Detinguts per robar en diferents àrees de servici de l’AP-7

Detinguts per robar en àrees de servici de l'AP-7

L’AP-7 en el seu pas per Nules | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones com a autores de tres delictes de robatori i d’un altre delicte de pertinença a organització criminal. Els arrestats es dedicaven a furtar a estrangers en les àrees de servici de l’AP-7.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil, la detenció va tindre lloc el dilluns passat de matinada en l’N-340, a l’altura de la localitat de les Alqueries, en la Plana Baixa (Castelló), a on agents van  interceptar el vehicle en el que fugien els sospitosos, que acabaven de furtar una bossa de l’interior d’un cotxe en l’àrea de servici de la Rivera de l’AP-7, en la localitat de Cabanes, en la Plana Alta (Castelló).

 

Furtaven a persones majors

Els detinguts operaven de manera organitzada. Cada um feia una funció determinada durant els furts, que solien tindre com a objectius l’interior dels vehicles de persones d’avançada edat i de nacionalitat estrangera que es trobaven de pas.

 

A demés, un d’ells tenia una ordre de busca i detenció per un altre jutjat i, després de la realització de perquisicions posteriors, es va conseguir identificar i relacionar a un altre d’ells amb un robatori comés també en l’àrea de descans de la Rivera el passat mes de febrer.

 

L’actuació va acabar amb la recuperació de les targetes de crèdit robades en l’últim furt, el cotxe capturar, a demés dels diferents mòbils i diners en efectiu, cosa que ha quedat a la disposició de l’autoritat judicial competent. Les diligències instruïdes han sigut entregades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Nules, en la Plana Baixa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.