11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut en València per intentar matar al seu veí i ferir al fill

 

Un home de 55 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de lesions i amenaces, després de ferir a un xic de 20 anys que tractava de defendre a son pare. La víctima ha sigut atesa en un hospital de València a conseqüència de les lesions, a on s’ha quedat ingressada i ha hagut de ser operada d’urgència.

 

Els fets s’han produït cap a les dos i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on s’estava produint una discussió entre veïns i un havia tret un ganivet

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han sigut requerits per dos hòmens, pare i fill. El fill tenia una ferida sagnant en la mà, pel que els agents han demanat ràpidament presència sanitària. Una volta allà els servicis sanitaris l’han traslladat a un hospital de València, per a operar-lo.

 

Una discussió per una televisió, a punt d’acabar en apunyalament

Els agents han pogut saber que el pare de la víctima havia mantingut una discussió amb un veí, que l’acusava d’haver-li desbaratat la televisió, ja que no podia vore-la. Per eixa raó, el pare de la víctima havia accedit a mirar amb el sospitós l’antena de televisió de la finca per a comprovar que ningú les havia tocades.

 

Després de comprovar que tot estava correcte, els dos hòmens han anat al seu replà, a on el sospitós ha continuat amb la discussió, ha entrat en sa casa i ha tornat a eixir amb un ganivet en la mà per a amenaçar de mort al seu veí.

 

En eixe moment, el fill de la víctima ha eixit de sa casa, s’ha interposat entre els dos i ha agarrat la fulla del ganivet amb la mà per a evitar que son pare fora apunyalat. Per això, ha sigut ell el que ha acabat ferit, amb un tall profund en la mà.

 

Els agents han anat a casa del sospitós, qui ha reconegut els fets i ha entregat el ganivet a la Policia. Després de fer les gestions oportunes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions i amenaces i ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.