Detingut un home València al que li constava una reclamació per furtar 30.000 euros a un ancià

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’estació de tren Joaquín Sorolla de València a un home al que li constaven dos reclamacions policials, una d’elles per un presumpte delicte de robatori de 30.000 euros a una persona d’edat avançada usant el mètode de ‘la taca’.

 

L’home, de 66 anys, ha sigut interceptat per agents pertanyents a la Brigada Mòbil de Policia Nacional en intentar esquivar als policies en la zona d’escàner de l’estació de trens.

 

En mostrar una actitud sospitosa, l’han identificat i han comprovat que tenia una reclamació policial del 29 d’octubre per un suposat furt de 30.000 euros. A demés, li constava un altre requeriment judicial com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

 

El mètode de la taca

En concret, després d’algunes gestions, els investigadors han comprovat que l’individu estava en busca per uns fets ocorreguts en el districte de Salamanca en Madrid, en el que va furtar 30.000 euros a una persona d’avançada edat.

 

Els fets es van produir quan la víctima es va dirigir a una entitat bancària i va retirar els diners per a traslladar-los a una altra sucursal. Estos moviments van ser examinats pel sospitós, a demés de tres persones més.

 

Després de seguir els seus passos, el presumpte autor es va dirigir a la víctima dient-li que tenia una taca en la jaqueta. El perjudicat va anar al bany per a netejar-se, deixant la bolsa amb els diners descuidada durant uns segons, instants que van ser aprofitats per l’home detingut per a apoderar-se de l’efectiu. El detingut, amb antecedents policials, ha passat disposició judicial.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.