Detinguts dos homes per violència domèstica a Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
Dos homes han sigut detinguts a Castelló amb a penes tres hores de diferència per delictes de violència de gènere i domèstica. Els dos homes tenen 49 i 18 anys segons han informat fonts policials. La primera de les detencions es va produir a les cinc de la vesprada del passat dilluns 20, però no […]

Dos homes han sigut detinguts a Castelló amb a penes tres hores de diferència per delictes de violència de gènere i domèstica. Els dos homes tenen 49 i 18 anys segons han informat fonts policials. La primera de les detencions es va produir a les cinc de la vesprada del passat dilluns 20, però no havia transcendit fins ara. Segons sembla, una dona molt espantada i nerviosa es va acostar fins a la tinença d'Alcaldia de l'Oest per a informar que havia hagut d'eixir precipitadament de sa casa al tindre una fort a discussió amb el seu fill, el qual conviu amb ella. La dona, de 78 anys va manifestar als agents que per temes personals s'havien posat a discutir i que aquest hauria reaccionat de manera violenta, l'hauria llançat contra una paret i li hauria torçut el braç. La dona va témer per la seua integritat física, ja que no era la primera vegada que el seu fill es posava violent amb ella per la qual cosa se'n va anar del domicili.

La Policia la va acompanyar a un centre mèdic i posteriorment anaren amb ella a la comissaria per a presentar la denúncia per l'agressió sofrida. Una vegada allí la dona va presentar la denúncia i va descriure físicament el seu fill així com va explicar els llocs que freqüentava. La dona es va quedar en les dependències policials mentre que els agents van iniciar una investigació per localitzar-lo. Posteriorment, a les 19.30 hores de la vesprada, van trobar al presumpte agressor que coincidia amb les característiques físiques. L'home, de 49 anys va ser detingut per un presumpte delicte de violència domèstica, a pesar de l'evident component de gènere de les agressions.

  

 

 

Per altra banda, la segona detenció es va fer a les 17.20 hores del mateix dia, es va rebre una cridada d'emergències al 092 en la qual un veí del carrer Concepció Arenal de Castelló alertava de que en la via pública s'estava produint una agressió entre una parella jove. Una patrulla va desplaçar-se fins al lloc dels altercats on la discussió s'havia produït entre un jove de 18 anys i la mare de la seua parella sentimental. La mare s'havia pujat a sa casa per por que el nóvio de la seua filla l'agredira. Va informar la policia de que el nóvio de la seua filla tenia un caràcter molt violent i durant la discussió el jove l'havia amenaçat de mort en diverses ocasions perquè ella s'oposava a que la seua filla continuara amb la relació sentimental. La mare va manifestar a més que la seua filla sofria maltractaments físics i psíquics per part del seu nóvio per la qual cosa van detindre al jove, per un presumpte delicte de violència domèstica, sense comptar amb l'agreujant evident de gènere que tenien estes agressions.

Últimes notícies

Iñigo Pérez assenyala la falta de contundència després del 4-3 a Liverpool

Iñigo Pérez ha atribuït la derrota del Villarreal per 4-3 a Anfield a una nova falta de contundència defensiva en moments clau. El tècnic ha lamentat especialment l’empat del Liverpool just abans del descans.

Comesaña admet que l’empat del Liverpool abans del descans va ser clau

Santi Comesaña ha reconegut que l’empat del Liverpool en l’última jugada abans del descans i el tercer gol a l’inici de la represa han sigut decisius en la derrota 4-3 del Villarreal en Champions.

El Villarreal acaricia l’empat però cau 4-3 davant el Liverpool a la Champions

El Villarreal ha encadenat la segona derrota en la Lliga de Campions després de deixar escapar un 0-2 a Anfield i perdre 4-3 contra el Liverpool.

Ajuda inicial de 23,5 milions per a les víctimes de la dana Adam

La Generalitat ha aprovat un primer paquet d’ajudes directes de 23,5 milions d’euros per a reparar vivendes, reposar estris i facilitar el reallotjament de les persones que han perdut la seua casa per la dana Adam.

Set canvis de Iñigo Pérez en el Villarreal per a visitar el Liverpool amb Araújo de titular

Iñigo Pérez ha renovat l’onze del Villarreal amb set canvis respecte a la Lliga per a enfrontar-se al Liverpool, que ix amb Ronald Araújo en la defensa.

Argentina i Suècia, grans favorites en la Nacra Cup València de Nacra 17

La Nacra Cup València reunirà del 21 al 24 d’octubre 24 tripulacions de 17 països, amb Argentina i Suècia com a grans favorites en la classe olímpica Nacra 17.

El Rally Ciutat de València arriba amb Fuster buscant el seu seté títol d’Espanya

El Rally Ciutat de València-Memorial Javi Sanz afronta la seua 26a edició el pròxim cap de setmana, amb Miguel Fuster jugant-se el seu seté títol nacional. La prova compta amb un fort suport institucional i un programa que combina projecció estatal i arrelament als municipis valencians.

Chloe Bibby apuntala el joc interior del Valencia Basket amb un contracte de dos mesos

El Valencia Basket ha tancat la incorporació temporal de l’ala-pívot australiana Chloe Bibby per dos mesos, pendent de la revisió mèdica. La jugadora arriba després de brillar amb el Spar Girona i de passar per la WNBA amb Minnesota Lynx.