Anuncios

Detingut en València per intentar matar al seu veí i ferir al fill

 

Un home de 55 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de lesions i amenaces, després de ferir a un xic de 20 anys que tractava de defendre a son pare. La víctima ha sigut atesa en un hospital de València a conseqüència de les lesions, a on s’ha quedat ingressada i ha hagut de ser operada d’urgència.

 

Els fets s’han produït cap a les dos i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on s’estava produint una discussió entre veïns i un havia tret un ganivet

Anuncios

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han sigut requerits per dos hòmens, pare i fill. El fill tenia una ferida sagnant en la mà, pel que els agents han demanat ràpidament presència sanitària. Una volta allà els servicis sanitaris l’han traslladat a un hospital de València, per a operar-lo.

 

Una discussió per una televisió, a punt d’acabar en apunyalament

Els agents han pogut saber que el pare de la víctima havia mantingut una discussió amb un veí, que l’acusava d’haver-li desbaratat la televisió, ja que no podia vore-la. Per eixa raó, el pare de la víctima havia accedit a mirar amb el sospitós l’antena de televisió de la finca per a comprovar que ningú les havia tocades.

 

Després de comprovar que tot estava correcte, els dos hòmens han anat al seu replà, a on el sospitós ha continuat amb la discussió, ha entrat en sa casa i ha tornat a eixir amb un ganivet en la mà per a amenaçar de mort al seu veí.

 

En eixe moment, el fill de la víctima ha eixit de sa casa, s’ha interposat entre els dos i ha agarrat la fulla del ganivet amb la mà per a evitar que son pare fora apunyalat. Per això, ha sigut ell el que ha acabat ferit, amb un tall profund en la mà.

 

Els agents han anat a casa del sospitós, qui ha reconegut els fets i ha entregat el ganivet a la Policia. Després de fer les gestions oportunes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions i amenaces i ja ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios