Detenen a dos hòmens per agredir a una persona mentres intentaven robar-li en Castelló de la Plana

 

La Policia Local de Castelló han detingut a dos hòmens de 48 i 36 anys  respectivament pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions en agredir de manera violenta a un altre home amb intenció de robar-li diferents pertinences personals en el Passeig Morella de Castelló de la Plana.

 

Els fets es van produir cap a les 18:30 hores d’este dimarts, 29 de desembre, quan els agents van rebre l’avís d’un veí que alertava que en ple carrer, dos hòmens estaven agredint a un altre, concretament darrere d’una cabina telefònica del Passeig Morella.

 

Fins al lloc dels fets  es va desplaçar una patrulla policial que en arribar a l’altura del lloc a on el testimoni van observar clarament com dos persones estaven agredint a una tercera persona.

 

Els agressors van atracar a la víctima

Immediatament, els policies van posar fi a l’agressió i mentres procedien a identificar als dos autors dels fets que havien participat en la baralla, la víctima, que es trobava molt atordida, va explicar als agents que els dos presumptes agressors s’havien abalançat sobre ell per a demanar-li diners i altres objectes de valor i en negar-se este a entregar-los estes pertinences, havien començat a colpejar-lo violentament.

 

Els agents van poder constatar que la víctima havia rebut un gran número de colps en la cara i en el cos, ja que presentava diferents ferides obertes en el rostre, contusions en els ulls i en el nas i colps en les mans i en el tors.

 

A la vista d’estes lesions, els agents van sol·licitar ràpidament un servici d’emergències sanitàries perquè traslladarà a l’home agredit a un hospital i poguera així rebre atenció hospitalària per les ferides produïdes durant l’agressió.

 

Un dels acusats compta amb una ordre de cerca i detenció

Després de traslladar a la víctima a l’Hospital General, els agents van procedir a la detenció dels dos presumptes autors de la baralla, H.E.L., de 48 anys i A.M.R., de 36 pels presumptes delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Cal destacar finalment que els agents van poder esbrinar que a A.M.R., a demés, li constava també una ordre de cerca i detenció ordenada per un Jutjat de València pel que a demés dels delictes anteriorment citats, també va ser arrestat per esta ordre judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.