Detingut a València per falsificació de moneda

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de falsificació de moneda, robatori de vehicle, contra la seguretat viària i atemptat.

Les investigacions es van iniciar gràcies a la col·laboració ciutadana, la matinada del passat dia un, quan diverses persones van observar com un home introduïa una motocicleta en un domicili del barri de Tres Forques.

Gràcies a la matrícula de la motocicleta es va poder constatar que havia sigut sostreta durant la nit, per la qual cosa van iniciar les investigacions per a situar l’habitatge amb exactitud, que finalment va ser centrada i al seu habitant, un home amb nombrosos antecedents i conegut dels investigadors.

Els agents van realitzar un registre en l’habitatge, en la qual va ser trobada la motocicleta sostreta, a més de localitzar a intervindre 830 bitllets falsos de 288 de 10 euros i 542 de 20 euros.

Com el sospitós no es trobava en el domicili, es van continuar les investigacions per a la seua localització, detectant la seua presència aqueixa matinada quan s’aproximava al seu domicili en una altra motocicleta. Quan els agents li van donar l’alt, aquest va emprendre la fugida a gran velocitat pels carrers del barri, en sentit contrari i pujant-se a la vorera, fins que va ser aconseguit i detingut, oferint gran resistència.

Bitllets falsos

Amb els bitllets trobats en el domicili del detingut, es van iniciar gestions, constatant que tots els de 20 euros tenien la mateixa numeració, igual que els de 10 euros entre si.

Es va comprovar que a nivell nacional, existien 453 atestats relacionats amb algun bitllet de 10 euros amb aquesta numeració i 521 atestats, pel que fa a bitllets de 20 euros.

El febrer de 2020 amb la intervenció d’un bitllet d’aquestes característiques, el Banc d’Espanya, qualificava d'»aquesta falsificació ha de considerar-se com a perillosa«. Significant que l’última intervenció amb un bitllet d’aquesta remesa, va ser el 31 de maig en una botiga d’aqueix districte.

El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.