Un xic agredix a la seua exparella i a una amiga en un bar de Russafa en València

Este divendres, 11 de setembre, cap a les 23.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 25 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El presumpte agressor va amenaçar i agredir a la seua exparella de la que té en vigor una ordre d’allunyament.

 

Segons han informat fonts policials, els fets s’hi han produït en un local del districte de Russafa en València, a on els agents han acudit ràpidament. En l’exterior de l’establiment, els agents han localitzat a tres persones que estaven barallant-se

 

Pel que pareix, el presumpte autor dels fets va començar a amenaçar i agredir a la seua exparella. Per este motiu, l’amiga de la víctima es va interposar, resultant també agredida, sense causar-li cap lesió. La policia va presenciar com una de les xiques estava perdent molta sang pel nas.

 

D’altra banda, la Policia ha descobert que el xic portava dins d’una motxilla un ganivet de cuina de 10 centímetres. A hores d’ara, el presumpte agressor que ja comptava amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.