15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Tres detinguts per robar efectes religiosos per més de 200.000 euros a Cullera

La Guàrdia Civil de València ha detingut tes persones que van sostraure d’un domicili objectes de caràcter religiós a Cullera.

L’operació va començar després de la denúncia d’un robatori en un habitatge de Cullera. El denunciant, que era el germà d’un sacerdot propietari de la casa, va posar en coneixement dels agents que havien robat de l’habitatge diversos objectes religiosos valorats en més de 200.000 euros.

Fruit de les investigacions, els agents van descobrir que diverses peces del robatori estaven a la venda a una coneguda plataforma d’Internet dedicada a la compra i venda d’objectes.

Gràcies a les indagacions de la Guàrdia Civil de València, es va aconseguir identificar els autors del robatori. El passat dia 10 de març els agents van realitzar dos registres domiciliaris a la localitat de Cullera trobant més de 60 peces de caràcter històric i religiós.

La majoria d’objectes pertanyien al robatori denunciat i els altres, els propietaris no en van justificar la procedència legal. Per això, actualment, se n’està investigant l’origen.

Finalment, este mateix dia la Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de tres homes de 19, 48 i 51 anys, de nacionalitat espanyola, per robatori amb força en les coses a la localitat de Cullera.

Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.