Detenen a dos hòmens per agredir a una persona mentres intentaven robar-li en Castelló de la Plana

 

La Policia Local de Castelló han detingut a dos hòmens de 48 i 36 anys  respectivament pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions en agredir de manera violenta a un altre home amb intenció de robar-li diferents pertinences personals en el Passeig Morella de Castelló de la Plana.

 

Els fets es van produir cap a les 18:30 hores d’este dimarts, 29 de desembre, quan els agents van rebre l’avís d’un veí que alertava que en ple carrer, dos hòmens estaven agredint a un altre, concretament darrere d’una cabina telefònica del Passeig Morella.

 

Fins al lloc dels fets  es va desplaçar una patrulla policial que en arribar a l’altura del lloc a on el testimoni van observar clarament com dos persones estaven agredint a una tercera persona.

 

Els agressors van atracar a la víctima

Immediatament, els policies van posar fi a l’agressió i mentres procedien a identificar als dos autors dels fets que havien participat en la baralla, la víctima, que es trobava molt atordida, va explicar als agents que els dos presumptes agressors s’havien abalançat sobre ell per a demanar-li diners i altres objectes de valor i en negar-se este a entregar-los estes pertinences, havien començat a colpejar-lo violentament.

 

Els agents van poder constatar que la víctima havia rebut un gran número de colps en la cara i en el cos, ja que presentava diferents ferides obertes en el rostre, contusions en els ulls i en el nas i colps en les mans i en el tors.

 

A la vista d’estes lesions, els agents van sol·licitar ràpidament un servici d’emergències sanitàries perquè traslladarà a l’home agredit a un hospital i poguera així rebre atenció hospitalària per les ferides produïdes durant l’agressió.

 

Un dels acusats compta amb una ordre de cerca i detenció

Després de traslladar a la víctima a l’Hospital General, els agents van procedir a la detenció dels dos presumptes autors de la baralla, H.E.L., de 48 anys i A.M.R., de 36 pels presumptes delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Cal destacar finalment que els agents van poder esbrinar que a A.M.R., a demés, li constava també una ordre de cerca i detenció ordenada per un Jutjat de València pel que a demés dels delictes anteriorment citats, també va ser arrestat per esta ordre judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.