Detinguts per estafar amb el lloguer de cases turístiques en Benidorm

Benidorm ya no solo es el lugar ideal para unas vacaciones en la playa, ahora los mayores acuden en busca de fiesta

Estades més de 100 persones en lloguers de cases turístiques de Benidorm | EFE

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), a cinc persones per, presumptament, estafar a turistes amb el lloguer de cases. Als detinguts, d’entre 22 i 62 anys, se’ls atribuïx ser membres d’una organització dedicada a estafar i a usurpar la identitat de les seues víctimes.

 

La investigació l’ha portat a terme el Grup IV de les Brigades de Policia Judicial de Benidorm en col·laboració amb el Grup de Delictes Tecnològics de la Direcció Superior d’Aragó, ha informat la Comissaria provincial este dilluns 24 de febrer.

 

Els detinguts publicaven anuncis de lloguer de pisos turístics en diferents webs d’Internet, identificant-se amb DNI, d’altres perjudicats de la mateixa estafa, per a donar d’eixa manera major credibilitat i seguretat subjectiva a les seues víctimes.

 

Els turistes arribaven i no tenien cap casa

Després d’arribar a l’acord per al lloguer del pis vacacional, facilitaven a les víctimes nombres de comptes bancaris per a realitzar l’ingrés dels diners acordats per al lloguer. Estos comptes pertanyien a una entitat de diners electrònics que emetia targetes prepagament de moneder electrònic, que eren contractades pels membres de l’organització amb els DNI de les mateixes víctimes que havien patit l’estafa.

 

A demés, sol·licitaven la modificació de la casa per a que foren enviades a Benidorm, resultant ser adreces fictícies. Per a conseguir estes targetes que eren recarregades amb els diners estafats a les víctimes, utilitzaven a terceres persones i una volta en el seu poder retiraven els diners en caixers automàtics.

 

Les víctimes es donaven compte que havien sigut estafades quan una volta en la ciutat no podien contactar amb la persona que els havia llogat la casa i no podien comunicar-se amb ella. Dos dels detinguts, els presumptes encarregats de recollir les targetes electròniques, van ser posats en llibertat després de prestar declaració.

 

Altres tres detinguts, d’origen romanés i presumptes capitostos de l’organització, van ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia. La investigació continua oberta, havent-se localitzat fins al moment més d’un centenar de víctimes per estafa, així com uns vint afectats per usurpació d’identitat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.