Detingut en València per intentar matar al seu veí i ferir al fill

 

Un home de 55 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de lesions i amenaces, després de ferir a un xic de 20 anys que tractava de defendre a son pare. La víctima ha sigut atesa en un hospital de València a conseqüència de les lesions, a on s’ha quedat ingressada i ha hagut de ser operada d’urgència.

 

Els fets s’han produït cap a les dos i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on s’estava produint una discussió entre veïns i un havia tret un ganivet

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han sigut requerits per dos hòmens, pare i fill. El fill tenia una ferida sagnant en la mà, pel que els agents han demanat ràpidament presència sanitària. Una volta allà els servicis sanitaris l’han traslladat a un hospital de València, per a operar-lo.

 

Una discussió per una televisió, a punt d’acabar en apunyalament

Els agents han pogut saber que el pare de la víctima havia mantingut una discussió amb un veí, que l’acusava d’haver-li desbaratat la televisió, ja que no podia vore-la. Per eixa raó, el pare de la víctima havia accedit a mirar amb el sospitós l’antena de televisió de la finca per a comprovar que ningú les havia tocades.

 

Després de comprovar que tot estava correcte, els dos hòmens han anat al seu replà, a on el sospitós ha continuat amb la discussió, ha entrat en sa casa i ha tornat a eixir amb un ganivet en la mà per a amenaçar de mort al seu veí.

 

En eixe moment, el fill de la víctima ha eixit de sa casa, s’ha interposat entre els dos i ha agarrat la fulla del ganivet amb la mà per a evitar que son pare fora apunyalat. Per això, ha sigut ell el que ha acabat ferit, amb un tall profund en la mà.

 

Els agents han anat a casa del sospitós, qui ha reconegut els fets i ha entregat el ganivet a la Policia. Després de fer les gestions oportunes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions i amenaces i ja ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV acusa el PP de frenar el blindatge del finançament de la dependència

El PSPV ha criticat que el PP haja votat en contra en el Congrés de la reforma que fixa per llei que l’Estat financie el 50% del sistema de dependència, malgrat reivindicar més fons per a la Comunitat Valenciana.

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.