Detingut un xic per agredir i mossegar a un conegut seu per ser gai en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat d’agredir i mossegar en el muscle a un conegut seu per ser gai, segons ha informat la Direcció del cos de seguretat en un comunicat.

 

L’arrestat, de 26 anys, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’odi este dissabte cap a les 19.00 hores. Eixe dia la víctima es trobava en la via pública, dins del seu cotxe, i l’agressor, conegut seu, es va introduir amb ell. Una volta dins, va començar a pegar-li punyades en la cara i en el cap i li va mossegar en el muscle dret, al mateix temps que li deia que el motiu de l’agressió era «per gai».

 

A conseqüència d’esta presumpta agressió, la víctima va haver de rebre assistència sanitària i va patir un traumatisme cranioencefàlic, edema en un ull, una excoriació en el muscle i diferents hematomes. El sospitós, a demés, va danyar el cotxe i una grua va haver de traslladar-lo.

 

Després de tindre coneixement de l’ocorregut, els agents van trobar al presumpte autor de l’agressió i el van detindre per un delicte d’odi. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU