Detingut en València per cremar un cotxe

Cotxe cremant

Els fets es van produir el passat 2 de març i l’home ha sigut localitzat este dijous | Pixabay

 

Un home, de 33 anys i d’origen espanyol, ha sigut detingut este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de danys, per incendiar un cotxe la matinada del dos de març, produint danys per un valor de 900 euros. També li constava una reclamació judicial per estafa.

 

Segons informa la Policia Nacional en un comunicat, els fets es van produir cap a les cinc de la matinada del dos de març, en un carrer del barri de la Llum de València, quan els veïns van donar avís de què estava cremant un cotxe en el carrer. Quan els agents que patrullaven la zona es van presentar en el lloc, un indicatiu de bombers estava sufocant el foc i van informar als policies que l’incendi s’havia originat en el maleter per diferents papers presos.

 

Els policies van poder saber que, abans de l’incendi, una persona havia estat cridant als porters automàtics despertant als veïns, i que se’n va anar en el seu cotxe en ser recriminat pels veïns. Poc després, tornà amb el mateix cotxe, abaixà, va obrir el maleter d’un altre, el tancà als pocs minuts i se n’anà de nou. Poc després, va començar a eixir fum del maleter.

 

Gràcies als veïns que van ser testimonis dels fets, els agents han identificat el cotxe i a la persona que el conduïa, que ha sigut localitzada i detinguda este dijous com a presumpta autora d’un delicte de danys. Els danys produïts en el vehicle incendiat pugen fins als 900 euros.

 

A demés, els agents han pogut comprovar que el sospitós té una reclamació judicial en vigor pel jutjat d’instrucció número 1 de València per un delicte d’estafa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.