Detinguts per robar en diferents àrees de servici de l’AP-7

Detinguts per robar en àrees de servici de l'AP-7

L’AP-7 en el seu pas per Nules | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones com a autores de tres delictes de robatori i d’un altre delicte de pertinença a organització criminal. Els arrestats es dedicaven a furtar a estrangers en les àrees de servici de l’AP-7.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil, la detenció va tindre lloc el dilluns passat de matinada en l’N-340, a l’altura de la localitat de les Alqueries, en la Plana Baixa (Castelló), a on agents van  interceptar el vehicle en el que fugien els sospitosos, que acabaven de furtar una bossa de l’interior d’un cotxe en l’àrea de servici de la Rivera de l’AP-7, en la localitat de Cabanes, en la Plana Alta (Castelló).

 

Furtaven a persones majors

Els detinguts operaven de manera organitzada. Cada um feia una funció determinada durant els furts, que solien tindre com a objectius l’interior dels vehicles de persones d’avançada edat i de nacionalitat estrangera que es trobaven de pas.

 

A demés, un d’ells tenia una ordre de busca i detenció per un altre jutjat i, després de la realització de perquisicions posteriors, es va conseguir identificar i relacionar a un altre d’ells amb un robatori comés també en l’àrea de descans de la Rivera el passat mes de febrer.

 

L’actuació va acabar amb la recuperació de les targetes de crèdit robades en l’últim furt, el cotxe capturar, a demés dels diferents mòbils i diners en efectiu, cosa que ha quedat a la disposició de l’autoritat judicial competent. Les diligències instruïdes han sigut entregades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Nules, en la Plana Baixa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.