Un xic agredix a la seua exparella i a una amiga en un bar de Russafa en València

Este divendres, 11 de setembre, cap a les 23.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 25 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El presumpte agressor va amenaçar i agredir a la seua exparella de la que té en vigor una ordre d’allunyament.

 

Segons han informat fonts policials, els fets s’hi han produït en un local del districte de Russafa en València, a on els agents han acudit ràpidament. En l’exterior de l’establiment, els agents han localitzat a tres persones que estaven barallant-se

 

Pel que pareix, el presumpte autor dels fets va començar a amenaçar i agredir a la seua exparella. Per este motiu, l’amiga de la víctima es va interposar, resultant també agredida, sense causar-li cap lesió. La policia va presenciar com una de les xiques estava perdent molta sang pel nas.

 

D’altra banda, la Policia ha descobert que el xic portava dins d’una motxilla un ganivet de cuina de 10 centímetres. A hores d’ara, el presumpte agressor que ja comptava amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.