La Policia Nacional deté a un home en València per colpejar al seu bebé de huit mesos

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 34 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla, agredir al seu bebé de huit mesos. La menor va ser traslladada per la seua mare a l’hospital on va quedar ingressada. 

 

Els fets van succeir a les deu i mitja del matí, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer del districte de Russafa a València, on pel que sembla hi havia una discussió de parella

 

La patrulla es va dirigir ràpidament al lloc, on van localitzar a un home sense samarreta, en actitud agressiva i sagnant per una mà i a una dona amb la qual discutia. Sembla que la dona li estava recriminant a la seua parella que el dia anterior mentre ella es trobava treballant, hauria pegat a la filla de huit mesos que tenen en comú, extrem que ell hauria confirmat a la seua parella.

 

La xiqueta presentava diversos hematomes 

Els agents van esbrinar que pel que sembla, el dia d’abans mentre la dona es trobava en el seu lloc de treball, va rebre una trucada dels seus sogres, per a informar-lo que la xiqueta estava amb ells, ja que el seu fill estava molt nerviós perquè li havia caigut la bebé. Quan la dona va anar a recollir a la seua filla, va observar que tenia diversos hematomes, un d’ells en la cara, per la qual cosa la va traslladar a l’hospital, on va quedar ingressada.

 

Davant tals fets, els agents es van posar en contacte amb l’hospital, que va verificar els fets i va manifestar que ja havien donat part al Jutjat de Guàrdia de les lesions que presentava el bebé, per la qual cosa la patrulla va detindre a ‘home com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.