Detingut a València un home que va fugir d’un control i portava una targeta que es convertia en arma blanca

Imagen detencion policia nacional

Imatge d’arxiu | Policía Nacional

 

Agents de la Policia Nacional va detindre diumenge passat a un home que va tractar de fugir amb bicicleta d’un control i que portava 10 grams de marihuana, un tros d’haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una simulació de targeta de crèdit que, en doblegar-la, es transforma en una arma blanca, segons ha informat la Prefectura Superior.

 

Els fets van ocórrer el diumenge a la vesprada quan en el districte de Marítim de València quan els agents estaven inspeccionant un cotxe i identificant als seus ocupants. En eixe moment, un home amb bicicleta es dirigia cap a ells, però en adonar-se de la presència policial, va realitzar una maniobra estranya, es va pujar a la vorera entre dos cotxes, i va començar a pedalar més de pressa.

 

Un dels agents li va indicar amb la mà i a viva veu que es detinguera, però l’home va fer cas omís i va començar a pedalar encara més ràpid. L’agent va córrer després d’ell reiterant-li que es parara i va aconseguir donar-li abast. Durant l’arrest van caure a terra i el sospitós va tractar de fugir sense èxit.

 

Els policies li van realitzar un escorcoll superficial, i van localitzar entre les seues robes uns 10 grams de, pel que sembla, marihuana, un tros de, pel que sembla, haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una arma blanca simulada en una targeta de crèdit.

 

arma blanca

Imatge de la targeta que es convertia en arma blanca | Policia Nacional

 

L’home, amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i contra la salut pública i ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.

Cau a Castelló una xarxa d’estafes bancàries amb quatre detinguts i 266.815 euros defraudats

La Guàrdia Civil deté a quatre persones i investiga a altres cinc per una organització que va obrir 58 comptes amb documentació falsa i va realitzar 484 operacions fraudulentes.

Detingut per tres furts a pacients majors a l’hospital de Torrevieja

Un home de 62 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de tres furts a pacients majors estrangers a l'hospital de Torrevieja, on sostreia dispositius tecnològics i material mèdic de les habitacions.

L’ingrés mínim vital aconseguix a 93.539 llars valencianes i creix un 20% en un any

L'ingrés mínim vital va arribar al març a 93.539 llars de la Comunitat Valenciana, prop d'un 20% més que un any abans, en un context d'augment generalitzat d'esta prestació social a Espanya.

Condemnat a nou anys de presó per una onada d’incendis a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant condemna a nou anys de presó a un home per una sèrie d'incendis a la Vila Joiosa en 2023 i 2024, amb risc per a veïns i locals.

Compromís acusa el Consell de retallar recursos en el jutjat que investiga la dana

Compromís acusa el Consell de reduir mitjans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa penal per la dana i advertix que no acceptarà que hi haja impunitat.

Un camió cremant provoca dos quilòmetres de retencions en l’AP-7 a Almenara

Un camió incendiat en l'AP-7 a l'altura d'Almenara provoca dos quilòmetres de circulació lenta en sentit València. El vehicle ocupa el carril dret i, ara com ara, no s'han registrat ferits ni es coneixen les causes del sinistre.

La WNBA cita a Awa Fam per a la cerimònia del draft a Nova York

La WNBA ha convidat oficialment a la pivot alacantina Awa Fam a la cerimònia del draft a Nova York, on part com una de les principals candidates als primers llocs.