19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Tres detinguts per robar efectes religiosos per més de 200.000 euros a Cullera

La Guàrdia Civil de València ha detingut tes persones que van sostraure d’un domicili objectes de caràcter religiós a Cullera.

L’operació va començar després de la denúncia d’un robatori en un habitatge de Cullera. El denunciant, que era el germà d’un sacerdot propietari de la casa, va posar en coneixement dels agents que havien robat de l’habitatge diversos objectes religiosos valorats en més de 200.000 euros.

Fruit de les investigacions, els agents van descobrir que diverses peces del robatori estaven a la venda a una coneguda plataforma d’Internet dedicada a la compra i venda d’objectes.

Gràcies a les indagacions de la Guàrdia Civil de València, es va aconseguir identificar els autors del robatori. El passat dia 10 de març els agents van realitzar dos registres domiciliaris a la localitat de Cullera trobant més de 60 peces de caràcter històric i religiós.

La majoria d’objectes pertanyien al robatori denunciat i els altres, els propietaris no en van justificar la procedència legal. Per això, actualment, se n’està investigant l’origen.

Finalment, este mateix dia la Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de tres homes de 19, 48 i 51 anys, de nacionalitat espanyola, per robatori amb força en les coses a la localitat de Cullera.

Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un estudi fixa en 9.057 milions la inversió per a reduir riscos en la conca del Xúquer

La conca del Xúquer necessita 9.057 milions per a modernitzar el cicle urbà de l'aigua, previndre inundacions i adaptar-se al canvi climàtic dins del marc 2026-2035.

Guido Rodríguez torna a l’onze del València més de dos mesos després

L'argentí va iniciar davant el Vila-real i va disputar 88 minuts després d'una primera volta amb pocs minuts en el West Ham. El València va perdre 2-1.

L’efecte Castro es diluïx: el Llevant encadena quatre derrotes seguides

L'equip és penúltim a set punts de la salvació i acumula tres partits sense marcar; l'impuls inicial amb Luís Castro s'ha esvaït.

Detinguts quatre empleats d’immobiliàries a Alacant per estafar a compradors estrangers

La Policia Nacional ha arrestat a tres hòmens i una dona de dos immobiliàries a Alacant per cobrar arres de vivendes inviables i manipular documentació. El perjuí supera els 100.000 euros i la causa continua oberta.

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.