Dos detinguts per protagonitzar una baralla en una terrassa d’un bar de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut esta matinada de dissabte a un home de 56 anys d’edat i a una dona de 47 anys per un presumpte delicte de desobediència greu i atemptat a Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló per negar-se a posar-se la mascareta i respectar la distància de seguretat. A demés, ha agredit a un dels policies que havia acudit a la intervenció.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.30 hores, quan el propietari d’un local d’oci del carrer de Canalejas va sol·licitar presència policial ja que en el seu establiment hi havia dos persones que es negaven a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a demés estaven causant molèsties als altres clients de l’establiment.

 

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat. Els agents, en arribar al citat local, van observar a un home i a una dona molt alterats que s’estaven enfrontant als cambrers i a alguns clients de l’establiment
enmig d’una forta discussió.

 

Els dos arrestats s’han mostrat agressius

Davant d’estos fets els agents van convidar a les dos persones que estaven causant molèsties a abandonar la terrassa del local. Els policies els van indicar a demés que havien de posar-se la mascareta en la via pública i fins i tot li van entregar a l’home una mascareta nova ja que la que ell portava estava trencada. Estes dos persones es van mostrar encara més agressives cap als agents i es van mostrar desafiadores i els van amenaçar greument.

 

En un moment donat de la intervenció, la dona, en ser obligada a eixir del local, va arremetre contra un dels agents fent-los alguns arraps en el cos del policia i després de l’agressió sobre l’agent, l’home, amb inicials M.B.S., de 56 anys i la dona, I.P.G.B., de 47 anys d’edat, han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat i resistència greu als agents de l’Autoritat.

 

Respecte als clients i treballadors de l’establiment, tots ells van assegurar als agents que no volien denunciar les amenaces rebudes de les dos persones arrestades encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.