Detingut en València per intentar matar al seu veí i ferir al fill

 

Un home de 55 anys i origen espanyol ha sigut detingut en València com a presumpte autor dels delictes de lesions i amenaces, després de ferir a un xic de 20 anys que tractava de defendre a son pare. La víctima ha sigut atesa en un hospital de València a conseqüència de les lesions, a on s’ha quedat ingressada i ha hagut de ser operada d’urgència.

 

Els fets s’han produït cap a les dos i mitja de la vesprada, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits de València, a on s’estava produint una discussió entre veïns i un havia tret un ganivet

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc, a on han sigut requerits per dos hòmens, pare i fill. El fill tenia una ferida sagnant en la mà, pel que els agents han demanat ràpidament presència sanitària. Una volta allà els servicis sanitaris l’han traslladat a un hospital de València, per a operar-lo.

 

Una discussió per una televisió, a punt d’acabar en apunyalament

Els agents han pogut saber que el pare de la víctima havia mantingut una discussió amb un veí, que l’acusava d’haver-li desbaratat la televisió, ja que no podia vore-la. Per eixa raó, el pare de la víctima havia accedit a mirar amb el sospitós l’antena de televisió de la finca per a comprovar que ningú les havia tocades.

 

Després de comprovar que tot estava correcte, els dos hòmens han anat al seu replà, a on el sospitós ha continuat amb la discussió, ha entrat en sa casa i ha tornat a eixir amb un ganivet en la mà per a amenaçar de mort al seu veí.

 

En eixe moment, el fill de la víctima ha eixit de sa casa, s’ha interposat entre els dos i ha agarrat la fulla del ganivet amb la mà per a evitar que son pare fora apunyalat. Per això, ha sigut ell el que ha acabat ferit, amb un tall profund en la mà.

 

Els agents han anat a casa del sospitós, qui ha reconegut els fets i ha entregat el ganivet a la Policia. Després de fer les gestions oportunes, ha sigut detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions i amenaces i ja ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.