Dos detinguts per furtar dins de furgonetes en València

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut a dos persones de 33 i 45 anys, com a presumptes autores de cinc delictes de robatori amb força dins d’un cotxe en València. S’ha recuperat una bicicleta, una caixa de ferramentes, una valpistola d’aire comprimit, diferents ferramentes d’obra i construcció, caragols, cablejat i un cotxe.

 

Les investigacions s’han iniciat arran d’una denúncia interposada el dia 24 en la que una persona, que havia anat a fer una reparació en una casa del districte de Trànsits, va ser testimoni de com un home li forçava la furgoneta i li robava de dins.

 

Els agents que ja tenien coneixement que s’havien produït alguns robatoris amb força dins de cotxes en este districte, amb en el modus operandi, han establit un dispositiu de vigilància, durant el que es va localitzar
al sospitós, intentant obrir alguns cotxes, furtant efectes en un d’ells, per això ha sigut detingut.

 

Han amagat els efectes robats

Els policies han comprovat que el detingut anava sense documentació i sense pertinences personals, a demés de manifestar que s’havia traslladat fins al lloc amb autobús, per això van donar una batuda per la zona per a comprovar si podria tindre algun còmplice.

 

Finalment han localitzat un cotxe en el que estava esperant una dona que tenia la documentació del detingut. Usaven el cotxe per a desplaçar-se i amagar els efectes robats. Els agents han localitzat en el maleter una caixa de ferramentes, una pistola d’aire comprimit, diferents eines d’obra i construcció, caragols, cablejat i una bicicleta.

 

Els dos han reconegut que anaven a vendre els objectes en una casa de compra-venda que hi havia en les proximitats. Després de fer algunes gestions, els policies els han imputat altres tres robatoris amb força dins de cotxes i han recuperat un trepant de gran valor, que ha sigut entregat al seu propietari.

 

Els detinguts, amb numerosos antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.