13.1 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Detenen a un xic acusat de fer un robatori a punta de navalla en Alberic

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un xic com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i intimidació i trencament d’ordre d’allunyament en la localitat d’Alberic, en la comarca de la Ribera (València).

Tal com ha explicat l’institut armat a través d’un comunicat, diferents agents van iniciar un operatiu en tindre coneixement  d’un robatori amb violència en el que l’autor va posar una navalla en el coll a la víctima, li agarra la bossa de mà i li va causar diferents lesions amb l’arma blanca a la mà.

Fruit de les gestions fetes pels responsables d’este operatiu es va conseguir detindre a un xic de 27 anys de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i intimidació i trencament d’ordre d’allunyament.

 

Robatori en el metro d’Alberic

En el registre dut a terme dins de la casa els agents trobaren la bossa de mà de la víctima, l‘arma blanca usada i la roba que portava en el moment de cometre el fet.

La Guàrdia Civil buscava des de feia un temps al sospitós per un altre delicte de robatori amb intimidació que va realitzar en l’estació de metro d’Alberic i un trencament d’ordre d’allunyament sobre la seua parella fet el passat 10 de novembre.

Ara com ara les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.3 d’Alzira.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.