Detenen a dos hòmens per agredir a una persona mentres intentaven robar-li en Castelló de la Plana

 

La Policia Local de Castelló han detingut a dos hòmens de 48 i 36 anys  respectivament pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions en agredir de manera violenta a un altre home amb intenció de robar-li diferents pertinences personals en el Passeig Morella de Castelló de la Plana.

 

Els fets es van produir cap a les 18:30 hores d’este dimarts, 29 de desembre, quan els agents van rebre l’avís d’un veí que alertava que en ple carrer, dos hòmens estaven agredint a un altre, concretament darrere d’una cabina telefònica del Passeig Morella.

 

Fins al lloc dels fets  es va desplaçar una patrulla policial que en arribar a l’altura del lloc a on el testimoni van observar clarament com dos persones estaven agredint a una tercera persona.

 

Els agressors van atracar a la víctima

Immediatament, els policies van posar fi a l’agressió i mentres procedien a identificar als dos autors dels fets que havien participat en la baralla, la víctima, que es trobava molt atordida, va explicar als agents que els dos presumptes agressors s’havien abalançat sobre ell per a demanar-li diners i altres objectes de valor i en negar-se este a entregar-los estes pertinences, havien començat a colpejar-lo violentament.

 

Els agents van poder constatar que la víctima havia rebut un gran número de colps en la cara i en el cos, ja que presentava diferents ferides obertes en el rostre, contusions en els ulls i en el nas i colps en les mans i en el tors.

 

A la vista d’estes lesions, els agents van sol·licitar ràpidament un servici d’emergències sanitàries perquè traslladarà a l’home agredit a un hospital i poguera així rebre atenció hospitalària per les ferides produïdes durant l’agressió.

 

Un dels acusats compta amb una ordre de cerca i detenció

Després de traslladar a la víctima a l’Hospital General, els agents van procedir a la detenció dels dos presumptes autors de la baralla, H.E.L., de 48 anys i A.M.R., de 36 pels presumptes delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Cal destacar finalment que els agents van poder esbrinar que a A.M.R., a demés, li constava també una ordre de cerca i detenció ordenada per un Jutjat de València pel que a demés dels delictes anteriorment citats, també va ser arrestat per esta ordre judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.