents han identificat el cotxe i a la persona que el conduïa, que ha sigut localitzada i detinguda este dijous com a presumpta autora d’un delicte de danys. Els danys produïts en el vehicle incendiat pugen fins als 900 euros.

 

A demés, els agents han pogut comprovar que el sospitós té una reclamació judicial en vigor pel jutjat d’instrucció número 1 de València per un delicte d’estafa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla