Anuncios

Detenen a un home en València per amenaçar a la seua parella i fer xocar el seu cotxe a propòsit

 

Agents de la Policia Local de València han detingut en la matinada d’este diumenge a un home que presumptament va llançar el seu vehicle contra uns bol·lards en la plaça Santa Úrsula de València quan circulava amb la seua parella, a la que li havia amenaçat dient-li que anava a xocar el cotxe després d’una discussió mantinguda en un pub.

 

Segons fonts policials, pel que pareix no era la primera vegada que el detingut llançava una amenaça de provocar un accident voluntari amb la víctima dins del cotxe. La dona va tractar de fugir, però suposadament va ser perseguida per l’ara arrestat, que la va colpejar i li va llevar el mòbil perquè no poguera avisar als agents.

Anuncios

 

Un vianant va avisar a agents que patrullaven pel carrer Guillem de Castro que havien sentit un fort colp i els crits d’una dona que demanava auxili.

 

La víctima es trobava molt alterada

Els policies van continuar la seua vigilància nocturna i, a l’altura de les Torres de Quart, van observar que un cotxe que havia xocat contra dos bol·lards contigus al monument, en la Plaça Santa Úrsula. En l’exterior del cotxe hi havia un home al costat d’una dona que es trobava plorant i en un estat molt alterat.

 

Davant les preguntes dels agents, la dona els va relatar que l’home, amb qui manté un any de relació, havia estampat el cotxe de manera intencionada contra els bol·lards en el transcurs d’una discussió, que s’havia iniciat moments abans dins d’un pub a on prenien alguna consumició i a on ell l’havia colpejada.

 

Segons l’explicació de la víctima, les discussions eren molt habituals davant la gelosia de la seua parella que, segons va poder comprovar la Policia, té en vigor una ordre d’allunyament d’una relació anterior.

 

Una dona controlada per la seua parella

La víctima els va relatar que patia el control del detingut de manera constant, fins al punt que no podia entrar ni eixir de la casa lliurement sense el seu consentiment, es negava al fet que tinguera claus i només eixia al carrer amb ell, que fins i tot la portava i recollia del treball diàriament.

 

En este cas, després d’estar en el pub, la parella va pujar al cotxe a on va continuar la discussió i, en un moment donat de tensió, el detingut li va advertir que anava a xocar el cotxe. L’home va accelerar el vehicle a gran velocitat i va impactar contra els bol·lards.

 

Ella va aprofitar per a eixir de manera precipitada del cotxe, temorosa que complirà la seua amenaça i va intentar fugir i demanar auxili, encara que va ser perseguida per l’ara arrestat que li va llevar el mòbil per a impedir que cridarà a la Policia i la va colpejar en el rostre.

 

Episodis de violència anteriors

Els agents van confirmar l’existència d’anteriors episodis de violència i d’unes diligències per una anterior discussió en la que ell suposadament la va amenaçar amb provocar intencionadament un accident amb ella dins del cotxe.

 

Dels fets van ser testimonis dos persones que van confirmar que l’ara detingut presentava evidents signes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques. Per esta raó,  els agents van corroborar amb una prova d’alcoholèmia que va llançar un resultat positiu.

 

El sospitós va quedar detingut per tots estos fets mentres que la dona va ser atesa en un centre mèdic i la grua es va fer càrrec del vehicle.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.
Anuncios