Detenen a un xic acusat de fer un robatori a punta de navalla en Alberic

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un xic com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i intimidació i trencament d’ordre d’allunyament en la localitat d’Alberic, en la comarca de la Ribera (València).

Tal com ha explicat l’institut armat a través d’un comunicat, diferents agents van iniciar un operatiu en tindre coneixement  d’un robatori amb violència en el que l’autor va posar una navalla en el coll a la víctima, li agarra la bossa de mà i li va causar diferents lesions amb l’arma blanca a la mà.

Fruit de les gestions fetes pels responsables d’este operatiu es va conseguir detindre a un xic de 27 anys de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de delictes de robatori amb violència i intimidació i trencament d’ordre d’allunyament.

 

Robatori en el metro d’Alberic

En el registre dut a terme dins de la casa els agents trobaren la bossa de mà de la víctima, l‘arma blanca usada i la roba que portava en el moment de cometre el fet.

La Guàrdia Civil buscava des de feia un temps al sospitós per un altre delicte de robatori amb intimidació que va realitzar en l’estació de metro d’Alberic i un trencament d’ordre d’allunyament sobre la seua parella fet el passat 10 de novembre.

Ara com ara les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm.3 d’Alzira.

Últimes notícies

El sacerdot expulsat per Roma qualifica de injusta la decisió i denuncia indefensió

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha qualificat d injust el decret del papa Lleó XIV que l expulsa de l estat clerical i ha denunciat que s ha quedat sense dret de defensa, en ignorar-se, segons sosté, els seus arguments doctrinals.

La Generalitat alerta que la regularització d’immigrants pot impactar en tot l’espai europeu

La Generalitat Valenciana ha demanat al Tribunal Suprem que eleve al TJUE la regularització extraordinària d’immigrants aprovada per l’Estat, en considerar que pot afectar l’espai europeu de llibertat, seguretat i justícia i que s’ha fet sense coordinació amb la Unió Europea.

El TSJCV avala les delegacions d’obres d’Edificant acordades per un Consell en funcions

El TSJCV ha rebutjat els recursos de la Generalitat que buscaven anul·lar delegacions d’obres d’Edificant aprovades en 2023, en plena etapa de Consell en funcions, i confirma que eren gestió ordinària.

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.

Vuit jugadors deixen el València CF en finalitzar el contracte este dimarts

Vuit futbolistes, quatre en propietat i quatre cedits, tanquen este dimarts la seua etapa al València CF en finalitzar els seus contractes i acords de cessió.

Un jove de 16 anys rep una envestida lleu als bous del Grau de Castelló

Un jove de 16 anys ha resultat ferit lleu este dimarts en el recinte taurí del Grau de Castelló durant els festejos de Sant Pere, sense necessitat de trasllat a l’hospital.