Detingut un xic per agredir i mossegar a un conegut seu per ser gai en Sagunt

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), acusat d’agredir i mossegar en el muscle a un conegut seu per ser gai, segons ha informat la Direcció del cos de seguretat en un comunicat.

 

L’arrestat, de 26 anys, ha sigut detingut per un presumpte delicte d’odi este dissabte cap a les 19.00 hores. Eixe dia la víctima es trobava en la via pública, dins del seu cotxe, i l’agressor, conegut seu, es va introduir amb ell. Una volta dins, va començar a pegar-li punyades en la cara i en el cap i li va mossegar en el muscle dret, al mateix temps que li deia que el motiu de l’agressió era «per gai».

 

A conseqüència d’esta presumpta agressió, la víctima va haver de rebre assistència sanitària i va patir un traumatisme cranioencefàlic, edema en un ull, una excoriació en el muscle i diferents hematomes. El sospitós, a demés, va danyar el cotxe i una grua va haver de traslladar-lo.

 

Després de tindre coneixement de l’ocorregut, els agents van trobar al presumpte autor de l’agressió i el van detindre per un delicte d’odi. L’arrestat, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.