Detingut en València per incomplir el confinament i dur una motxilla plena de diners

Imagen del cartel de un taxi

L’home viatjava en taxi amb una motxilla plena de diners  | Cedida

 

Un presumpte traficant marroquí ha sigut detingut en València, acusat d’un delicte contra la salut pública, després de què la Policia Local trobara una gran quantitat de diners en la seua motxilla. L’ara detingut, que viatjava en un taxi, duia un llibre sagrat, set mòbils, guants de làtex i 279.000 euros damunt.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets s’han produït este diumenge, quan els agents de la Policia Local de Benicalap feien un control rutinari en l’àmbit de l’estat d’alarma decretat pel Govern per a fer front a la pandèmia del coronavirus. En l’avinguda del Doctor Peset Aleixandre no hi havia pràcticament ningú el diumenge a les tres de la vesprada, a excepció d’un taxi amb un passatger darrere.

 

Els agents han fet parar al taxi per a fer les preguntes rutinàries, especialment per a saber els motius del viatge del client, i han vist que el passatger duia una motxilla. Per eixe motiu, li han preguntat què duia dins. La sorpresa ha sigut gran per als policies quan l’han obert. Dins hi havia un exemplar de l’Alcorà, set telèfons mòbils, guants de làtex i 279.000 euros en bitllets de 500, 100, 50 i 20.

 

Eren els guanys dels últims anys per la venda d’haixix

Com que l’home no ha pogut justificar la procedència legal d’eixos diners, els agents han avisat a la Policia Nacional, que s’ha fet càrrec de la investigació. El presumpte traficant ha sigut traslladat a la comissaria de Sapadors, a on ha afirmat que eixos diners eren els seus guanys dels últims anys per la venda d’haixix.

 

Per eixa raó, l’home ha sigut traslladat a un dels calabossos a l’espera de què passe a disposició judicial, acusat d’un delicte contra la salut pública. A demés, el detingut ja comptava amb antecedents policials per tràfic de drogues.

 

La Unitat de Drogues i Crim Organitzat (Udyco) ha trobat 50.000 euros més en casa del detingut, pel que el total dels diners confiscats ha ascendit fins als 329.000 euros

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.