Detenen a un home en València per amenaçar a la seua parella i fer xocar el seu cotxe a propòsit

 

Agents de la Policia Local de València han detingut en la matinada d’este diumenge a un home que presumptament va llançar el seu vehicle contra uns bol·lards en la plaça Santa Úrsula de València quan circulava amb la seua parella, a la que li havia amenaçat dient-li que anava a xocar el cotxe després d’una discussió mantinguda en un pub.

 

Segons fonts policials, pel que pareix no era la primera vegada que el detingut llançava una amenaça de provocar un accident voluntari amb la víctima dins del cotxe. La dona va tractar de fugir, però suposadament va ser perseguida per l’ara arrestat, que la va colpejar i li va llevar el mòbil perquè no poguera avisar als agents.

 

Un vianant va avisar a agents que patrullaven pel carrer Guillem de Castro que havien sentit un fort colp i els crits d’una dona que demanava auxili.

 

La víctima es trobava molt alterada

Els policies van continuar la seua vigilància nocturna i, a l’altura de les Torres de Quart, van observar que un cotxe que havia xocat contra dos bol·lards contigus al monument, en la Plaça Santa Úrsula. En l’exterior del cotxe hi havia un home al costat d’una dona que es trobava plorant i en un estat molt alterat.

 

Davant les preguntes dels agents, la dona els va relatar que l’home, amb qui manté un any de relació, havia estampat el cotxe de manera intencionada contra els bol·lards en el transcurs d’una discussió, que s’havia iniciat moments abans dins d’un pub a on prenien alguna consumició i a on ell l’havia colpejada.

 

Segons l’explicació de la víctima, les discussions eren molt habituals davant la gelosia de la seua parella que, segons va poder comprovar la Policia, té en vigor una ordre d’allunyament d’una relació anterior.

 

Una dona controlada per la seua parella

La víctima els va relatar que patia el control del detingut de manera constant, fins al punt que no podia entrar ni eixir de la casa lliurement sense el seu consentiment, es negava al fet que tinguera claus i només eixia al carrer amb ell, que fins i tot la portava i recollia del treball diàriament.

 

En este cas, després d’estar en el pub, la parella va pujar al cotxe a on va continuar la discussió i, en un moment donat de tensió, el detingut li va advertir que anava a xocar el cotxe. L’home va accelerar el vehicle a gran velocitat i va impactar contra els bol·lards.

 

Ella va aprofitar per a eixir de manera precipitada del cotxe, temorosa que complirà la seua amenaça i va intentar fugir i demanar auxili, encara que va ser perseguida per l’ara arrestat que li va llevar el mòbil per a impedir que cridarà a la Policia i la va colpejar en el rostre.

 

Episodis de violència anteriors

Els agents van confirmar l’existència d’anteriors episodis de violència i d’unes diligències per una anterior discussió en la que ell suposadament la va amenaçar amb provocar intencionadament un accident amb ella dins del cotxe.

 

Dels fets van ser testimonis dos persones que van confirmar que l’ara detingut presentava evidents signes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques. Per esta raó,  els agents van corroborar amb una prova d’alcoholèmia que va llançar un resultat positiu.

 

El sospitós va quedar detingut per tots estos fets mentres que la dona va ser atesa en un centre mèdic i la grua es va fer càrrec del vehicle.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.