Detenen a dos hòmens per agredir a una persona mentres intentaven robar-li en Castelló de la Plana

 

La Policia Local de Castelló han detingut a dos hòmens de 48 i 36 anys  respectivament pels presumptes delictes de robatori amb violència i intimidació i lesions en agredir de manera violenta a un altre home amb intenció de robar-li diferents pertinences personals en el Passeig Morella de Castelló de la Plana.

 

Els fets es van produir cap a les 18:30 hores d’este dimarts, 29 de desembre, quan els agents van rebre l’avís d’un veí que alertava que en ple carrer, dos hòmens estaven agredint a un altre, concretament darrere d’una cabina telefònica del Passeig Morella.

 

Fins al lloc dels fets  es va desplaçar una patrulla policial que en arribar a l’altura del lloc a on el testimoni van observar clarament com dos persones estaven agredint a una tercera persona.

 

Els agressors van atracar a la víctima

Immediatament, els policies van posar fi a l’agressió i mentres procedien a identificar als dos autors dels fets que havien participat en la baralla, la víctima, que es trobava molt atordida, va explicar als agents que els dos presumptes agressors s’havien abalançat sobre ell per a demanar-li diners i altres objectes de valor i en negar-se este a entregar-los estes pertinences, havien començat a colpejar-lo violentament.

 

Els agents van poder constatar que la víctima havia rebut un gran número de colps en la cara i en el cos, ja que presentava diferents ferides obertes en el rostre, contusions en els ulls i en el nas i colps en les mans i en el tors.

 

A la vista d’estes lesions, els agents van sol·licitar ràpidament un servici d’emergències sanitàries perquè traslladarà a l’home agredit a un hospital i poguera així rebre atenció hospitalària per les ferides produïdes durant l’agressió.

 

Un dels acusats compta amb una ordre de cerca i detenció

Després de traslladar a la víctima a l’Hospital General, els agents van procedir a la detenció dels dos presumptes autors de la baralla, H.E.L., de 48 anys i A.M.R., de 36 pels presumptes delictes de robatori amb violència i lesions.

 

Cal destacar finalment que els agents van poder esbrinar que a A.M.R., a demés, li constava també una ordre de cerca i detenció ordenada per un Jutjat de València pel que a demés dels delictes anteriorment citats, també va ser arrestat per esta ordre judicial.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU