Detingut en Xixona un fugitiu perillós buscat en Sèrbia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xixona, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un fugitiu al que li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats sèrbies per la possessió il·lícita de grans quantitats d’armes, explosius i munició.

 

Les investigacions van començar durant el mes d’octubre, quan la Policia de Sèrbia, a través de la Xarxa Enfast, va informar que un individu reclamat al seu país podria trobar-se en Espanya fent ús d’una identitat croata obtinguda fraudulentament.

 

En eixa informació es detallava que el fugitiu era buscat per possessió il·lícita de gran quantitat d’armes i explosius. Concretament, l’any 2015 es va dur a terme un registre en sa casa de la localitat sèrbia de Vrsac, a on els agents de la Policia van trobar nou rifles, cinc pistoles, una magrana de , una mina i grans sumes de munició de diferents calibres

 

La informació inicial indicava que el fugitiu podria estar residint en el municipi de Mutxamel o en alguna localitat pròxima, pel que els agents de la Policia Nacional especialitzats en fugitius es van desplaçar fins al lloc. A través de les gestions practicades sobre el terreny, van poder trobar al pròfug en un xalet solitari i aïllat dels afores de Xixona, en el que tractava d’ocultar-se sense eixir més que per al mínim i imprescindible. 

Últimes notícies

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.