Dos detinguts per protagonitzar una baralla en una terrassa d’un bar de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut esta matinada de dissabte a un home de 56 anys d’edat i a una dona de 47 anys per un presumpte delicte de desobediència greu i atemptat a Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló per negar-se a posar-se la mascareta i respectar la distància de seguretat. A demés, ha agredit a un dels policies que havia acudit a la intervenció.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.30 hores, quan el propietari d’un local d’oci del carrer de Canalejas va sol·licitar presència policial ja que en el seu establiment hi havia dos persones que es negaven a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a demés estaven causant molèsties als altres clients de l’establiment.

 

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat. Els agents, en arribar al citat local, van observar a un home i a una dona molt alterats que s’estaven enfrontant als cambrers i a alguns clients de l’establiment
enmig d’una forta discussió.

 

Els dos arrestats s’han mostrat agressius

Davant d’estos fets els agents van convidar a les dos persones que estaven causant molèsties a abandonar la terrassa del local. Els policies els van indicar a demés que havien de posar-se la mascareta en la via pública i fins i tot li van entregar a l’home una mascareta nova ja que la que ell portava estava trencada. Estes dos persones es van mostrar encara més agressives cap als agents i es van mostrar desafiadores i els van amenaçar greument.

 

En un moment donat de la intervenció, la dona, en ser obligada a eixir del local, va arremetre contra un dels agents fent-los alguns arraps en el cos del policia i després de l’agressió sobre l’agent, l’home, amb inicials M.B.S., de 56 anys i la dona, I.P.G.B., de 47 anys d’edat, han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat i resistència greu als agents de l’Autoritat.

 

Respecte als clients i treballadors de l’establiment, tots ells van assegurar als agents que no volien denunciar les amenaces rebudes de les dos persones arrestades encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Març, oportunitat del Vila-real per a amarrar la Champions davant Elx, Alabés i Reial Societat

El Vila-real afronta al març tres partits —dos a casa— davant Elx, Alabés i Reial Societat per a encarrilar el seu bitllet a la pròxima Lliga de Campions. Els nou punts en joc i el bon rendiment en La Ceràmica convertixen el mes en una oportunitat decisiva.

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.