Detingut en València per incomplir el confinament i dur una motxilla plena de diners

Imagen del cartel de un taxi

L’home viatjava en taxi amb una motxilla plena de diners  | Cedida

 

Un presumpte traficant marroquí ha sigut detingut en València, acusat d’un delicte contra la salut pública, després de què la Policia Local trobara una gran quantitat de diners en la seua motxilla. L’ara detingut, que viatjava en un taxi, duia un llibre sagrat, set mòbils, guants de làtex i 279.000 euros damunt.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït este diumenge, quan els agents de la Policia Local de Benicalap feien un control rutinari en l’àmbit de l’estat d’alarma decretat pel Govern per a fer front a la pandèmia del coronavirus. En l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre no hi havia pràcticament ningú el diumenge a les tres de la vesprada, a excepció d’un taxi amb un passatger darrere.

 

Els agents han fet parar al taxi per a fer les preguntes rutinàries, especialment per a saber els motius del viatge del client, i han vist que el passatger duia una motxilla. Per eixe motiu, li han preguntat què duia dins. La sorpresa ha sigut gran per als policies quan l’han obert. Dins hi havia un exemplar de l’Alcorà, set telèfons mòbils, guants de làtex i 279.000 euros en bitllets de 500, 100, 50 i 20.

 

Eren els guanys dels últims anys per la venda d’haixix

Com que l’home no ha pogut justificar la procedència legal d’eixos diners, els agents han avisat a la Policia Nacional, que s’ha fet càrrec de la investigació. El presumpte traficant ha sigut traslladat a la comissaria de Sapadors, a on ha afirmat que eixos diners eren els seus guanys dels últims anys per la venda d’haixix.

 

Per eixa raó, l’home ha sigut traslladat a un dels calabossos a l’espera de què passe a disposició judicial, acusat d’un delicte contra la salut pública. A demés, el detingut ja comptava amb antecedents policials per tràfic de drogues.

 

La Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) ha trobat 50.000 euros més en casa del detingut, pel que el total dels diners confiscats ha ascendit fins als 329.000 euros

Últimes notícies

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.

L’impacte psicològic i laboral de l’Alzheimer sacseja milers de famílies valencianes

L’Alzheimer obliga molts cuidadors a reduir jornada o deixar la faena, amb un fort cost emocional, econòmic i jurídic per a les famílies.

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.