Detinguts dos homes per violència domèstica a Castelló

Dos homes han sigut detinguts a Castelló amb a penes tres hores de diferència per delictes de violència de gènere i domèstica. Els dos homes tenen 49 i 18 anys segons han informat fonts policials. La primera de les detencions es va produir a les cinc de la vesprada del passat dilluns 20, però no havia transcendit fins ara. Segons sembla, una dona molt espantada i nerviosa es va acostar fins a la tinença d'Alcaldia de l'Oest per a informar que havia hagut d'eixir precipitadament de sa casa al tindre una fort a discussió amb el seu fill, el qual conviu amb ella. La dona, de 78 anys va manifestar als agents que per temes personals s'havien posat a discutir i que aquest hauria reaccionat de manera violenta, l'hauria llançat contra una paret i li hauria torçut el braç. La dona va témer per la seua integritat física, ja que no era la primera vegada que el seu fill es posava violent amb ella per la qual cosa se'n va anar del domicili.

La Policia la va acompanyar a un centre mèdic i posteriorment anaren amb ella a la comissaria per a presentar la denúncia per l'agressió sofrida. Una vegada allí la dona va presentar la denúncia i va descriure físicament el seu fill així com va explicar els llocs que freqüentava. La dona es va quedar en les dependències policials mentre que els agents van iniciar una investigació per localitzar-lo. Posteriorment, a les 19.30 hores de la vesprada, van trobar al presumpte agressor que coincidia amb les característiques físiques. L'home, de 49 anys va ser detingut per un presumpte delicte de violència domèstica, a pesar de l'evident component de gènere de les agressions.

  

 

 

Per altra banda, la segona detenció es va fer a les 17.20 hores del mateix dia, es va rebre una cridada d'emergències al 092 en la qual un veí del carrer Concepció Arenal de Castelló alertava de que en la via pública s'estava produint una agressió entre una parella jove. Una patrulla va desplaçar-se fins al lloc dels altercats on la discussió s'havia produït entre un jove de 18 anys i la mare de la seua parella sentimental. La mare s'havia pujat a sa casa per por que el nóvio de la seua filla l'agredira. Va informar la policia de que el nóvio de la seua filla tenia un caràcter molt violent i durant la discussió el jove l'havia amenaçat de mort en diverses ocasions perquè ella s'oposava a que la seua filla continuara amb la relació sentimental. La mare va manifestar a més que la seua filla sofria maltractaments físics i psíquics per part del seu nóvio per la qual cosa van detindre al jove, per un presumpte delicte de violència domèstica, sense comptar amb l'agreujant evident de gènere que tenien estes agressions.

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.