Detinguts per robar en diferents àrees de servici de l’AP-7

Detinguts per robar en àrees de servici de l'AP-7

L’AP-7 en el seu pas per Nules | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones com a autores de tres delictes de robatori i d’un altre delicte de pertinença a organització criminal. Els arrestats es dedicaven a furtar a estrangers en les àrees de servici de l’AP-7.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil, la detenció va tindre lloc el dilluns passat de matinada en l’N-340, a l’altura de la localitat de les Alqueries, en la Plana Baixa (Castelló), a on agents van  interceptar el vehicle en el que fugien els sospitosos, que acabaven de furtar una bossa de l’interior d’un cotxe en l’àrea de servici de la Rivera de l’AP-7, en la localitat de Cabanes, en la Plana Alta (Castelló).

 

Furtaven a persones majors

Els detinguts operaven de manera organitzada. Cada um feia una funció determinada durant els furts, que solien tindre com a objectius l’interior dels vehicles de persones d’avançada edat i de nacionalitat estrangera que es trobaven de pas.

 

A demés, un d’ells tenia una ordre de busca i detenció per un altre jutjat i, després de la realització de perquisicions posteriors, es va conseguir identificar i relacionar a un altre d’ells amb un robatori comés també en l’àrea de descans de la Rivera el passat mes de febrer.

 

L’actuació va acabar amb la recuperació de les targetes de crèdit robades en l’últim furt, el cotxe capturar, a demés dels diferents mòbils i diners en efectiu, cosa que ha quedat a la disposició de l’autoritat judicial competent. Les diligències instruïdes han sigut entregades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Nules, en la Plana Baixa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.