Detingut a València un home que va fugir d’un control i portava una targeta que es convertia en arma blanca

Imagen detencion policia nacional

Imatge d’arxiu | Policía Nacional

 

Agents de la Policia Nacional va detindre diumenge passat a un home que va tractar de fugir amb bicicleta d’un control i que portava 10 grams de marihuana, un tros d’haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una simulació de targeta de crèdit que, en doblegar-la, es transforma en una arma blanca, segons ha informat la Prefectura Superior.

 

Els fets van ocórrer el diumenge a la vesprada quan en el districte de Marítim de València quan els agents estaven inspeccionant un cotxe i identificant als seus ocupants. En eixe moment, un home amb bicicleta es dirigia cap a ells, però en adonar-se de la presència policial, va realitzar una maniobra estranya, es va pujar a la vorera entre dos cotxes, i va començar a pedalar més de pressa.

 

Un dels agents li va indicar amb la mà i a viva veu que es detinguera, però l’home va fer cas omís i va començar a pedalar encara més ràpid. L’agent va córrer després d’ell reiterant-li que es parara i va aconseguir donar-li abast. Durant l’arrest van caure a terra i el sospitós va tractar de fugir sense èxit.

 

Els policies li van realitzar un escorcoll superficial, i van localitzar entre les seues robes uns 10 grams de, pel que sembla, marihuana, un tros de, pel que sembla, haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una arma blanca simulada en una targeta de crèdit.

 

arma blanca

Imatge de la targeta que es convertia en arma blanca | Policia Nacional

 

L’home, amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i contra la salut pública i ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.