Detingut un home València al que li constava una reclamació per furtar 30.000 euros a un ancià

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’estació de tren Joaquín Sorolla de València a un home al que li constaven dos reclamacions policials, una d’elles per un presumpte delicte de robatori de 30.000 euros a una persona d’edat avançada usant el mètode de ‘la taca’.

 

L’home, de 66 anys, ha sigut interceptat per agents pertanyents a la Brigada Mòbil de Policia Nacional en intentar esquivar als policies en la zona d’escàner de l’estació de trens.

 

En mostrar una actitud sospitosa, l’han identificat i han comprovat que tenia una reclamació policial del 29 d’octubre per un suposat furt de 30.000 euros. A demés, li constava un altre requeriment judicial com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

 

El mètode de la taca

En concret, després d’algunes gestions, els investigadors han comprovat que l’individu estava en busca per uns fets ocorreguts en el districte de Salamanca en Madrid, en el que va furtar 30.000 euros a una persona d’avançada edat.

 

Els fets es van produir quan la víctima es va dirigir a una entitat bancària i va retirar els diners per a traslladar-los a una altra sucursal. Estos moviments van ser examinats pel sospitós, a demés de tres persones més.

 

Després de seguir els seus passos, el presumpte autor es va dirigir a la víctima dient-li que tenia una taca en la jaqueta. El perjudicat va anar al bany per a netejar-se, deixant la bolsa amb els diners descuidada durant uns segons, instants que van ser aprofitats per l’home detingut per a apoderar-se de l’efectiu. El detingut, amb antecedents policials, ha passat disposició judicial.

Últimes notícies

Un helicòpter rescata a un mastí exhaust durant una ruta de muntanya a la Marina Alta

Un mastí d'uns 80 quilos va ser evacuat en helicòpter en La Vall de la Gallinera després de quedar immobilitzat per esgotament a l'inici d'una ruta de muntanya amb el seu amo.

El Festival dels Arts manté les dates i avança el tancament amb més mesures acústiques

El Festival dels Arts se celebrarà els dies 5 i 6 de juny a la Ciutat de les Arts i les Ciències amb noves mesures acústiques, reducció de volum i fi de concerts a la 1 per a minimitzar l'impacte sonor.

La Generalitat obri quasi 70 punts d’atenció presencial per a la renda 2025

La Generalitat posa en marxa l'atenció presencial de la campanya de la renda 2025 amb prop de 70 punts en tota la Comunitat Valenciana per a ajudar gratis a confeccionar i presentar l'IRPF.

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.

El Consell amplia a 30,9 milions les ajudes al lloguer i garantix cobrir al 100% de sol·licitants en 2025

La Generalitat destina 7,1 milions addicionals a les ajudes al lloguer de 2025, eleva el pressupost total a 30,9 milions i assegura arribar al 100% de sol·licitants que complixen requisits per segon any consecutiu.

Huit morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana al maig, mateix balanç que un any abans

Huit persones van morir en accidents de trànsit al maig en la Comunitat Valenciana, el mateix número que un any abans, en un context de descens general de morts en carretera a Espanya.