Detinguts per robar en diferents àrees de servici de l’AP-7

Detinguts per robar en àrees de servici de l'AP-7

L’AP-7 en el seu pas per Nules | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones com a autores de tres delictes de robatori i d’un altre delicte de pertinença a organització criminal. Els arrestats es dedicaven a furtar a estrangers en les àrees de servici de l’AP-7.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil, la detenció va tindre lloc el dilluns passat de matinada en l’N-340, a l’altura de la localitat de les Alqueries, en la Plana Baixa (Castelló), a on agents van  interceptar el vehicle en el que fugien els sospitosos, que acabaven de furtar una bossa de l’interior d’un cotxe en l’àrea de servici de la Rivera de l’AP-7, en la localitat de Cabanes, en la Plana Alta (Castelló).

 

Furtaven a persones majors

Els detinguts operaven de manera organitzada. Cada um feia una funció determinada durant els furts, que solien tindre com a objectius l’interior dels vehicles de persones d’avançada edat i de nacionalitat estrangera que es trobaven de pas.

 

A demés, un d’ells tenia una ordre de busca i detenció per un altre jutjat i, després de la realització de perquisicions posteriors, es va conseguir identificar i relacionar a un altre d’ells amb un robatori comés també en l’àrea de descans de la Rivera el passat mes de febrer.

 

L’actuació va acabar amb la recuperació de les targetes de crèdit robades en l’últim furt, el cotxe capturar, a demés dels diferents mòbils i diners en efectiu, cosa que ha quedat a la disposició de l’autoritat judicial competent. Les diligències instruïdes han sigut entregades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Nules, en la Plana Baixa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.