10 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Detingut en València per intentar matar al seu veí i ferir al fill

 

Un home de 55 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de lesions i amenaces, després de ferir a un xic de 20 anys que tractava de defendre a son pare. La víctima ha sigut atesa en un hospital de València a conseqüència de les lesions, a on s’ha quedat ingressada i ha hagut de ser operada d’urgència.

 

Els fets s’han produït cap a les dos i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on s’estava produint una discussió entre veïns i un havia tret un ganivet

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han sigut requerits per dos hòmens, pare i fill. El fill tenia una ferida sagnant en la mà, pel que els agents han demanat ràpidament presència sanitària. Una volta allà els servicis sanitaris l’han traslladat a un hospital de València, per a operar-lo.

 

Una discussió per una televisió, a punt d’acabar en apunyalament

Els agents han pogut saber que el pare de la víctima havia mantingut una discussió amb un veí, que l’acusava d’haver-li desbaratat la televisió, ja que no podia vore-la. Per eixa raó, el pare de la víctima havia accedit a mirar amb el sospitós l’antena de televisió de la finca per a comprovar que ningú les havia tocades.

 

Després de comprovar que tot estava correcte, els dos hòmens han anat al seu replà, a on el sospitós ha continuat amb la discussió, ha entrat en sa casa i ha tornat a eixir amb un ganivet en la mà per a amenaçar de mort al seu veí.

 

En eixe moment, el fill de la víctima ha eixit de sa casa, s’ha interposat entre els dos i ha agarrat la fulla del ganivet amb la mà per a evitar que son pare fora apunyalat. Per això, ha sigut ell el que ha acabat ferit, amb un tall profund en la mà.

 

Els agents han anat a casa del sospitós, qui ha reconegut els fets i ha entregat el ganivet a la Policia. Després de fer les gestions oportunes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions i amenaces i ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.