Detingut a València un home que va fugir d’un control i portava una targeta que es convertia en arma blanca

Imagen detencion policia nacional

Imatge d’arxiu | Policía Nacional

 

Agents de la Policia Nacional va detindre diumenge passat a un home que va tractar de fugir amb bicicleta d’un control i que portava 10 grams de marihuana, un tros d’haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una simulació de targeta de crèdit que, en doblegar-la, es transforma en una arma blanca, segons ha informat la Prefectura Superior.

 

Els fets van ocórrer el diumenge a la vesprada quan en el districte de Marítim de València quan els agents estaven inspeccionant un cotxe i identificant als seus ocupants. En eixe moment, un home amb bicicleta es dirigia cap a ells, però en adonar-se de la presència policial, va realitzar una maniobra estranya, es va pujar a la vorera entre dos cotxes, i va començar a pedalar més de pressa.

 

Un dels agents li va indicar amb la mà i a viva veu que es detinguera, però l’home va fer cas omís i va començar a pedalar encara més ràpid. L’agent va córrer després d’ell reiterant-li que es parara i va aconseguir donar-li abast. Durant l’arrest van caure a terra i el sospitós va tractar de fugir sense èxit.

 

Els policies li van realitzar un escorcoll superficial, i van localitzar entre les seues robes uns 10 grams de, pel que sembla, marihuana, un tros de, pel que sembla, haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una arma blanca simulada en una targeta de crèdit.

 

arma blanca

Imatge de la targeta que es convertia en arma blanca | Policia Nacional

 

L’home, amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i contra la salut pública i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU