Dos detinguts per protagonitzar una baralla en una terrassa d’un bar de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut esta matinada de dissabte a un home de 56 anys d’edat i a una dona de 47 anys per un presumpte delicte de desobediència greu i atemptat a Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló per negar-se a posar-se la mascareta i respectar la distància de seguretat. A demés, ha agredit a un dels policies que havia acudit a la intervenció.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.30 hores, quan el propietari d’un local d’oci del carrer de Canalejas va sol·licitar presència policial ja que en el seu establiment hi havia dos persones que es negaven a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a demés estaven causant molèsties als altres clients de l’establiment.

 

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat. Els agents, en arribar al citat local, van observar a un home i a una dona molt alterats que s’estaven enfrontant als cambrers i a alguns clients de l’establiment
enmig d’una forta discussió.

 

Els dos arrestats s’han mostrat agressius

Davant d’estos fets els agents van convidar a les dos persones que estaven causant molèsties a abandonar la terrassa del local. Els policies els van indicar a demés que havien de posar-se la mascareta en la via pública i fins i tot li van entregar a l’home una mascareta nova ja que la que ell portava estava trencada. Estes dos persones es van mostrar encara més agressives cap als agents i es van mostrar desafiadores i els van amenaçar greument.

 

En un moment donat de la intervenció, la dona, en ser obligada a eixir del local, va arremetre contra un dels agents fent-los alguns arraps en el cos del policia i després de l’agressió sobre l’agent, l’home, amb inicials M.B.S., de 56 anys i la dona, I.P.G.B., de 47 anys d’edat, han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat i resistència greu als agents de l’Autoritat.

 

Respecte als clients i treballadors de l’establiment, tots ells van assegurar als agents que no volien denunciar les amenaces rebudes de les dos persones arrestades encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.