Detingut un xic per agredir i mossegar a un conegut seu per ser gai en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat d’agredir i mossegar en el muscle a un conegut seu per ser gai, segons ha informat la Direcció del cos de seguretat en un comunicat.

 

L’arrestat, de 26 anys, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’odi este dissabte cap a les 19.00 hores. Eixe dia la víctima es trobava en la via pública, dins del seu cotxe, i l’agressor, conegut seu, es va introduir amb ell. Una volta dins, va començar a pegar-li punyades en la cara i en el cap i li va mossegar en el muscle dret, al mateix temps que li deia que el motiu de l’agressió era «per gai».

 

A conseqüència d’esta presumpta agressió, la víctima va haver de rebre assistència sanitària i va patir un traumatisme cranioencefàlic, edema en un ull, una excoriació en el muscle i diferents hematomes. El sospitós, a demés, va danyar el cotxe i una grua va haver de traslladar-lo.

 

Després de tindre coneixement de l’ocorregut, els agents van trobar al presumpte autor de l’agressió i el van detindre per un delicte d’odi. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.

Un accident a l’A-7 col·lapsa el trànsit a Bétera en ple inici d’operació eixida

Un accident sense víctimes mortals a l’A-7 a l’altura de Bétera ha provocat fins a 17 quilòmetres de retencions en sentit Barcelona i 13 en sentit Alacant, coincidint amb l’operació especial d’estiu.

Un jutjat de València rebutja ampliar la causa contra l’excomissionat de la DANA

El jutjat que investiga la presumpta falsificació del títol universitari de José María Ángel ha descartat ampliar la instrucció als delictes de prevaricació i nomenament il·legal en no vore indicis que els responsables polítics conegueren la possible manca de titulació.

El Consell reclama una investigació ràpida i responsabilitats penals pels incendis

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha agraït la faena dels efectius que lluiten contra l’incendi de la Vall d'Uixó i ha reclamat una investigació ràpida i conseqüències penals. També ha criticat que, quatre anys després de l’incendi de Bejís, les víctimes continuen sense ser resarcides ni tindre procediment judicial obert.
FILMOTECA D'ESTIU