Detingut un xiquet en València per acusar a un altre falsament de robar-li el mòbil per a cobrar l’assegurança

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un menor, de 16 anys, com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte, en denunciar que li havien robat amb violència el seu telèfon mòbil i acusar d’això a un altre menor falsament.

 

Segons fonts policials, a l’acusat també se li imputa un delicte d’estafa en grau de temptativa, ja que el denunciant va fer ús de l’assegurança que cobria el robatori de la seua terminal, sense arribar a cobrar-lo gràcies a la investigació.

 

Els fets es van produir el passat mes de setembre, quan un adolescent, va formular una denúncia a on relatava ser víctima per part d’un grup de tres jóvens que li van abordar, intimidant-li i li van demanar el seu telèfon mòbil, arribant a pegar-li i traure-li una navalla, conseguint finalment emportar-se la seua terminal. A demés, el presumpte autor dels fets assenyalava a un menor al qual coneixia com un dels seus atacants.

Incongruències en la denúncia

Davant la gravetat dels fets, els policies van iniciar una investigació per a esclarir els fets. Els agents van començar a trobar incongruències en el relat de la presumpta víctima

 

Posteriorment, els investigadors van localitzar al menor d’edat, presumptament agressor, al qual acusava en la denúncia resultant que el mateix tenia una coartada per al dia i hora dels fets, ja que es trobava jugant un partit de futbol federat aportant documentació i testimonis.

 

Una venjança, el motiu de la falsa denúncia

Finalment, els agents van descobrir que realment no li havien robat el mòbil a la víctima ni va haver-hi cap agressió, però el xiquet necessitava una denúncia de robatori amb violència per a cobrar l’assegurança, del qual va fer ús, però del que no va arribar a rebre gens de diners gràcies a la investigació duta a terme.

 

D’altra banda, les autoritats van poder comprovar que el menor d’edat va acusar l’altre adolescent per venjança, ja que havien tingut problemes previs. El detingut, sense antecedents policials, ha sigut posat en llibertat després d’informar Fiscalia de Menors.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.