Detingut en València per incomplir el confinament i dur una motxilla plena de diners

Imagen del cartel de un taxi

L’home viatjava en taxi amb una motxilla plena de diners  | Cedida

 

Un presumpte traficant marroquí ha sigut detingut en València, acusat d’un delicte contra la salut pública, després de què la Policia Local trobara una gran quantitat de diners en la seua motxilla. L’ara detingut, que viatjava en un taxi, duia un llibre sagrat, set mòbils, guants de làtex i 279.000 euros damunt.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït este diumenge, quan els agents de la Policia Local de Benicalap feien un control rutinari en l’àmbit de l’estat d’alarma decretat pel Govern per a fer front a la pandèmia del coronavirus. En l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre no hi havia pràcticament ningú el diumenge a les tres de la vesprada, a excepció d’un taxi amb un passatger darrere.

 

Els agents han fet parar al taxi per a fer les preguntes rutinàries, especialment per a saber els motius del viatge del client, i han vist que el passatger duia una motxilla. Per eixe motiu, li han preguntat què duia dins. La sorpresa ha sigut gran per als policies quan l’han obert. Dins hi havia un exemplar de l’Alcorà, set telèfons mòbils, guants de làtex i 279.000 euros en bitllets de 500, 100, 50 i 20.

 

Eren els guanys dels últims anys per la venda d’haixix

Com que l’home no ha pogut justificar la procedència legal d’eixos diners, els agents han avisat a la Policia Nacional, que s’ha fet càrrec de la investigació. El presumpte traficant ha sigut traslladat a la comissaria de Sapadors, a on ha afirmat que eixos diners eren els seus guanys dels últims anys per la venda d’haixix.

 

Per eixa raó, l’home ha sigut traslladat a un dels calabossos a l’espera de què passe a disposició judicial, acusat d’un delicte contra la salut pública. A demés, el detingut ja comptava amb antecedents policials per tràfic de drogues.

 

La Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) ha trobat 50.000 euros més en casa del detingut, pel que el total dels diners confiscats ha ascendit fins als 329.000 euros

Anuncios

Últimes notícies

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.

Óscar Puente visita la nova passarel·la de Picanya reconstruïda després de la dana amb 2,1 milions

La nova passarel·la de María Cambrils a Picanya ha entrat en servici després de ser arrasada per la dana, amb una inversió de 2,1 milions i un disseny més resilient davant futurs temporals.

Sumar es desmarca del PSOE pel cas Ábalos i presumix de no tindre corrupció

Ernest Urtasun reclama que la Justícia investigue fins al final el cas Ábalos, es distancia del PSOE i reivindica que l'espai de Sumar no ha estat afectat per casos greus de corrupció.