La Policia Nacional deté a un home en València per colpejar al seu bebé de huit mesos

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 34 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla, agredir al seu bebé de huit mesos. La menor va ser traslladada per la seua mare a l’hospital on va quedar ingressada. 

 

Els fets van succeir a les deu i mitja del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Russafa a València, on pel que sembla hi havia una discussió de parella

 

La patrulla es va dirigir ràpidament al lloc, on van localitzar a un home sense samarreta, en actitud agressiva i sagnant per una mà i a una dona amb la qual discutia. Sembla que la dona li estava recriminant a la seua parella que el dia anterior mentre ella es trobava treballant, hauria pegat a la filla de huit mesos que tenen en comú, extrem que ell hauria confirmat a la seua parella.

 

La xiqueta presentava diversos hematomes 

Els agents van esbrinar que pel que sembla, el dia d’abans mentre la dona es trobava en el seu lloc de treball, va rebre una trucada dels seus sogres, per a informar-lo que la xiqueta estava amb ells, ja que el seu fill estava molt nerviós perquè li havia caigut la bebé. Quan la dona va anar a recollir a la seua filla, va observar que tenia diversos hematomes, un d’ells en la cara, per la qual cosa la va traslladar a l’hospital, on va quedar ingressada.

 

Davant tals fets, els agents es van posar en contacte amb l’hospital, que va verificar els fets i va manifestar que ja havien donat part al Jutjat de Guàrdia de les lesions que presentava el bebé, per la qual cosa la patrulla va detindre a ‘home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.