Detingut a València per falsificació de moneda

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes de falsificació de moneda, robatori de vehicle, contra la seguretat viària i atemptat.

Les investigacions es van iniciar gràcies a la col·laboració ciutadana, la matinada del passat dia un, quan diverses persones van observar com un home introduïa una motocicleta en un domicili del barri de Tres Forques.

Gràcies a la matrícula de la motocicleta es va poder constatar que havia sigut sostreta durant la nit, per la qual cosa van iniciar les investigacions per a situar l’habitatge amb exactitud, que finalment va ser centrada i al seu habitant, un home amb nombrosos antecedents i conegut dels investigadors.

Els agents van realitzar un registre en l’habitatge, en la qual va ser trobada la motocicleta sostreta, a més de localitzar a intervindre 830 bitllets falsos de 288 de 10 euros i 542 de 20 euros.

Com el sospitós no es trobava en el domicili, es van continuar les investigacions per a la seua localització, detectant la seua presència aqueixa matinada quan s’aproximava al seu domicili en una altra motocicleta. Quan els agents li van donar l’alt, aquest va emprendre la fugida a gran velocitat pels carrers del barri, en sentit contrari i pujant-se a la vorera, fins que va ser aconseguit i detingut, oferint gran resistència.

Bitllets falsos

Amb els bitllets trobats en el domicili del detingut, es van iniciar gestions, constatant que tots els de 20 euros tenien la mateixa numeració, igual que els de 10 euros entre si.

Es va comprovar que a nivell nacional, existien 453 atestats relacionats amb algun bitllet de 10 euros amb aquesta numeració i 521 atestats, pel que fa a bitllets de 20 euros.

El febrer de 2020 amb la intervenció d’un bitllet d’aquestes característiques, el Banc d’Espanya, qualificava d'”aquesta falsificació ha de considerar-se com a perillosa“. Significant que l’última intervenció amb un bitllet d’aquesta remesa, va ser el 31 de maig en una botiga d’aqueix districte.

El detingut, amb nombrosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.