Detingut en València un matrimoni per agredir-se mútuament davant del seu fill menor

Imagen de dos agentes de la Policía Nacional atendiendo un suceso

La parella ha sigut detinguda i el menor s’ha quedat a càrrer de la seua iaia | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un matrimoni, una xica de 28 anys i un xic de 30, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El xic l’ha agredit a ella i ella l’ha intimidat a ell amb un ganivet, tot en presència del seu fill de deu anys.

 

Els fets s’han produït este dilluns, sobre les cinc de la vesprada, quan la Policia ha rebut l’avís que una dona amenaçava amb una arma blanca al seu home en un pis del districte d’Abastos, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional de València en un comunicat.

 

Ràpidament, els agents s’han traslladat fins al lloc dels fets i s’han trobat la porta oberta i el xic en l’entrada. L’ara detingut ha manifestat als agents que la seua dona li havia amenaçat amb un ganivet durant una discussió i se n’havia anat de casa.

 

El xic estava molt nerviós, pel que els policies han entrat en la casa i han trobat a la dona, també molt nerviosa, en una habitació amb el seu fill.

 

El menor ho ha presenciat tot

Ella ha afirmat que havia tingut una discussió amb el seu marit pel consum d’alcohol i que ell s’havia posat agressiu i l’ha agarrat pels braços al mateix temps que l’ha insultat i l’ha sacsat. També ha assegurat que ella ha agarrat un ganivet per a que el seu home deixara d’agredir-la.

 

El fill de la parella, de només 10 anys, ha presenciat els fets i ha relatat als agents que son pare ha pegat a sa mare i que ella ha tret un ganivet.

 

Per tot això, els dos han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, mentres que el menor s’ha quedat a càrrec d’una de les seues iaies.

 

El xic té numerosos antecedents i dos reclamacions vigents per dos jutjats de València. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.