10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Detinguts dos homes per violència domèstica a Castelló

Dos homes han sigut detinguts a Castelló amb a penes tres hores de diferència per delictes de violència de gènere i domèstica. Els dos homes tenen 49 i 18 anys segons han informat fonts policials. La primera de les detencions es va produir a les cinc de la vesprada del passat dilluns 20, però no havia transcendit fins ara. Segons sembla, una dona molt espantada i nerviosa es va acostar fins a la tinença d'Alcaldia de l'Oest per a informar que havia hagut d'eixir precipitadament de sa casa al tindre una fort a discussió amb el seu fill, el qual conviu amb ella. La dona, de 78 anys va manifestar als agents que per temes personals s'havien posat a discutir i que aquest hauria reaccionat de manera violenta, l'hauria llançat contra una paret i li hauria torçut el braç. La dona va témer per la seua integritat física, ja que no era la primera vegada que el seu fill es posava violent amb ella per la qual cosa se'n va anar del domicili.

La Policia la va acompanyar a un centre mèdic i posteriorment anaren amb ella a la comissaria per a presentar la denúncia per l'agressió sofrida. Una vegada allí la dona va presentar la denúncia i va descriure físicament el seu fill així com va explicar els llocs que freqüentava. La dona es va quedar en les dependències policials mentre que els agents van iniciar una investigació per localitzar-lo. Posteriorment, a les 19.30 hores de la vesprada, van trobar al presumpte agressor que coincidia amb les característiques físiques. L'home, de 49 anys va ser detingut per un presumpte delicte de violència domèstica, a pesar de l'evident component de gènere de les agressions.

  

 

 

Per altra banda, la segona detenció es va fer a les 17.20 hores del mateix dia, es va rebre una cridada d'emergències al 092 en la qual un veí del carrer Concepció Arenal de Castelló alertava de que en la via pública s'estava produint una agressió entre una parella jove. Una patrulla va desplaçar-se fins al lloc dels altercats on la discussió s'havia produït entre un jove de 18 anys i la mare de la seua parella sentimental. La mare s'havia pujat a sa casa per por que el nóvio de la seua filla l'agredira. Va informar la policia de que el nóvio de la seua filla tenia un caràcter molt violent i durant la discussió el jove l'havia amenaçat de mort en diverses ocasions perquè ella s'oposava a que la seua filla continuara amb la relació sentimental. La mare va manifestar a més que la seua filla sofria maltractaments físics i psíquics per part del seu nóvio per la qual cosa van detindre al jove, per un presumpte delicte de violència domèstica, sense comptar amb l'agreujant evident de gènere que tenien estes agressions.

Últimes notícies

Evacuada en helicòpter una senderista de 64 anys després d’una síncope en la serra de Bernia

Una senderista de 64 anys ha sigut evacuada en helicòpter després de patir una síncope en la serra de Bernia, a Benissa. L'avís va arribar a les 14.53 i la dona va estar deu minuts inconscient.

Badio i Pradilla lideren la remuntada del València davant Andorra: 84-79

El València Basket es va imposar 84-79 al Morabanc Andorra després d'anar 17 a baix en el tercer quart. Badio, amb 22 punts, i Pradilla, amb 12, van impulsar la reacció.

Les pluges deixen més de 230 l/m² en 12 hores en el sud de València

Les precipitacions més intenses es concentren en el sud de la província amb acumulats superiors a 230 l/m² en 12 hores. S'activa la situació 1 del pla d'inundacions i es vigilen els rius Albaida i Magre.

Desallotgen a 38 veïns a La Pobla Llarga per risc de desbordament

La Guàrdia Civil ha evacuat de manera preventiva a 38 residents del carrer Llevant, al costat del barranc de Barxeta, davant l'augment del cabal i les previsions adverses. Els afectats han sigut reallotjats temporalment a la casa de la joventut.

El Govern manté contacte constant amb Indonèsia i les famílies pel naufragi amb quatre espanyols desapareguts

L'Executiu seguix en coordinació amb les autoritats indonèsies per la busca de quatre espanyols desapareguts després d'un naufragi. Les famílies reben informació en temps real.

Bernabé acusa a Feijóo d’ocultar missatges del 29-O i de maniobrar amb finalitats polítics

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo d'ocultar part dels missatges del 29 d'octubre i d'entregar documentació retallada en ple Nadal. Reclama transparència total, disculpes i la seua presència com a testimoni el 9 de gener.

La Generalitat envia un segon És_Alert a tota la província de València per la pluja

La Generalitat Valenciana ha enviat un segon És_Alert a tots els mòbils de la província per a alertar de possibles inundacions. Demana evitar llits i desplaçaments.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i barrancs desbordats a València

L'episodi de pluges intenses ha obligat a evacuar vivendes a Benferri i ha causat desbordes en la rambla del riu Vaca i a Abanilla. El trànsit s'ha vist condicionat en l'A-7, A-3 i AP-7.