Detingut en Xixona un fugitiu perillós buscat en Sèrbia

Ejemplo de shortcode con estilo
  Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xixona, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un fugitiu al que li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats sèrbies per la possessió il·lícita de grans quantitats d’armes, explosius i munició.   Les investigacions van començar durant el mes d’octubre, […]

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xixona, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un fugitiu al que li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats sèrbies per la possessió il·lícita de grans quantitats d’armes, explosius i munició.

 

Les investigacions van començar durant el mes d’octubre, quan la Policia de Sèrbia, a través de la Xarxa Enfast, va informar que un individu reclamat al seu país podria trobar-se en Espanya fent ús d’una identitat croata obtinguda fraudulentament.

 

En eixa informació es detallava que el fugitiu era buscat per possessió il·lícita de gran quantitat d’armes i explosius. Concretament, l’any 2015 es va dur a terme un registre en sa casa de la localitat sèrbia de Vrsac, a on els agents de la Policia van trobar nou rifles, cinc pistoles, una magrana de mà, una mina i grans sumes de munició de diferents calibres. 

 

La informació inicial indicava que el fugitiu podria estar residint en el municipi de Mutxamel o en alguna localitat pròxima, pel que els agents de la Policia Nacional especialitzats en fugitius es van desplaçar fins al lloc. A través de les gestions practicades sobre el terreny, van poder trobar al pròfug en un xalet solitari i aïllat dels afores de Xixona, en el que tractava d’ocultar-se sense eixir més que per al mínim i imprescindible. 

Últimes notícies

Jesús de Miguel mor després d’un colp en el Tenerife-Andorra

El davanter del CD Tenerife, de 30 anys i exjugador del Castelló, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria per un colp al pit durant el partit contra el FC Andorra.

Set allotjaments turístics sense llicència a Intempo

La Policia Nacional i la Policia Local han detectat set allotjaments sense llicència a Intempo, a Benidorm. L’Ajuntament tramitarà els expedients sancionadors corresponents.

Rescaten un home d’un incendi en un habitatge de planta baixa a Torrevella

Els bombers han rescatat un home d’un incendi en un habitatge de planta baixa de Torrevella, provocat presumptament per una olla deixada al foc. L’afectat ha sigut traslladat a l’hospital per inhalació de fum.

L’exalcalde de Benijófar afronta una petició de presó

El juí a l’exalcalde de Benijófar per presumptes irregularitats en un conveni urbanístic ha començat a Elx. La Fiscalia demana tres anys de presó.

El sud valencià afronta ruixats intensos i una baixada tèrmica

La Comunitat Valenciana tindrà ruixats forts al sud, amb tempestes possibles a Alacant i a l’extrem sud del litoral de València. Les màximes baixaran notablement en punts de l’interior.

Alerta groga per pluges intenses a Alacant i València

L’avís preveu fins a 30 litres per metre quadrat en una hora al litoral sud d’Alacant. També afecta l’interior alacantí i el litoral sud de València.

Un any després de dimitir, Mazón conserva l’escó en Les Corts

Un any després de deixar la presidència de la Generalitat, Carlos Mazón continua com a diputat i té una oficina d’expresident a Alacant. Les associacions de víctimes li demanen que abandone la política.

Elisa Núñez s’afilia al PP per contribuir al canvi polític

L’exconsellera de Vox Elisa Núñez s’ha afiliat al PP, partit en què ja va estar vinculada entre 2003 i 2011. Vol aportar la seua experiència al projecte.