Detingut en València per cremar un cotxe

Cotxe cremant

Els fets es van produir el passat 2 de març i l’home ha sigut localitzat este dijous | Pixabay

 

Un home, de 33 anys i d’origen espanyol, ha sigut detingut este dijous en València com a presumpte autor d’un delicte de danys, per incendiar un cotxe la matinada del dos de març, produint danys per un valor de 900 euros. També li constava una reclamació judicial per estafa.

 

Segons informa la Policia Nacional en un comunicat, els fets es van produir cap a les cinc de la matinada del dos de març, en un carrer del barri de la Llum de València, quan els veïns van donar avís de què estava cremant un cotxe en el carrer. Quan els agents que patrullaven la zona es van presentar en el lloc, un indicatiu de bombers estava sufocant el foc i van informar als policies que l’incendi s’havia originat en el maleter per diferents papers presos.

 

Els policies van poder saber que, abans de l’incendi, una persona havia estat cridant als porters automàtics despertant als veïns, i que se’n va anar en el seu cotxe en ser recriminat pels veïns. Poc després, tornà amb el mateix cotxe, abaixà, va obrir el maleter d’un altre, el tancà als pocs minuts i se n’anà de nou. Poc després, va començar a eixir fum del maleter.

 

Gràcies als veïns que van ser testimonis dels fets, els agents han identificat el cotxe i a la persona que el conduïa, que ha sigut localitzada i detinguda este dijous com a presumpta autora d’un delicte de danys. Els danys produïts en el vehicle incendiat pugen fins als 900 euros.

 

A demés, els agents han pogut comprovar que el sospitós té una reclamació judicial en vigor pel jutjat d’instrucció número 1 de València per un delicte d’estafa. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.