Detingut en València per incomplir el confinament i dur una motxilla plena de diners

Imagen del cartel de un taxi

L’home viatjava en taxi amb una motxilla plena de diners  | Cedida

 

Un presumpte traficant marroquí ha sigut detingut en València, acusat d’un delicte contra la salut pública, després de què la Policia Local trobara una gran quantitat de diners en la seua motxilla. L’ara detingut, que viatjava en un taxi, duia un llibre sagrat, set mòbils, guants de làtex i 279.000 euros damunt.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït este diumenge, quan els agents de la Policia Local de Benicalap feien un control rutinari en l’àmbit de l’estat d’alarma decretat pel Govern per a fer front a la pandèmia del coronavirus. En l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre no hi havia pràcticament ningú el diumenge a les tres de la vesprada, a excepció d’un taxi amb un passatger darrere.

 

Els agents han fet parar al taxi per a fer les preguntes rutinàries, especialment per a saber els motius del viatge del client, i han vist que el passatger duia una motxilla. Per eixe motiu, li han preguntat què duia dins. La sorpresa ha sigut gran per als policies quan l’han obert. Dins hi havia un exemplar de l’Alcorà, set telèfons mòbils, guants de làtex i 279.000 euros en bitllets de 500, 100, 50 i 20.

 

Eren els guanys dels últims anys per la venda d’haixix

Com que l’home no ha pogut justificar la procedència legal d’eixos diners, els agents han avisat a la Policia Nacional, que s’ha fet càrrec de la investigació. El presumpte traficant ha sigut traslladat a la comissaria de Sapadors, a on ha afirmat que eixos diners eren els seus guanys dels últims anys per la venda d’haixix.

 

Per eixa raó, l’home ha sigut traslladat a un dels calabossos a l’espera de què passe a disposició judicial, acusat d’un delicte contra la salut pública. A demés, el detingut ja comptava amb antecedents policials per tràfic de drogues.

 

La Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) ha trobat 50.000 euros més en casa del detingut, pel que el total dels diners confiscats ha ascendit fins als 329.000 euros

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.