Un xic agredix a la seua exparella i a una amiga en un bar de Russafa en València

Este divendres, 11 de setembre, cap a les 23.00 hores, diferents agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 25 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El presumpte agressor va amenaçar i agredir a la seua exparella de la que té en vigor una ordre d’allunyament.

 

Segons han informat fonts policials, els fets s’hi han produït en un local del districte de Russafa en València, a on els agents han acudit ràpidament. En l’exterior de l’establiment, els agents han localitzat a tres persones que estaven barallant-se

 

Pel que pareix, el presumpte autor dels fets va començar a amenaçar i agredir a la seua exparella. Per este motiu, l’amiga de la víctima es va interposar, resultant també agredida, sense causar-li cap lesió. La policia va presenciar com una de les xiques estava perdent molta sang pel nas.

 

D’altra banda, la Policia ha descobert que el xic portava dins d’una motxilla un ganivet de cuina de 10 centímetres. A hores d’ara, el presumpte agressor que ja comptava amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere

L’interior de València frega el ple per Setmana Santa i Benidorm lidera la costa

Els hotels de l'interior de la província de València aconseguixen una previsió d'ocupació del 87,4% entre Dijous Sant i Dilluns de Pasqua, mentres que Benidorm se situa al capdavant del litoral amb un 81,7%. El conjunt de la Comunitat Valenciana afronta la Setmana Santa amb una demanda elevada i marge per a millorar amb les reserves d'última hora.

Gayà celebra els seus 401 partits amb el València: del xiquet en la graderia al capità a Mestalla

José Luis Gayà aconseguix els 401 partits amb el València i es consolida com a sèptim jugador amb més partits en la història del club, orgullós de passar de la graderia a defendre l'escut.

Sarabia advertix d’un partit intens i ple d’alternatives davant el Rayo Vallecano

Eder Sarabia anticipa un dol molt dinàmic i intens davant el Rayo Vallecano, marcat per l'agressivitat i verticalitat del rival i pels dubtes després de l'aturada de seleccions.

La Policia investiga la mort per arma blanca d’un home en un parc de València

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 55 anys, sense llar i d'origen algerià, trobat sense vida en un parc de l'avinguda Jacinto Benavente de València.

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.