13.7 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Detingut a València un home que va fugir d’un control i portava una targeta que es convertia en arma blanca

Imagen detencion policia nacional

Imatge d’arxiu | Policía Nacional

 

Agents de la Policia Nacional va detindre diumenge passat a un home que va tractar de fugir amb bicicleta d’un control i que portava 10 grams de marihuana, un tros d’haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una simulació de targeta de crèdit que, en doblegar-la, es transforma en una arma blanca, segons ha informat la Prefectura Superior.

 

Els fets van ocórrer el diumenge a la vesprada quan en el districte de Marítim de València quan els agents estaven inspeccionant un cotxe i identificant als seus ocupants. En eixe moment, un home amb bicicleta es dirigia cap a ells, però en adonar-se de la presència policial, va realitzar una maniobra estranya, es va pujar a la vorera entre dos cotxes, i va començar a pedalar més de pressa.

 

Un dels agents li va indicar amb la mà i a viva veu que es detinguera, però l’home va fer cas omís i va començar a pedalar encara més ràpid. L’agent va córrer després d’ell reiterant-li que es parara i va aconseguir donar-li abast. Durant l’arrest van caure a terra i el sospitós va tractar de fugir sense èxit.

 

Els policies li van realitzar un escorcoll superficial, i van localitzar entre les seues robes uns 10 grams de, pel que sembla, marihuana, un tros de, pel que sembla, haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una arma blanca simulada en una targeta de crèdit.

 

arma blanca

Imatge de la targeta que es convertia en arma blanca | Policia Nacional

 

L’home, amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i contra la salut pública i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.