Detingut a València un home que va fugir d’un control i portava una targeta que es convertia en arma blanca

Imagen detencion policia nacional

Imatge d’arxiu | Policía Nacional

 

Agents de la Policia Nacional va detindre diumenge passat a un home que va tractar de fugir amb bicicleta d’un control i que portava 10 grams de marihuana, un tros d’haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una simulació de targeta de crèdit que, en doblegar-la, es transforma en una arma blanca, segons ha informat la Prefectura Superior.

 

Els fets van ocórrer el diumenge a la vesprada quan en el districte de Marítim de València quan els agents estaven inspeccionant un cotxe i identificant als seus ocupants. En eixe moment, un home amb bicicleta es dirigia cap a ells, però en adonar-se de la presència policial, va realitzar una maniobra estranya, es va pujar a la vorera entre dos cotxes, i va començar a pedalar més de pressa.

 

Un dels agents li va indicar amb la mà i a viva veu que es detinguera, però l’home va fer cas omís i va començar a pedalar encara més ràpid. L’agent va córrer després d’ell reiterant-li que es parara i va aconseguir donar-li abast. Durant l’arrest van caure a terra i el sospitós va tractar de fugir sense èxit.

 

Els policies li van realitzar un escorcoll superficial, i van localitzar entre les seues robes uns 10 grams de, pel que sembla, marihuana, un tros de, pel que sembla, haixix, una bombeta de les utilitzades en les plantacions de marihuana, 725 euros i una arma blanca simulada en una targeta de crèdit.

 

arma blanca

Imatge de la targeta que es convertia en arma blanca | Policia Nacional

 

L’home, amb antecedents policials, va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de resistència i desobediència i contra la salut pública i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.