Detinguts ‘in fraganti’ dos lladres que acabaven de furtar en un bar de Torrevieja

 

La Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ha detingut a dos lladres
habituals que acabaven de fer-se amb la recaptació i algunes begudes en un bar
del centre de la ciutat. Han sigut sorpresos per un Guàrdia Civil, fora de servici, que es dirigia a iniciar la seua jornada laboral.

 

Eren les 05.35 hores del passat 26 de novembre quan un agent de la Guàrdia Civil de Torrevieja, que es trobava fora de servici, es dirigia a iniciar la jornada laboral a la seua Unitat. En ple nucli urbà va sorprendre dos coneguts delinqüents de la zona mentres robaven dins d’un bar. En vore’s descoberts, van emprendre a peu la fugida.

 

Mentres l’agent els perseguia, va avisar als seus companys. Durant la persecució, un dels dos autors va llançar baix d’un cotxe una motxilla negra, en la que portava una palanca de ferro, com una pota de cabra, probablement la que van usar per a forçar la porta de l’establiment, una defensa extensible, barrets i guants.

 

El seguiment va continuar per diferents carrers del centre de la localitat. Veient que anaven a ser pillats, un dels autors es va donar la volta, i enfrontant-se a l’agent va iniciar una activa resistència a la seua detenció donant punyades. Sense parar en la seua obstinació, el Guàrdia Civil va conseguir reduir-lo i procedir a la seua detenció. Mentrestant, l’altre company que havia rebut l’avís, tenia acorralat a l’altre autor, que havia tractat de donar-se a la fugida creuant un descampat.

 

El segon s’ha amagat entre matolls

A pesar dels requeriments de l’agent, el lladre va tractar de fugir saltant un mur de més de dos metres d’altura. Però l’agent uniformat, va saltar després d’ell i va continuar la carrera. En este moment, van arribar al lloc algunes patrulles a donar-li suport. En vore’s acorralat, l’autor es va amagar entre els matolls del descampat. No obstant això, va ser pillat pels agents, que van procedir finalment a la seua detenció, a pesar de què, una volta en terra, continuava resistint-se agitant fortament les cames i els braços.

 

Han sigut detinguts dos xics de 31 i 35 anys, un de nacionalitat espanyola i un altre de nacionalitat anglesa, als que els consten numerosos antecedents per fets pareguts. Se’ls imputa un delicte de robatori amb força en establiment públic, un altre de delicte de resistència i desobediència greu a agents, i un altre d’amenaces, ja que durant el trasllat a les dependències oficials, es van dirigir contra els agents, als que els deien que quan els soltaren, anirien a buscar-los.

 

Després de ser posats a disposició judicial, l’Autoritat ha decretat el seu ingrés en la presó sense fiança. Els objectes usats per a la comissió del delicte, han sigut intervinguts i posats a la disposició del Jutjat. També han sigut intervinguts 318 euros, procedents de la recaptació de l’establiment i numeroses botelles de begudes alcohòliques procedents del bar.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.