11.5 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Detingut en València un matrimoni per agredir-se mútuament davant del seu fill menor

Imagen de dos agentes de la Policía Nacional atendiendo un suceso

La parella ha sigut detinguda i el menor s’ha quedat a càrrer de la seua iaia | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un matrimoni, una xica de 28 anys i un xic de 30, com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El xic l’ha agredit a ella i ella l’ha intimidat a ell amb un ganivet, tot en presència del seu fill de deu anys.

 

Els fets s’han produït este dilluns, sobre les cinc de la vesprada, quan la Policia ha rebut l’avís que una dona amenaçava amb una arma blanca al seu home en un pis del districte d’Abastos, segons ha informat la Direcció de la Policia Nacional de València en un comunicat.

 

Ràpidament, els agents s’han traslladat fins al lloc dels fets i s’han trobat la porta oberta i el xic en l’entrada. L’ara detingut ha manifestat als agents que la seua dona li havia amenaçat amb un ganivet durant una discussió i se n’havia anat de casa.

 

El xic estava molt nerviós, pel que els policies han entrat en la casa i han trobat a la dona, també molt nerviosa, en una habitació amb el seu fill.

 

El menor ho ha presenciat tot

Ella ha afirmat que havia tingut una discussió amb el seu marit pel consum d’alcohol i que ell s’havia posat agressiu i l’ha agarrat pels braços al mateix temps que l’ha insultat i l’ha sacsat. També ha assegurat que ella ha agarrat un ganivet per a que el seu home deixara d’agredir-la.

 

El fill de la parella, de només 10 anys, ha presenciat els fets i ha relatat als agents que son pare ha pegat a sa mare i que ella ha tret un ganivet.

 

Per tot això, els dos han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, mentres que el menor s’ha quedat a càrrec d’una de les seues iaies.

 

El xic té numerosos antecedents i dos reclamacions vigents per dos jutjats de València. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La IA generativa pot ampliar la bretxa laboral sense polítiques públiques fermes

Un estudi de la UPV i UTAMED alerta que la IA generativa pot intensificar la vulnerabilitat de jóvens i majors i demana formació, transparència i accés equitatiu.

Detinguts dos menors per robar 250 euros i un patinet amb violència a Oliva (València)

Dos menors de 15 anys han sigut detinguts a Oliva per colpejar a un home i robar-li 250 euros i un patinet elèctric. El cas està ja en seu judicial.

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.

La Sindicatura de Comptes detecta incompliments molt significatius en els contractes d’emergència d’FGV per la DANA

Un informe de la Sindicatura de Comptes ha detectat incompliments molt significatius en contractes d'FGV lligats a la DANA de 2024, amb preus desviats i motivacions insuficients en diverses adjudicacions.

Cel nuvolós a València i Alacant i màximes en descens este dijous en la Comunitat

Jornada amb cel nuvolós a València i Alacant i intervals a Castelló. Descendixen les màximes de forma generalitzada i les mínimes baixen a l'interior nord.

Controlat l’incendi industrial a Alzira després de quasi quatre hores de treball

El foc en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons, al carrer Callao, va quedar controlat a les 22.32. Va haver-hi desallotjaments preventius en vivendes pròximes.

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.

L’Ajuntament d’Alacant ha aprovat l’ajuda de 300 euros per cada fill nascut en 2025

Alacant ha aprovat la resolució provisional de les ajudes per naixement de 2025: 300 euros per fill i 100.000 euros de dotació. 332 famílies ja assignades i la resta es pagarà amb càrrec a 2026 si complix les bases.