Un xic agredix a la seua exparella i a una amiga en un bar de Russafa en València

Este divendres, 11 de setembre, cap a les 23.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 25 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El presumpte agressor va amenaçar i agredir a la seua exparella de la que té en vigor una ordre d’allunyament.

 

Segons han informat fonts policials, els fets s’hi han produït en un local del districte de Russafa en València, a on els agents han acudit ràpidament. En l’exterior de l’establiment, els agents han localitzat a tres persones que estaven barallant-se

 

Pel que pareix, el presumpte autor dels fets va començar a amenaçar i agredir a la seua exparella. Per este motiu, l’amiga de la víctima es va interposar, resultant també agredida, sense causar-li cap lesió. La policia va presenciar com una de les xiques estava perdent molta sang pel nas.

 

D’altra banda, la Policia ha descobert que el xic portava dins d’una motxilla un ganivet de cuina de 10 centímetres. A hores d’ara, el presumpte agressor que ja comptava amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.