Detinguts ‘in fraganti’ dos lladres que acabaven de furtar en un bar de Torrevieja

 

La Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha detingut a dos lladres
habituals que acabaven de fer-se amb la recaptació i algunes begudes en un bar
del centre de la ciutat. Han sigut sorpresos per un Guàrdia Civil, fora de servici, que es dirigia a iniciar la seua jornada laboral.

 

Eren les 05.35 hores del passat 26 de novembre quan un agent de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que es trobava fora de servici, es dirigia a iniciar la jornada laboral a la seua Unitat. En ple nucli urbà va sorprendre dos coneguts delinqüents de la zona mentres robaven dins d’un bar. En vore’s descoberts, van emprendre a peu la fugida.

 

Mentres l’agent els perseguia, va avisar als seus companys. Durant la persecució, un dels dos autors va llançar baix d’un cotxe una motxilla negra, en la que portava una palanca de ferro, com una pota de cabra, probablement la que van usar per a forçar la porta de l’establiment, una defensa extensible, barrets i guants.

 

El seguiment va continuar per diferents carrers del centre de la localitat. Veient que anaven a ser pillats, un dels autors es va donar la volta, i enfrontant-se a l’agent va iniciar una activa resistència a la seua detenció donant punyades. Sense parar en la seua obstinació, el Guàrdia Civil va conseguir reduir-lo i procedir a la seua detenció. Mentrestant, l’altre company que havia rebut l’avís, tenia acorralat a l’altre autor, que havia tractat de donar-se a la fugida creuant un descampat.

 

El segon s’ha amagat entre matolls

A pesar dels requeriments de l’agent, el lladre va tractar de fugir saltant un mur de més de dos metres d’altura. Però l’agent uniformat, va saltar després d’ell i va continuar la carrera. En este moment, van arribar al lloc algunes patrulles a donar-li suport. En vore’s acorralat, l’autor es va amagar entre els matolls del descampat. No obstant això, va ser pillat pels agents, que van procedir finalment a la seua detenció, a pesar de què, una volta en terra, continuava resistint-se agitant fortament les cames i els braços.

 

Han sigut detinguts dos xics de 31 i 35 anys, un de nacionalitat espanyola i un altre de nacionalitat anglesa, als que els consten numerosos antecedents per fets pareguts. Se’ls imputa un delicte de robatori amb força en establiment públic, un altre de delicte de resistència i desobediència greu a agents, i un altre d’amenaces, ja que durant el trasllat a les dependències oficials, es van dirigir contra els agents, als que els deien que quan els soltaren, anirien a buscar-los.

 

Després de ser posats a disposició judicial, l’Autoritat ha decretat el seu ingrés en la presó sense fiança. Els objectes usats per a la comissió del delicte, han sigut intervinguts i posats a la disposició del Jutjat. També han sigut intervinguts 318 euros, procedents de la recaptació de l’establiment i numeroses botelles de begudes alcohòliques procedents del bar.

Últimes notícies

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.