Dos detinguts per furtar dins de furgonetes en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut a dos persones de 33 i 45 anys, com a presumptes autores de cinc delictes de robatori amb força dins d’un cotxe en València. S’ha recuperat una bicicleta, una caixa de ferramentes, una valpistola d’aire comprimit, diferents ferramentes d’obra i construcció, caragols, cablejat i un cotxe.

 

Les investigacions s’han iniciat arran d’una denúncia interposada el dia 24 en la que una persona, que havia anat a fer una reparació en una casa del districte de Trànsits, va ser testimoni de com un home li forçava la furgoneta i li robava de dins.

 

Els agents que ja tenien coneixement que s’havien produït alguns robatoris amb força dins de cotxes en este districte, amb en el modus operandi, han establit un dispositiu de vigilància, durant el que es va localitzar
al sospitós, intentant obrir alguns cotxes, furtant efectes en un d’ells, per això ha sigut detingut.

 

Han amagat els efectes robats

Els policies han comprovat que el detingut anava sense documentació i sense pertinences personals, a demés de manifestar que s’havia traslladat fins al lloc amb autobús, per això van donar una batuda per la zona per a comprovar si podria tindre algun còmplice.

 

Finalment han localitzat un cotxe en el que estava esperant una dona que tenia la documentació del detingut. Usaven el cotxe per a desplaçar-se i amagar els efectes robats. Els agents han localitzat en el maleter una caixa de ferramentes, una pistola d’aire comprimit, diferents eines d’obra i construcció, caragols, cablejat i una bicicleta.

 

Els dos han reconegut que anaven a vendre els objectes en una casa de compra-venda que hi havia en les proximitats. Després de fer algunes gestions, els policies els han imputat altres tres robatoris amb força dins de cotxes i han recuperat un trepant de gran valor, que ha sigut entregat al seu propietari.

 

Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.

Díez reclama traure a l’AVL de la disputa política mentres el seu pressupost puja un 5,1% en 2026

El vicepresident segon José Díez defén en Les Corts que el pressupost de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua augmente un 5,1% en 2026 i reclama mantindre-la al marge de la confrontació partidista.

Compromís reclama en el Congrés que Marlaska explique l’actuació policial en la vaga docent valenciana

Compromís i altres grups demanen que Marlaska rendisca comptes en el Congrés per l'actuació policial durant la vaga docent en la Comunitat Valenciana i per l'agressió a una professora.

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.