Detingut en Xixona un fugitiu perillós buscat en Sèrbia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Xixona, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), a un fugitiu al que li constava una Ordre Internacional de Detenció interposada per les autoritats sèrbies per la possessió il·lícita de grans quantitats d’armes, explosius i munició.

 

Les investigacions van començar durant el mes d’octubre, quan la Policia de Sèrbia, a través de la Xarxa Enfast, va informar que un individu reclamat al seu país podria trobar-se en Espanya fent ús d’una identitat croata obtinguda fraudulentament.

 

En eixa informació es detallava que el fugitiu era buscat per possessió il·lícita de gran quantitat d’armes i explosius. Concretament, l’any 2015 es va dur a terme un registre en sa casa de la localitat sèrbia de Vrsac, a on els agents de la Policia van trobar nou rifles, cinc pistoles, una magrana de , una mina i grans sumes de munició de diferents calibres

 

La informació inicial indicava que el fugitiu podria estar residint en el municipi de Mutxamel o en alguna localitat pròxima, pel que els agents de la Policia Nacional especialitzats en fugitius es van desplaçar fins al lloc. A través de les gestions practicades sobre el terreny, van poder trobar al pròfug en un xalet solitari i aïllat dels afores de Xixona, en el que tractava d’ocultar-se sense eixir més que per al mínim i imprescindible. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.

Deu comunitats en avís per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en risc important

Deu comunitats mantenen avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en nivell taronja per ratxes molt fortes i ones que poden aconseguir els 10 metres.

Les dones continuen entropessant amb vetos en la Setmana Santa malgrat dècades d’avanços

La participació de les dones en la Setmana Santa ha avançat amb confraries mixtes i quadrilles femenines, però persistixen vetos i plets que aconseguixen fins i tot a Estrasburg.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu a Requena

El dispositiu de rescat manté per quart dia consecutiu la busca d'un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, amb mitjans terrestres i drons.

Carlos Mazón evita valorar la seua citació judicial per respecte al procés de la DANA

Carlos Mazón refusa comentar la seua citació com a testimoni per la gestió de la DANA de València de 2024, en la qual van morir 230 persones, al·legant respecte al procés judicial.

El València Basket defén el seu paper de favorit davant el Ensino Lugo en la Copa de la Reina

El València Basket arriba als quarts de final de la Copa de la Reina davant el Ensino Lugo amb l'etiqueta de favorit i l'oportunitat de rescabalar-se després de l'eliminació del passat any. El conjunt taronja busca trobar en el torneig estabilitat i un impuls anímic en una temporada marcada pels alts i baixos.

L’oposició exigix a Mazón que diga la veritat en el seu testifical per la dana

PSPV i Compromís celebren que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la dana i li recorden que està obligat a dir la veritat, mentres PP i Vox demanen respecte a les decisions judicials.

PP i Vox reivindiquen l’alleujament fiscal de les noves deduccions enfront de les acusacions de populisme

El ple de Les Corts debat la convalidació de dos decrets que amplien les deduccions fiscals en la Comunitat Valenciana per gastos sanitaris i de música, mesures que PP i Vox presenten com a alleujament per a la classe mitjana i que l'oposició titlla de populisme fiscal i regal a les rendes altes.