Tres detinguts per robar efectes religiosos per més de 200.000 euros a Cullera

La Guàrdia Civil de València ha detingut tes persones que van sostraure d’un domicili objectes de caràcter religiós a Cullera.

L’operació va començar després de la denúncia d’un robatori en un habitatge de Cullera. El denunciant, que era el germà d’un sacerdot propietari de la casa, va posar en coneixement dels agents que havien robat de l’habitatge diversos objectes religiosos valorats en més de 200.000 euros.

Fruit de les investigacions, els agents van descobrir que diverses peces del robatori estaven a la venda a una coneguda plataforma d’Internet dedicada a la compra i venda d’objectes.

Gràcies a les indagacions de la Guàrdia Civil de València, es va aconseguir identificar els autors del robatori. El passat dia 10 de març els agents van realitzar dos registres domiciliaris a la localitat de Cullera trobant més de 60 peces de caràcter històric i religiós.

La majoria d’objectes pertanyien al robatori denunciat i els altres, els propietaris no en van justificar la procedència legal. Per això, actualment, se n’està investigant l’origen.

Finalment, este mateix dia la Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de tres homes de 19, 48 i 51 anys, de nacionalitat espanyola, per robatori amb força en les coses a la localitat de Cullera.

Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca.

Últimes notícies

Bernabé acusa Catalá de convertir València en una ciutat col·lapsada

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, acusa l’alcaldessa María José Catalá de convertir València en una ciutat col·lapsada i li reclama que gestione el transport urbà en lloc d’atribuir els problemes al Ministeri de Transport.

Nou Hospital General de Castelló: més llits, més quiròfans i més de 500 milions d’inversió

El nou Hospital General Universitari de Castelló avança amb un pressupost base de 474 milions i una inversió global que superarà els 500 milions, 765 llits i 31 quiròfans, amb l’objectiu de cobrir les necessitats sanitàries de la província per a les pròximes dècades.

Els locals d’oci de València preveuen un descens del 13,1 % de la facturació respecte a 2025

Els locals d’oci de València calculen una caiguda del 13,1 % en la seua facturació respecte a 2025 i reclamen a l’Ajuntament i a la Generalitat una regulació més flexible per a garantir la viabilitat del sector i la convivència veïnal.

Bernabé reclama al PP un gest de respecte cap a les víctimes de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, insta el PP a mostrar un gest clar de respecte cap a les víctimes de la DANA de 2024 i reclama la dimissió de Carlos Mazón com a diputat en Les Corts.

València activa la recollida de la palla d’arròs per a alleujar la faena dels llauradors

El Consell Agrari de València ha posat en marxa el servici de recollida i empacat de la palla d’arròs per a facilitar la campanya als agricultors del terme municipal.

Javier Aguirre agafa les regnes del València CF fins a final de temporada

El tècnic mexicà Javier Aguirre ha signat amb el València CF fins al final de la campanya 2026-27, amb opció d’un any més, i disposarà de tres setmanes per preparar el seu debut per l’aturada de seleccions.

El Benidorm Fest 2027 fixa dates i tornarà a gener sense Eurovisió

El Benidorm Fest 2027 se celebrarà del 23 al 30 de gener i tornarà al seu calendari habitual, però RTVE vol mantindre la suspensió de la participació d’Espanya en Eurovisió.

Els embassaments del Xúquer cauen un 1,7 % i els del Segura un 1,1 % en una setmana

La reserva hídrica a Espanya ha baixat un 1,2 % en l’última setmana. A la conca del Xúquer el descens ha sigut d’un 1,7 % i al Segura, d’un 1,1 %, tot i les pluges abundants a la Comunitat Valenciana i altres zones mediterrànies.