Dos detinguts per furtar dins de furgonetes en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut a dos persones de 33 i 45 anys, com a presumptes autores de cinc delictes de robatori amb força dins d’un cotxe en València. S’ha recuperat una bicicleta, una caixa de ferramentes, una valpistola d’aire comprimit, diferents ferramentes d’obra i construcció, caragols, cablejat i un cotxe.

 

Les investigacions s’han iniciat arran d’una denúncia interposada el dia 24 en la que una persona, que havia anat a fer una reparació en una casa del districte de Trànsits, va ser testimoni de com un home li forçava la furgoneta i li robava de dins.

 

Els agents que ja tenien coneixement que s’havien produït alguns robatoris amb força dins de cotxes en este districte, amb en el modus operandi, han establit un dispositiu de vigilància, durant el que es va localitzar
al sospitós, intentant obrir alguns cotxes, furtant efectes en un d’ells, per això ha sigut detingut.

 

Han amagat els efectes robats

Els policies han comprovat que el detingut anava sense documentació i sense pertinences personals, a demés de manifestar que s’havia traslladat fins al lloc amb autobús, per això van donar una batuda per la zona per a comprovar si podria tindre algun còmplice.

 

Finalment han localitzat un cotxe en el que estava esperant una dona que tenia la documentació del detingut. Usaven el cotxe per a desplaçar-se i amagar els efectes robats. Els agents han localitzat en el maleter una caixa de ferramentes, una pistola d’aire comprimit, diferents eines d’obra i construcció, caragols, cablejat i una bicicleta.

 

Els dos han reconegut que anaven a vendre els objectes en una casa de compra-venda que hi havia en les proximitats. Després de fer algunes gestions, els policies els han imputat altres tres robatoris amb força dins de cotxes i han recuperat un trepant de gran valor, que ha sigut entregat al seu propietari.

 

Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.