Detingut en València un matrimoni per agredir-se mútuament davant del seu fill menor

Imagen de dos agentes de la Policía Nacional atendiendo un suceso

La parella ha sigut detinguda i el menor s’ha quedat a càrrer de la seua iaia | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un matrimoni, una xica de 28 anys i un xic de 30, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El xic l’ha agredit a ella i ella l’ha intimidat a ell amb un ganivet, tot en presència del seu fill de deu anys.

 

Els fets s’han produït este dilluns, sobre les cinc de la vesprada, quan la Policia ha rebut l’avís que una dona amenaçava amb una arma blanca al seu home en un pis del districte d’Abastos, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional de València en un comunicat.

 

Ràpidament, els agents s’han traslladat fins al lloc dels fets i s’han trobat la porta oberta i el xic en l’entrada. L’ara detingut ha manifestat als agents que la seua dona li havia amenaçat amb un ganivet durant una discussió i se n’havia anat de casa.

 

El xic estava molt nerviós, pel que els policies han entrat en la casa i han trobat a la dona, també molt nerviosa, en una habitació amb el seu fill.

 

El menor ho ha presenciat tot

Ella ha afirmat que havia tingut una discussió amb el seu marit pel consum d’alcohol i que ell s’havia posat agressiu i l’ha agarrat pels braços al mateix temps que l’ha insultat i l’ha sacsat. També ha assegurat que ella ha agarrat un ganivet per a que el seu home deixara d’agredir-la.

 

El fill de la parella, de només 10 anys, ha presenciat els fets i ha relatat als agents que son pare ha pegat a sa mare i que ella ha tret un ganivet.

 

Per tot això, els dos han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, mentres que el menor s’ha quedat a càrrec d’una de les seues iaies.

 

El xic té numerosos antecedents i dos reclamacions vigents per dos jutjats de València. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.