La Policia Nacional deté a un home en València per colpejar al seu bebé de huit mesos

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 34 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla, agredir al seu bebé de huit mesos. La menor va ser traslladada per la seua mare a l’hospital on va quedar ingressada. 

 

Els fets van succeir a les deu i mitja del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Russafa a València, on pel que sembla hi havia una discussió de parella

 

La patrulla es va dirigir ràpidament al lloc, on van localitzar a un home sense samarreta, en actitud agressiva i sagnant per una mà i a una dona amb la qual discutia. Sembla que la dona li estava recriminant a la seua parella que el dia anterior mentre ella es trobava treballant, hauria pegat a la filla de huit mesos que tenen en comú, extrem que ell hauria confirmat a la seua parella.

 

La xiqueta presentava diversos hematomes 

Els agents van esbrinar que pel que sembla, el dia d’abans mentre la dona es trobava en el seu lloc de treball, va rebre una trucada dels seus sogres, per a informar-lo que la xiqueta estava amb ells, ja que el seu fill estava molt nerviós perquè li havia caigut la bebé. Quan la dona va anar a recollir a la seua filla, va observar que tenia diversos hematomes, un d’ells en la cara, per la qual cosa la va traslladar a l’hospital, on va quedar ingressada.

 

Davant tals fets, els agents es van posar en contacte amb l’hospital, que va verificar els fets i va manifestar que ja havien donat part al Jutjat de Guàrdia de les lesions que presentava el bebé, per la qual cosa la patrulla va detindre a ‘home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.

El Vila-real defén a Oviedo la seua bona ratxa històrica en Primera

El Vila-real visita a l'Oviedo en la jornada 33 amb un balanç positiu en les seues dos úniques visites de lliga a Primera: un empat sense gols i una remuntada memorable.

Mor l’elefanta Miri en el Bioparc de València després d’una ferida causada per un altre elefant

L'elefanta Miri ha mort en el Bioparc de València després que un mascle li perforara una artèria amb els seus ullals, malgrat la ràpida intervenció de l'equip de cuidadors.