Detingut en València per incomplir el confinament i dur una motxilla plena de diners

Imagen del cartel de un taxi

L’home viatjava en taxi amb una motxilla plena de diners  | Cedida

 

Un presumpte traficant marroquí ha sigut detingut en València, acusat d’un delicte contra la salut pública, després de què la Policia Local trobara una gran quantitat de diners en la seua motxilla. L’ara detingut, que viatjava en un taxi, duia un llibre sagrat, set mòbils, guants de làtex i 279.000 euros damunt.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït este diumenge, quan els agents de la Policia Local de Benicalap feien un control rutinari en l’àmbit de l’estat d’alarma decretat pel Govern per a fer front a la pandèmia del coronavirus. En l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre no hi havia pràcticament ningú el diumenge a les tres de la vesprada, a excepció d’un taxi amb un passatger darrere.

 

Els agents han fet parar al taxi per a fer les preguntes rutinàries, especialment per a saber els motius del viatge del client, i han vist que el passatger duia una motxilla. Per eixe motiu, li han preguntat què duia dins. La sorpresa ha sigut gran per als policies quan l’han obert. Dins hi havia un exemplar de l’Alcorà, set telèfons mòbils, guants de làtex i 279.000 euros en bitllets de 500, 100, 50 i 20.

 

Eren els guanys dels últims anys per la venda d’haixix

Com que l’home no ha pogut justificar la procedència legal d’eixos diners, els agents han avisat a la Policia Nacional, que s’ha fet càrrec de la investigació. El presumpte traficant ha sigut traslladat a la comissaria de Sapadors, a on ha afirmat que eixos diners eren els seus guanys dels últims anys per la venda d’haixix.

 

Per eixa raó, l’home ha sigut traslladat a un dels calabossos a l’espera de què passe a disposició judicial, acusat d’un delicte contra la salut pública. A demés, el detingut ja comptava amb antecedents policials per tràfic de drogues.

 

La Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) ha trobat 50.000 euros més en casa del detingut, pel que el total dels diners confiscats ha ascendit fins als 329.000 euros

Últimes notícies

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.