Detenen a un home en València per amenaçar a la seua parella i fer xocar el seu cotxe a propòsit

 

Agents de la Policia Local de València han detingut en la matinada d’este diumenge a un home que presumptament va llançar el seu vehicle contra uns bol·lards en la plaça Santa Úrsula de València quan circulava amb la seua parella, a la que li havia amenaçat dient-li que anava a xocar el cotxe després d’una discussió mantinguda en un pub.

 

Segons fonts policials, pel que pareix no era la primera vegada que el detingut llançava una amenaça de provocar un accident voluntari amb la víctima dins del cotxe. La dona va tractar de fugir, però suposadament va ser perseguida per l’ara arrestat, que la va colpejar i li va llevar el mòbil perquè no poguera avisar als agents.

 

Un vianant va avisar a agents que patrullaven pel carrer Guillem de Castro que havien sentit un fort colp i els crits d’una dona que demanava auxili.

 

La víctima es trobava molt alterada

Els policies van continuar la seua vigilància nocturna i, a l’altura de les Torres de Quart, van observar que un cotxe que havia xocat contra dos bol·lards contigus al monument, en la Plaça Santa Úrsula. En l’exterior del cotxe hi havia un home al costat d’una dona que es trobava plorant i en un estat molt alterat.

 

Davant les preguntes dels agents, la dona els va relatar que l’home, amb qui manté un any de relació, havia estampat el cotxe de manera intencionada contra els bol·lards en el transcurs d’una discussió, que s’havia iniciat moments abans dins d’un pub a on prenien alguna consumició i a on ell l’havia colpejada.

 

Segons l’explicació de la víctima, les discussions eren molt habituals davant la gelosia de la seua parella que, segons va poder comprovar la Policia, té en vigor una ordre d’allunyament d’una relació anterior.

 

Una dona controlada per la seua parella

La víctima els va relatar que patia el control del detingut de manera constant, fins al punt que no podia entrar ni eixir de la casa lliurement sense el seu consentiment, es negava al fet que tinguera claus i només eixia al carrer amb ell, que fins i tot la portava i recollia del treball diàriament.

 

En este cas, després d’estar en el pub, la parella va pujar al cotxe a on va continuar la discussió i, en un moment donat de tensió, el detingut li va advertir que anava a xocar el cotxe. L’home va accelerar el vehicle a gran velocitat i va impactar contra els bol·lards.

 

Ella va aprofitar per a eixir de manera precipitada del cotxe, temorosa que complirà la seua amenaça i va intentar fugir i demanar auxili, encara que va ser perseguida per l’ara arrestat que li va llevar el mòbil per a impedir que cridarà a la Policia i la va colpejar en el rostre.

 

Episodis de violència anteriors

Els agents van confirmar l’existència d’anteriors episodis de violència i d’unes diligències per una anterior discussió en la que ell suposadament la va amenaçar amb provocar intencionadament un accident amb ella dins del cotxe.

 

Dels fets van ser testimonis dos persones que van confirmar que l’ara detingut presentava evidents signes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques. Per esta raó,  els agents van corroborar amb una prova d’alcoholèmia que va llançar un resultat positiu.

 

El sospitós va quedar detingut per tots estos fets mentres que la dona va ser atesa en un centre mèdic i la grua es va fer càrrec del vehicle.

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.