Detenen a dos hòmens per agredir a una persona mentres intentaven robar-li en Castelló de la Plana

 

La Policia Local de Castelló han detingut a dos hòmens de 48 i 36 anys  respectivament pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions en agredir de manera violenta a un altre home amb intenció de robar-li diferents pertinences personals en el Passeig Morella de Castelló de la Plana.

 

Els fets es van produir cap a les 18:30 hores d’este dimarts, 29 de desembre, quan els agents van rebre l’avís d’un veí que alertava que en ple carrer, dos hòmens estaven agredint a un altre, concretament darrere d’una cabina telefònica del Passeig Morella.

 

Fins al lloc dels fets  es va desplaçar una patrulla policial que en arribar a l’altura del lloc a on el testimoni van observar clarament com dos persones estaven agredint a una tercera persona.

 

Els agressors van atracar a la víctima

Immediatament, els policies van posar fi a l’agressió i mentres procedien a identificar als dos autors dels fets que havien participat en la baralla, la víctima, que es trobava molt atordida, va explicar als agents que els dos presumptes agressors s’havien abalançat sobre ell per a demanar-li diners i altres objectes de valor i en negar-se este a entregar-los estes pertinences, havien començat a colpejar-lo violentament.

 

Els agents van poder constatar que la víctima havia rebut un gran número de colps en la cara i en el cos, ja que presentava diferents ferides obertes en el rostre, contusions en els ulls i en el nas i colps en les mans i en el tors.

 

A la vista d’estes lesions, els agents van sol·licitar ràpidament un servici d’emergències sanitàries perquè traslladarà a l’home agredit a un hospital i poguera així rebre atenció hospitalària per les ferides produïdes durant l’agressió.

 

Un dels acusats compta amb una ordre de cerca i detenció

Després de traslladar a la víctima a l’Hospital General, els agents van procedir a la detenció dels dos presumptes autors de la baralla, H.E.L., de 48 anys i A.M.R., de 36 pels presumptes delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Cal destacar finalment que els agents van poder esbrinar que a A.M.R., a demés, li constava també una ordre de cerca i detenció ordenada per un Jutjat de València pel que a demés dels delictes anteriorment citats, també va ser arrestat per esta ordre judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.