14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut un xic per agredir i mossegar a un conegut seu per ser gai en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat d’agredir i mossegar en el muscle a un conegut seu per ser gai, segons ha informat la Direcció del cos de seguretat en un comunicat.

 

L’arrestat, de 26 anys, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’odi este dissabte cap a les 19.00 hores. Eixe dia la víctima es trobava en la via pública, dins del seu cotxe, i l’agressor, conegut seu, es va introduir amb ell. Una volta dins, va començar a pegar-li punyades en la cara i en el cap i li va mossegar en el muscle dret, al mateix temps que li deia que el motiu de l’agressió era «per gai».

 

A conseqüència d’esta presumpta agressió, la víctima va haver de rebre assistència sanitària i va patir un traumatisme cranioencefàlic, edema en un ull, una excoriació en el muscle i diferents hematomes. El sospitós, a demés, va danyar el cotxe i una grua va haver de traslladar-lo.

 

Després de tindre coneixement de l’ocorregut, els agents van trobar al presumpte autor de l’agressió i el van detindre per un delicte d’odi. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.