Tres detinguts per robar efectes religiosos per més de 200.000 euros a Cullera

La Guàrdia Civil de València ha detingut tes persones que van sostraure d’un domicili objectes de caràcter religiós a Cullera.

L’operació va començar després de la denúncia d’un robatori en un habitatge de Cullera. El denunciant, que era el germà d’un sacerdot propietari de la casa, va posar en coneixement dels agents que havien robat de l’habitatge diversos objectes religiosos valorats en més de 200.000 euros.

Fruit de les investigacions, els agents van descobrir que diverses peces del robatori estaven a la venda a una coneguda plataforma d’Internet dedicada a la compra i venda d’objectes.

Gràcies a les indagacions de la Guàrdia Civil de València, es va aconseguir identificar els autors del robatori. El passat dia 10 de març els agents van realitzar dos registres domiciliaris a la localitat de Cullera trobant més de 60 peces de caràcter històric i religiós.

La majoria d’objectes pertanyien al robatori denunciat i els altres, els propietaris no en van justificar la procedència legal. Per això, actualment, se n’està investigant l’origen.

Finalment, este mateix dia la Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de tres homes de 19, 48 i 51 anys, de nacionalitat espanyola, per robatori amb força en les coses a la localitat de Cullera.

Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca.

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.