15 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La Policia Nacional deté a un home en València per colpejar al seu bebé de huit mesos

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 34 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla, agredir al seu bebé de huit mesos. La menor va ser traslladada per la seua mare a l’hospital on va quedar ingressada. 

 

Els fets van succeir a les deu i mitja del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Russafa a València, on pel que sembla hi havia una discussió de parella

 

La patrulla es va dirigir ràpidament al lloc, on van localitzar a un home sense samarreta, en actitud agressiva i sagnant per una mà i a una dona amb la qual discutia. Sembla que la dona li estava recriminant a la seua parella que el dia anterior mentre ella es trobava treballant, hauria pegat a la filla de huit mesos que tenen en comú, extrem que ell hauria confirmat a la seua parella.

 

La xiqueta presentava diversos hematomes 

Els agents van esbrinar que pel que sembla, el dia d’abans mentre la dona es trobava en el seu lloc de treball, va rebre una trucada dels seus sogres, per a informar-lo que la xiqueta estava amb ells, ja que el seu fill estava molt nerviós perquè li havia caigut la bebé. Quan la dona va anar a recollir a la seua filla, va observar que tenia diversos hematomes, un d’ells en la cara, per la qual cosa la va traslladar a l’hospital, on va quedar ingressada.

 

Davant tals fets, els agents es van posar en contacte amb l’hospital, que va verificar els fets i va manifestar que ja havien donat part al Jutjat de Guàrdia de les lesions que presentava el bebé, per la qual cosa la patrulla va detindre a ‘home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.

Feijóo va reiterar davant la jutgessa que les riuades per la DANA van ser una emergència nacional

Feijóo va declarar com a testimoni per la gestió de la DANA i va sostindre que l'episodi havia de tractar-se com a emergència nacional. Va afirmar que la coordinació estatal era necessària i que el Govern no la va assumir.

Mor una dona en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona ha mort en l'incendi d'una vivenda situada en el tercer pis d'un edifici de cinc altures a Vila-real. Dos dotacions de bombers han intervingut i els sanitaris han confirmat la defunció.

Pérez Llorca defén impulsar una llei valenciana de costes per a protegir el litoral

Pérez Llorca ha defés la gestió del Consell en la protecció del litoral i ha anunciat l'impuls d'una llei valenciana de costes. La norma, basada en l'Estatut, ha sigut presentada com una via per a reforçar la capacitat autonòmica i millorar la defensa de platges i fronts urbans.