Detingut en València un matrimoni per agredir-se mútuament davant del seu fill menor

Imagen de dos agentes de la Policía Nacional atendiendo un suceso

La parella ha sigut detinguda i el menor s’ha quedat a càrrer de la seua iaia | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un matrimoni, una xica de 28 anys i un xic de 30, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El xic l’ha agredit a ella i ella l’ha intimidat a ell amb un ganivet, tot en presència del seu fill de deu anys.

 

Els fets s’han produït este dilluns, sobre les cinc de la vesprada, quan la Policia ha rebut l’avís que una dona amenaçava amb una arma blanca al seu home en un pis del districte d’Abastos, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional de València en un comunicat.

 

Ràpidament, els agents s’han traslladat fins al lloc dels fets i s’han trobat la porta oberta i el xic en l’entrada. L’ara detingut ha manifestat als agents que la seua dona li havia amenaçat amb un ganivet durant una discussió i se n’havia anat de casa.

 

El xic estava molt nerviós, pel que els policies han entrat en la casa i han trobat a la dona, també molt nerviosa, en una habitació amb el seu fill.

 

El menor ho ha presenciat tot

Ella ha afirmat que havia tingut una discussió amb el seu marit pel consum d’alcohol i que ell s’havia posat agressiu i l’ha agarrat pels braços al mateix temps que l’ha insultat i l’ha sacsat. També ha assegurat que ella ha agarrat un ganivet per a que el seu home deixara d’agredir-la.

 

El fill de la parella, de només 10 anys, ha presenciat els fets i ha relatat als agents que son pare ha pegat a sa mare i que ella ha tret un ganivet.

 

Per tot això, els dos han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, mentres que el menor s’ha quedat a càrrec d’una de les seues iaies.

 

El xic té numerosos antecedents i dos reclamacions vigents per dos jutjats de València. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.