Detenen a un xic acusat de fer un robatori a punta de navalla en Alberic

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un xic com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i intimidació i trencament d’ordre d’allunyament en la localitat d’Alberic, en la comarca de la Ribera (València).

Tal com ha explicat l’institut armat a través d’un comunicat, diferents agents van iniciar un operatiu en tindre coneixement  d’un robatori amb violència en el que l’autor va posar una navalla en el coll a la víctima, li agarra la bossa de mà i li va causar diferents lesions amb l’arma blanca a la mà.

Fruit de les gestions fetes pels responsables d’este operatiu es va conseguir detindre a un xic de 27 anys de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i intimidació i trencament d’ordre d’allunyament.

 

Robatori en el metro d’Alberic

En el registre dut a terme dins de la casa els agents trobaren la bossa de mà de la víctima, l‘arma blanca usada i la roba que portava en el moment de cometre el fet.

La Guàrdia Civil buscava des de feia un temps al sospitós per un altre delicte de robatori amb intimidació que va realitzar en l’estació de metro d’Alberic i un trencament d’ordre d’allunyament sobre la seua parella fet el passat 10 de novembre.

Ara com ara les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.3 d’Alzira.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU