Tres detinguts per robar efectes religiosos per més de 200.000 euros a Cullera

La Guàrdia Civil de València ha detingut tes persones que van sostraure d’un domicili objectes de caràcter religiós a Cullera.

L’operació va començar després de la denúncia d’un robatori en un habitatge de Cullera. El denunciant, que era el germà d’un sacerdot propietari de la casa, va posar en coneixement dels agents que havien robat de l’habitatge diversos objectes religiosos valorats en més de 200.000 euros.

Fruit de les investigacions, els agents van descobrir que diverses peces del robatori estaven a la venda a una coneguda plataforma d’Internet dedicada a la compra i venda d’objectes.

Gràcies a les indagacions de la Guàrdia Civil de València, es va aconseguir identificar els autors del robatori. El passat dia 10 de març els agents van realitzar dos registres domiciliaris a la localitat de Cullera trobant més de 60 peces de caràcter històric i religiós.

La majoria d’objectes pertanyien al robatori denunciat i els altres, els propietaris no en van justificar la procedència legal. Per això, actualment, se n’està investigant l’origen.

Finalment, este mateix dia la Guàrdia Civil de València va procedir a la detenció de tres homes de 19, 48 i 51 anys, de nacionalitat espanyola, per robatori amb força en les coses a la localitat de Cullera.

Les diligències han estat lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sueca.

Últimes notícies

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.