Detingut un home València al que li constava una reclamació per furtar 30.000 euros a un ancià

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en l’estació de tren Joaquín Sorolla de València a un home al que li constaven dos reclamacions policials, una d’elles per un presumpte delicte de robatori de 30.000 euros a una persona d’edat avançada usant el mètode de ‘la taca’.

 

L’home, de 66 anys, ha sigut interceptat per agents pertanyents a la Brigada Mòbil de Policia Nacional en intentar esquivar als policies en la zona d’escàner de l’estació de trens.

 

En mostrar una actitud sospitosa, l’han identificat i han comprovat que tenia una reclamació policial del 29 d’octubre per un suposat furt de 30.000 euros. A demés, li constava un altre requeriment judicial com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força.

 

El mètode de la taca

En concret, després d’algunes gestions, els investigadors han comprovat que l’individu estava en busca per uns fets ocorreguts en el districte de Salamanca en Madrid, en el que va furtar 30.000 euros a una persona d’avançada edat.

 

Els fets es van produir quan la víctima es va dirigir a una entitat bancària i va retirar els diners per a traslladar-los a una altra sucursal. Estos moviments van ser examinats pel sospitós, a demés de tres persones més.

 

Després de seguir els seus passos, el presumpte autor es va dirigir a la víctima dient-li que tenia una taca en la jaqueta. El perjudicat va anar al bany per a netejar-se, deixant la bolsa amb els diners descuidada durant uns segons, instants que van ser aprofitats per l’home detingut per a apoderar-se de l’efectiu. El detingut, amb antecedents policials, ha passat disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.