Detingut en Xixona un fugitiu perillós buscat en Sèrbia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xixona, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un fugitiu al que li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats sèrbies per la possessió il·lícita de grans quantitats d’armes, explosius i munició.

 

Les investigacions van començar durant el mes d’octubre, quan la Policia de Sèrbia, a través de la Xarxa Enfast, va informar que un individu reclamat al seu país podria trobar-se en Espanya fent ús d’una identitat croata obtinguda fraudulentament.

 

En eixa informació es detallava que el fugitiu era buscat per possessió il·lícita de gran quantitat d’armes i explosius. Concretament, l’any 2015 es va dur a terme un registre en sa casa de la localitat sèrbia de Vrsac, a on els agents de la Policia van trobar nou rifles, cinc pistoles, una magrana de , una mina i grans sumes de munició de diferents calibres

 

La informació inicial indicava que el fugitiu podria estar residint en el municipi de Mutxamel o en alguna localitat pròxima, pel que els agents de la Policia Nacional especialitzats en fugitius es van desplaçar fins al lloc. A través de les gestions practicades sobre el terreny, van poder trobar al pròfug en un xalet solitari i aïllat dels afores de Xixona, en el que tractava d’ocultar-se sense eixir més que per al mínim i imprescindible. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.