Detinguts dos homes per violència domèstica a Castelló

Dos homes han sigut detinguts a Castelló amb a penes tres hores de diferència per delictes de violència de gènere i domèstica. Els dos homes tenen 49 i 18 anys segons han informat fonts policials. La primera de les detencions es va produir a les cinc de la vesprada del passat dilluns 20, però no havia transcendit fins ara. Segons sembla, una dona molt espantada i nerviosa es va acostar fins a la tinença d'Alcaldia de l'Oest per a informar que havia hagut d'eixir precipitadament de sa casa al tindre una fort a discussió amb el seu fill, el qual conviu amb ella. La dona, de 78 anys va manifestar als agents que per temes personals s'havien posat a discutir i que aquest hauria reaccionat de manera violenta, l'hauria llançat contra una paret i li hauria torçut el braç. La dona va témer per la seua integritat física, ja que no era la primera vegada que el seu fill es posava violent amb ella per la qual cosa se'n va anar del domicili.

La Policia la va acompanyar a un centre mèdic i posteriorment anaren amb ella a la comissaria per a presentar la denúncia per l'agressió sofrida. Una vegada allí la dona va presentar la denúncia i va descriure físicament el seu fill així com va explicar els llocs que freqüentava. La dona es va quedar en les dependències policials mentre que els agents van iniciar una investigació per localitzar-lo. Posteriorment, a les 19.30 hores de la vesprada, van trobar al presumpte agressor que coincidia amb les característiques físiques. L'home, de 49 anys va ser detingut per un presumpte delicte de violència domèstica, a pesar de l'evident component de gènere de les agressions.

  

 

 

Per altra banda, la segona detenció es va fer a les 17.20 hores del mateix dia, es va rebre una cridada d'emergències al 092 en la qual un veí del carrer Concepció Arenal de Castelló alertava de que en la via pública s'estava produint una agressió entre una parella jove. Una patrulla va desplaçar-se fins al lloc dels altercats on la discussió s'havia produït entre un jove de 18 anys i la mare de la seua parella sentimental. La mare s'havia pujat a sa casa per por que el nóvio de la seua filla l'agredira. Va informar la policia de que el nóvio de la seua filla tenia un caràcter molt violent i durant la discussió el jove l'havia amenaçat de mort en diverses ocasions perquè ella s'oposava a que la seua filla continuara amb la relació sentimental. La mare va manifestar a més que la seua filla sofria maltractaments físics i psíquics per part del seu nóvio per la qual cosa van detindre al jove, per un presumpte delicte de violència domèstica, sense comptar amb l'agreujant evident de gènere que tenien estes agressions.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.