Detenen a un xic acusat de fer un robatori a punta de navalla en Alberic

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un xic com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i intimidació i trencament d’ordre d’allunyament en la localitat d’Alberic, en la comarca de la Ribera (València).

Tal com ha explicat l’institut armat a través d’un comunicat, diferents agents van iniciar un operatiu en tindre coneixement  d’un robatori amb violència en el que l’autor va posar una navalla en el coll a la víctima, li agarra la bossa de mà i li va causar diferents lesions amb l’arma blanca a la mà.

Fruit de les gestions fetes pels responsables d’este operatiu es va conseguir detindre a un xic de 27 anys de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i intimidació i trencament d’ordre d’allunyament.

 

Robatori en el metro d’Alberic

En el registre dut a terme dins de la casa els agents trobaren la bossa de mà de la víctima, l‘arma blanca usada i la roba que portava en el moment de cometre el fet.

La Guàrdia Civil buscava des de feia un temps al sospitós per un altre delicte de robatori amb intimidació que va realitzar en l’estació de metro d’Alberic i un trencament d’ordre d’allunyament sobre la seua parella fet el passat 10 de novembre.

Ara com ara les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.3 d’Alzira.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.