La Policia Nacional deté a un home en València per colpejar al seu bebé de huit mesos

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 34 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla, agredir al seu bebé de huit mesos. La menor va ser traslladada per la seua mare a l’hospital on va quedar ingressada. 

 

Els fets van succeir a les deu i mitja del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Russafa a València, on pel que sembla hi havia una discussió de parella

 

La patrulla es va dirigir ràpidament al lloc, on van localitzar a un home sense samarreta, en actitud agressiva i sagnant per una mà i a una dona amb la qual discutia. Sembla que la dona li estava recriminant a la seua parella que el dia anterior mentre ella es trobava treballant, hauria pegat a la filla de huit mesos que tenen en comú, extrem que ell hauria confirmat a la seua parella.

 

La xiqueta presentava diversos hematomes 

Els agents van esbrinar que pel que sembla, el dia d’abans mentre la dona es trobava en el seu lloc de treball, va rebre una trucada dels seus sogres, per a informar-lo que la xiqueta estava amb ells, ja que el seu fill estava molt nerviós perquè li havia caigut la bebé. Quan la dona va anar a recollir a la seua filla, va observar que tenia diversos hematomes, un d’ells en la cara, per la qual cosa la va traslladar a l’hospital, on va quedar ingressada.

 

Davant tals fets, els agents es van posar en contacte amb l’hospital, que va verificar els fets i va manifestar que ja havien donat part al Jutjat de Guàrdia de les lesions que presentava el bebé, per la qual cosa la patrulla va detindre a ‘home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.