Detinguts dos homes per violència domèstica a Castelló

Dos homes han sigut detinguts a Castelló amb a penes tres hores de diferència per delictes de violència de gènere i domèstica. Els dos homes tenen 49 i 18 anys segons han informat fonts policials. La primera de les detencions es va produir a les cinc de la vesprada del passat dilluns 20, però no havia transcendit fins ara. Segons sembla, una dona molt espantada i nerviosa es va acostar fins a la tinença d'Alcaldia de l'Oest per a informar que havia hagut d'eixir precipitadament de sa casa al tindre una fort a discussió amb el seu fill, el qual conviu amb ella. La dona, de 78 anys va manifestar als agents que per temes personals s'havien posat a discutir i que aquest hauria reaccionat de manera violenta, l'hauria llançat contra una paret i li hauria torçut el braç. La dona va témer per la seua integritat física, ja que no era la primera vegada que el seu fill es posava violent amb ella per la qual cosa se'n va anar del domicili.

La Policia la va acompanyar a un centre mèdic i posteriorment anaren amb ella a la comissaria per a presentar la denúncia per l'agressió sofrida. Una vegada allí la dona va presentar la denúncia i va descriure físicament el seu fill així com va explicar els llocs que freqüentava. La dona es va quedar en les dependències policials mentre que els agents van iniciar una investigació per localitzar-lo. Posteriorment, a les 19.30 hores de la vesprada, van trobar al presumpte agressor que coincidia amb les característiques físiques. L'home, de 49 anys va ser detingut per un presumpte delicte de violència domèstica, a pesar de l'evident component de gènere de les agressions.

  

 

 

Per altra banda, la segona detenció es va fer a les 17.20 hores del mateix dia, es va rebre una cridada d'emergències al 092 en la qual un veí del carrer Concepció Arenal de Castelló alertava de que en la via pública s'estava produint una agressió entre una parella jove. Una patrulla va desplaçar-se fins al lloc dels altercats on la discussió s'havia produït entre un jove de 18 anys i la mare de la seua parella sentimental. La mare s'havia pujat a sa casa per por que el nóvio de la seua filla l'agredira. Va informar la policia de que el nóvio de la seua filla tenia un caràcter molt violent i durant la discussió el jove l'havia amenaçat de mort en diverses ocasions perquè ella s'oposava a que la seua filla continuara amb la relació sentimental. La mare va manifestar a més que la seua filla sofria maltractaments físics i psíquics per part del seu nóvio per la qual cosa van detindre al jove, per un presumpte delicte de violència domèstica, sense comptar amb l'agreujant evident de gènere que tenien estes agressions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.