Dos detinguts per furtar dins de furgonetes en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut a dos persones de 33 i 45 anys, com a presumptes autores de cinc delictes de robatori amb força dins d’un cotxe en València. S’ha recuperat una bicicleta, una caixa de ferramentes, una valpistola d’aire comprimit, diferents ferramentes d’obra i construcció, caragols, cablejat i un cotxe.

 

Les investigacions s’han iniciat arran d’una denúncia interposada el dia 24 en la que una persona, que havia anat a fer una reparació en una casa del districte de Trànsits, va ser testimoni de com un home li forçava la furgoneta i li robava de dins.

 

Els agents que ja tenien coneixement que s’havien produït alguns robatoris amb força dins de cotxes en este districte, amb en el modus operandi, han establit un dispositiu de vigilància, durant el que es va localitzar
al sospitós, intentant obrir alguns cotxes, furtant efectes en un d’ells, per això ha sigut detingut.

 

Han amagat els efectes robats

Els policies han comprovat que el detingut anava sense documentació i sense pertinences personals, a demés de manifestar que s’havia traslladat fins al lloc amb autobús, per això van donar una batuda per la zona per a comprovar si podria tindre algun còmplice.

 

Finalment han localitzat un cotxe en el que estava esperant una dona que tenia la documentació del detingut. Usaven el cotxe per a desplaçar-se i amagar els efectes robats. Els agents han localitzat en el maleter una caixa de ferramentes, una pistola d’aire comprimit, diferents eines d’obra i construcció, caragols, cablejat i una bicicleta.

 

Els dos han reconegut que anaven a vendre els objectes en una casa de compra-venda que hi havia en les proximitats. Després de fer algunes gestions, els policies els han imputat altres tres robatoris amb força dins de cotxes i han recuperat un trepant de gran valor, que ha sigut entregat al seu propietari.

 

Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.