Detinguts per robar en diferents àrees de servici de l’AP-7

Detinguts per robar en àrees de servici de l'AP-7

L’AP-7 en el seu pas per Nules | Google Maps

 

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones com a autores de tres delictes de robatori i d’un altre delicte de pertinença a organització criminal. Els arrestats es dedicaven a furtar a estrangers en les àrees de servici de l’AP-7.

 

Segons ha informat la Guàrdia Civil, la detenció va tindre lloc el dilluns passat de matinada en l’N-340, a l’altura de la localitat de les Alqueries, en la Plana Baixa (Castelló), a on agents van  interceptar el vehicle en el que fugien els sospitosos, que acabaven de furtar una bossa de l’interior d’un cotxe en l’àrea de servici de la Rivera de l’AP-7, en la localitat de Cabanes, en la Plana Alta (Castelló).

 

Furtaven a persones majors

Els detinguts operaven de manera organitzada. Cada um feia una funció determinada durant els furts, que solien tindre com a objectius l’interior dels vehicles de persones d’avançada edat i de nacionalitat estrangera que es trobaven de pas.

 

A demés, un d’ells tenia una ordre de busca i detenció per un altre jutjat i, després de la realització de perquisicions posteriors, es va conseguir identificar i relacionar a un altre d’ells amb un robatori comés també en l’àrea de descans de la Rivera el passat mes de febrer.

 

L’actuació va acabar amb la recuperació de les targetes de crèdit robades en l’últim furt, el cotxe capturar, a demés dels diferents mòbils i diners en efectiu, cosa que ha quedat a la disposició de l’autoritat judicial competent. Les diligències instruïdes han sigut entregades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Nules, en la Plana Baixa.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.