Detingut a València per falsificació de moneda

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de falsificació de moneda, robatori de vehicle, contra la seguretat viària i atemptat.

Les investigacions es van iniciar gràcies a la col·laboració ciutadana, la matinada del passat dia un, quan diverses persones van observar com un home introduïa una motocicleta en un domicili del barri de Tres Forques.

Gràcies a la matrícula de la motocicleta es va poder constatar que havia sigut sostreta durant la nit, per la qual cosa van iniciar les investigacions per a situar l’habitatge amb exactitud, que finalment va ser centrada i al seu habitant, un home amb nombrosos antecedents i conegut dels investigadors.

Els agents van realitzar un registre en l’habitatge, en la qual va ser trobada la motocicleta sostreta, a més de localitzar a intervindre 830 bitllets falsos de 288 de 10 euros i 542 de 20 euros.

Com el sospitós no es trobava en el domicili, es van continuar les investigacions per a la seua localització, detectant la seua presència aqueixa matinada quan s’aproximava al seu domicili en una altra motocicleta. Quan els agents li van donar l’alt, aquest va emprendre la fugida a gran velocitat pels carrers del barri, en sentit contrari i pujant-se a la vorera, fins que va ser aconseguit i detingut, oferint gran resistència.

Bitllets falsos

Amb els bitllets trobats en el domicili del detingut, es van iniciar gestions, constatant que tots els de 20 euros tenien la mateixa numeració, igual que els de 10 euros entre si.

Es va comprovar que a nivell nacional, existien 453 atestats relacionats amb algun bitllet de 10 euros amb aquesta numeració i 521 atestats, pel que fa a bitllets de 20 euros.

El febrer de 2020 amb la intervenció d’un bitllet d’aquestes característiques, el Banc d’Espanya, qualificava d'”aquesta falsificació ha de considerar-se com a perillosa“. Significant que l’última intervenció amb un bitllet d’aquesta remesa, va ser el 31 de maig en una botiga d’aqueix districte.

El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.