Dos detinguts per protagonitzar una baralla en una terrassa d’un bar de Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han detingut esta matinada de dissabte a un home de 56 anys d’edat i a una dona de 47 anys per un presumpte delicte de desobediència greu i atemptat a Agent de l’Autoritat després de protagonitzar una forta discussió en una terrassa d’un local de restauració del Grau de Castelló per negar-se a posar-se la mascareta i respectar la distància de seguretat. A demés, ha agredit a un dels policies que havia acudit a la intervenció.

 

Els fets s’han produït cap a les 23.30 hores, quan el propietari d’un local d’oci del carrer de Canalejas va sol·licitar presència policial ja que en el seu establiment hi havia dos persones que es negaven a posar-se la mascareta, a respectar la distància de seguretat i a demés estaven causant molèsties als altres clients de l’establiment.

 

Fins al lloc es va traslladar immediatament una patrulla de la Policia Local destinada al Grup d’Intervenció de Proximitat. Els agents, en arribar al citat local, van observar a un home i a una dona molt alterats que s’estaven enfrontant als cambrers i a alguns clients de l’establiment
enmig d’una forta discussió.

 

Els dos arrestats s’han mostrat agressius

Davant d’estos fets els agents van convidar a les dos persones que estaven causant molèsties a abandonar la terrassa del local. Els policies els van indicar a demés que havien de posar-se la mascareta en la via pública i fins i tot li van entregar a l’home una mascareta nova ja que la que ell portava estava trencada. Estes dos persones es van mostrar encara més agressives cap als agents i es van mostrar desafiadores i els van amenaçar greument.

 

En un moment donat de la intervenció, la dona, en ser obligada a eixir del local, va arremetre contra un dels agents fent-los alguns arraps en el cos del policia i després de l’agressió sobre l’agent, l’home, amb inicials M.B.S., de 56 anys i la dona, I.P.G.B., de 47 anys d’edat, han sigut detinguts per un presumpte delicte d’atemptat i resistència greu als agents de l’Autoritat.

 

Respecte als clients i treballadors de l’establiment, tots ells van assegurar als agents que no volien denunciar les amenaces rebudes de les dos persones arrestades encara que van indicar que volien presentar-se com a testimonis de tots els fets en el moment que siguen requerits per l’Autoritat Judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó per a sis detinguts per una onada de 46 robatoris en vivendes de Castelló

Un jutjat de Castelló ordena l'ingrés a la presó de sis persones acusades de 46 robatoris amb força en vivendes habitades de diversos municipis de la província.

El exasesor de Mazón es nega a respondre davant la comissió de la DANA en el Congrés

Josep Lanuza s'ha negat a contestar en la comissió que investiga la DANA i ha remés les seues explicacions al jutjat, entre retrets de diversos grups.

Identificats cinc jóvens per un incendi en El Saler després de llançar un artefacte pirotècnic

La Policia Local de València ha identificat a cinc jóvens després d'un incendi en la zona protegida del Saler, originat per un artefacte pirotècnic. El foc va afectar 200 m² i un d'ells va quedar investigat per presumpte delicte d'incendi forestal.

Tres anys de presó per a un agressor sexual reincident a la Vila Joiosa

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a tres anys de presó a un home per agredir sexualment a una dona que dormia a la seua casa a la Vila Joiosa. La pena inclou atenuants de reparació i embriaguesa i l'agreujant de reincidència, a més d'allunyament i llibertat vigilada.

El port d’Alacant estrenarà una línia regular de mercaderies amb Algèria

Algèria Express connectarà Alacant amb Orà i Bejaia amb freqüència quinzenal. El servici, operat per Sidra Line, combinarà càrrega contenerizada i convencional.

Onze associacions d’arts escèniques denuncien abandó de Cultura en la Comunitat

Onze associacions del sector han tornat a alertar d'una deriva que desmantella polítiques clau i agreuja els problemes. Cultura reitera el seu compromís i destaca més contractacions en el Circuit.

El PSPV exigix retirar l’aforament de Mazón per a aclarir la DANA de 2024

El PSPV-PSOE ha demanat retirar l'aforament de Carlos Mazón perquè la investigació per la DANA de 2024 avanç en el jutjat de Catarroja. El TSJCV ha rebutjat investigar-ho però ha precisat que la causa 'pot i deu' seguir en instrucció.

Compromís sosté que Bany va poder comptar amb informació privilegiada sobre els bons comercie

Compromís ha activat iniciatives per a esclarir possibles irregularitats en els bons comercie i reclama controls reforçats a la Cambra de Comerç d'Alacant. La formació vincula el cas a la detenció de Carlos Baño i exigix auditories i compareixences.