Dos detinguts per protagonitzar una baralla en una terrassa d’un bar de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut esta matinada de dissabte a un home de 56 anys d’edat i a una dona de 47 anys per un presumpte delicte de desobediència greu i atemptat a Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló per negar-se a posar-se la mascareta i respectar la distància de seguretat. A demés, ha agredit a un dels policies que havia acudit a la intervenció.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.30 hores, quan el propietari d’un local d’oci del carrer de Canalejas va sol·licitar presència policial ja que en el seu establiment hi havia dos persones que es negaven a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a demés estaven causant molèsties als altres clients de l’establiment.

 

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat. Els agents, en arribar al citat local, van observar a un home i a una dona molt alterats que s’estaven enfrontant als cambrers i a alguns clients de l’establiment
enmig d’una forta discussió.

 

Els dos arrestats s’han mostrat agressius

Davant d’estos fets els agents van convidar a les dos persones que estaven causant molèsties a abandonar la terrassa del local. Els policies els van indicar a demés que havien de posar-se la mascareta en la via pública i fins i tot li van entregar a l’home una mascareta nova ja que la que ell portava estava trencada. Estes dos persones es van mostrar encara més agressives cap als agents i es van mostrar desafiadores i els van amenaçar greument.

 

En un moment donat de la intervenció, la dona, en ser obligada a eixir del local, va arremetre contra un dels agents fent-los alguns arraps en el cos del policia i després de l’agressió sobre l’agent, l’home, amb inicials M.B.S., de 56 anys i la dona, I.P.G.B., de 47 anys d’edat, han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat i resistència greu als agents de l’Autoritat.

 

Respecte als clients i treballadors de l’establiment, tots ells van assegurar als agents que no volien denunciar les amenaces rebudes de les dos persones arrestades encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detinguts a Alacant i Madrid per estafar a persones majors en caixers amb el metodo de sembra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 39 i 44 anys acusats de cinc estafes a persones majors en caixers d'Alacant, Hellin i diversos municipis de Madrid mitjançant el metodo de sembra.

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.

La Policia Nacional investiga una agressió sexual a una dona prop de la platja de Gandia

La Policia Nacional manté oberta la investigació per una agressió sexual patida per una dona estrangera de 38 anys en un carrer pròxim a la platja de Gandia, ocorreguda de matinada.

Compromís reclama un model europeu per a accelerar la vivenda pública a València

Compromís per València proposa aplicar models europeus de construcció industrialitzada per a accelerar la vivenda pública, començant per les 644 vivendes previstes en Patraix.

Nou dia d’aturs en FGV amb servicis mínims del 75% en totes les línies

Les seccions sindicals de SEMAF en FGV afronten una nova jornada d'aturs amb servicis mínims del 75% en totes les línies, que es repetirà el dijous i la setmana vinent.

Detingut l’encarregat d’un bar a Godelleta per ocultar un saló d’estètica, un taller il·legal i mercaderia robada

La Guàrdia Civil ha detingut a l'encarregat d'un bar a Godelleta després de localitzar en la mateixa nau un saló de bellesa sense llicència, un taller clandestí i un magatzem amb productes robats llestos per a la seua venda.