Dos detinguts per furtar dins de furgonetes en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut a dos persones de 33 i 45 anys, com a presumptes autores de cinc delictes de robatori amb força dins d’un cotxe en València. S’ha recuperat una bicicleta, una caixa de ferramentes, una valpistola d’aire comprimit, diferents ferramentes d’obra i construcció, caragols, cablejat i un cotxe.

 

Les investigacions s’han iniciat arran d’una denúncia interposada el dia 24 en la que una persona, que havia anat a fer una reparació en una casa del districte de Trànsits, va ser testimoni de com un home li forçava la furgoneta i li robava de dins.

 

Els agents que ja tenien coneixement que s’havien produït alguns robatoris amb força dins de cotxes en este districte, amb en el modus operandi, han establit un dispositiu de vigilància, durant el que es va localitzar
al sospitós, intentant obrir alguns cotxes, furtant efectes en un d’ells, per això ha sigut detingut.

 

Han amagat els efectes robats

Els policies han comprovat que el detingut anava sense documentació i sense pertinences personals, a demés de manifestar que s’havia traslladat fins al lloc amb autobús, per això van donar una batuda per la zona per a comprovar si podria tindre algun còmplice.

 

Finalment han localitzat un cotxe en el que estava esperant una dona que tenia la documentació del detingut. Usaven el cotxe per a desplaçar-se i amagar els efectes robats. Els agents han localitzat en el maleter una caixa de ferramentes, una pistola d’aire comprimit, diferents eines d’obra i construcció, caragols, cablejat i una bicicleta.

 

Els dos han reconegut que anaven a vendre els objectes en una casa de compra-venda que hi havia en les proximitats. Després de fer algunes gestions, els policies els han imputat altres tres robatoris amb força dins de cotxes i han recuperat un trepant de gran valor, que ha sigut entregat al seu propietari.

 

Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.