Detinguts dos homes per violència domèstica a Castelló

Dos homes han sigut detinguts a Castelló amb a penes tres hores de diferència per delictes de violència de gènere i domèstica. Els dos homes tenen 49 i 18 anys segons han informat fonts policials. La primera de les detencions es va produir a les cinc de la vesprada del passat dilluns 20, però no havia transcendit fins ara. Segons sembla, una dona molt espantada i nerviosa es va acostar fins a la tinença d'Alcaldia de l'Oest per a informar que havia hagut d'eixir precipitadament de sa casa al tindre una fort a discussió amb el seu fill, el qual conviu amb ella. La dona, de 78 anys va manifestar als agents que per temes personals s'havien posat a discutir i que aquest hauria reaccionat de manera violenta, l'hauria llançat contra una paret i li hauria torçut el braç. La dona va témer per la seua integritat física, ja que no era la primera vegada que el seu fill es posava violent amb ella per la qual cosa se'n va anar del domicili.

La Policia la va acompanyar a un centre mèdic i posteriorment anaren amb ella a la comissaria per a presentar la denúncia per l'agressió sofrida. Una vegada allí la dona va presentar la denúncia i va descriure físicament el seu fill així com va explicar els llocs que freqüentava. La dona es va quedar en les dependències policials mentre que els agents van iniciar una investigació per localitzar-lo. Posteriorment, a les 19.30 hores de la vesprada, van trobar al presumpte agressor que coincidia amb les característiques físiques. L'home, de 49 anys va ser detingut per un presumpte delicte de violència domèstica, a pesar de l'evident component de gènere de les agressions.

  

 

 

Per altra banda, la segona detenció es va fer a les 17.20 hores del mateix dia, es va rebre una cridada d'emergències al 092 en la qual un veí del carrer Concepció Arenal de Castelló alertava de que en la via pública s'estava produint una agressió entre una parella jove. Una patrulla va desplaçar-se fins al lloc dels altercats on la discussió s'havia produït entre un jove de 18 anys i la mare de la seua parella sentimental. La mare s'havia pujat a sa casa per por que el nóvio de la seua filla l'agredira. Va informar la policia de que el nóvio de la seua filla tenia un caràcter molt violent i durant la discussió el jove l'havia amenaçat de mort en diverses ocasions perquè ella s'oposava a que la seua filla continuara amb la relació sentimental. La mare va manifestar a més que la seua filla sofria maltractaments físics i psíquics per part del seu nóvio per la qual cosa van detindre al jove, per un presumpte delicte de violència domèstica, sense comptar amb l'agreujant evident de gènere que tenien estes agressions.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.