18.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut un xic per agredir i mossegar a un conegut seu per ser gai en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat d’agredir i mossegar en el muscle a un conegut seu per ser gai, segons ha informat la Direcció del cos de seguretat en un comunicat.

 

L’arrestat, de 26 anys, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’odi este dissabte cap a les 19.00 hores. Eixe dia la víctima es trobava en la via pública, dins del seu cotxe, i l’agressor, conegut seu, es va introduir amb ell. Una volta dins, va començar a pegar-li punyades en la cara i en el cap i li va mossegar en el muscle dret, al mateix temps que li deia que el motiu de l’agressió era «per gai».

 

A conseqüència d’esta presumpta agressió, la víctima va haver de rebre assistència sanitària i va patir un traumatisme cranioencefàlic, edema en un ull, una excoriació en el muscle i diferents hematomes. El sospitós, a demés, va danyar el cotxe i una grua va haver de traslladar-lo.

 

Després de tindre coneixement de l’ocorregut, els agents van trobar al presumpte autor de l’agressió i el van detindre per un delicte d’odi. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.