17.5 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Detingut en València un matrimoni per agredir-se mútuament davant del seu fill menor

Imagen de dos agentes de la Policía Nacional atendiendo un suceso

La parella ha sigut detinguda i el menor s’ha quedat a càrrer de la seua iaia | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un matrimoni, una xica de 28 anys i un xic de 30, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El xic l’ha agredit a ella i ella l’ha intimidat a ell amb un ganivet, tot en presència del seu fill de deu anys.

 

Els fets s’han produït este dilluns, sobre les cinc de la vesprada, quan la Policia ha rebut l’avís que una dona amenaçava amb una arma blanca al seu home en un pis del districte d’Abastos, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional de València en un comunicat.

 

Ràpidament, els agents s’han traslladat fins al lloc dels fets i s’han trobat la porta oberta i el xic en l’entrada. L’ara detingut ha manifestat als agents que la seua dona li havia amenaçat amb un ganivet durant una discussió i se n’havia anat de casa.

 

El xic estava molt nerviós, pel que els policies han entrat en la casa i han trobat a la dona, també molt nerviosa, en una habitació amb el seu fill.

 

El menor ho ha presenciat tot

Ella ha afirmat que havia tingut una discussió amb el seu marit pel consum d’alcohol i que ell s’havia posat agressiu i l’ha agarrat pels braços al mateix temps que l’ha insultat i l’ha sacsat. També ha assegurat que ella ha agarrat un ganivet per a que el seu home deixara d’agredir-la.

 

El fill de la parella, de només 10 anys, ha presenciat els fets i ha relatat als agents que son pare ha pegat a sa mare i que ella ha tret un ganivet.

 

Per tot això, els dos han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, mentres que el menor s’ha quedat a càrrec d’una de les seues iaies.

 

El xic té numerosos antecedents i dos reclamacions vigents per dos jutjats de València. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.